ראשית דניאלה, שוב תלוי תקציב. דווקא ספר הוא רעיון לא רע בכלל. יש את הספר 'טבעי ללדת', שלמרות שלא קראתי את כולו, מעיון בו, אהבתי. מאוד. יומן אישי, בו תתעד עבור עצמה ותינוקה את מהלך ההריון. ראיתי כאן שיש בנות שמאוד התלהבו מפעמון על שרשרת שעונדים על הבטן. להזמין עבורה סדרת תמונות של צלמת המתמחה בהריון (אוריתה המליצה כאן על חברה מאוד מוכשרת בזמנו, לא מוצאת כרגע). מפגש עם יועצת הנקה, להכנה טרום (אם מדבר אליה), דולה.
(ותכף יוסיפו לך עוד המון רעיונות טובים ומוצלחים).
וברשותך, לגבי אלה. תודה לכל מי שהתעניינה. היא בסדר גמור. נראית כמו אחרי קרב. הפנים שרוטות שטפי דם במצח ובעפעפיים (בכל גווני הכחול סגול צהוב), אך משתוללת כרגיל. אתמול בילינו את היום בכנרת, והדגיגה הקטנה הזו שהסכימה רק למצופי ידיים, וכמובן שלא יגעו בה, בילתה את כל היום בשכשוף ושחיה, וציפה על הגלשן כשהגדולים רצים וגוררים אותה לצהלותיה.
|
תוכן התגובה:
|