פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/10/2003 16:15 ג'וי מאת:
באיזה תנוחה הילדה? כותרת:
גם אנחנו צריכים להתחיל לנטוש את האמבטיה הקטנה שקנינו לה. וזה נראה לי ממש עונש לגב.
אשמח לשמוע פרטים נוספים.
ג'וי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/10/2003  08:59 אחלה רעיון! תודה על השיתוף (ל"ת) - HILLA
28/10/2003  13:48 גליה - באמת רעיון דגול! תודה. בדיוק חיפשתי פתרון לרחצה עם זוג ידיים אחד בלבד, כשאבא חוזר מאוחר מהעבודה. (ל"ת) - שירין
28/10/2003  16:22 מה שאני עושה - תמרה
28/10/2003  19:48 אני פשוט מתקלחת איתו על הידיים (ל"ת) - אפרת של אוריאל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש