פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
28/10/2003 16:15
ג'וי
מאת:
באיזה תנוחה הילדה?
כותרת:
גם אנחנו צריכים להתחיל לנטוש את האמבטיה הקטנה שקנינו לה. וזה נראה לי ממש עונש לגב.
אשמח לשמוע פרטים נוספים.
ג'וי
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
28/10/2003 08:59
אחלה רעיון! תודה על השיתוף (ל"ת)
-
HILLA
28/10/2003 13:48
גליה - באמת רעיון דגול! תודה. בדיוק חיפשתי פתרון לרחצה עם זוג ידיים אחד בלבד, כשאבא חוזר מאוחר מהעבודה. (ל"ת)
-
שירין
28/10/2003 16:22
מה שאני עושה
-
תמרה
28/10/2003 19:48
אני פשוט מתקלחת איתו על הידיים (ל"ת)
-
אפרת של אוריאל
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש