|
28/10/2003 18:30
|
אחת
|
מאת:
|
|
יקירתי
|
כותרת:
|
הוא היה נרדם רק עם ציצי והי מסלק את אבא מהחדר כדי שנהיה רק אני והוא זה לא הוחלף בבקבוק [גם לא היום ולא במציצה משום סוג שהוא [כי הוא לא מעוניין] ביום הראשון של הגמילה היתי מרדימה אותו בכורסת הנדנדה ולאט לאט עברנו למיטה [כשהוא שוכב עלי ונוגע בפיסת עור שלי, בד"כ בבטן] עכשיו לאחר שלושה שבועות הוא שוכב במיטה ואני לידו הוא נרדם לבד כשהוא נוגע בי. גם אני לא האמנתי שזה יגיע ובאמת שהבן שלי היה קיצוני מאוד ביחס לציצי, כך שיש עוד מקום לשינוי. חוץ מזה אל תשכחי שהם גודלים ומשתנים. וכשניסתי לגמול אותו בגיל שנה לא היה לי שום סיכוי! ואילו עכשיו העניין בסוף הסתדר והוא מבין הרבה יותר. אני כאן לכל שאלותיך
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|