פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/11/2003 09:26 זהר מאת:
לנגה - יש הרבה בורות בקרב רופאים לגבי האפי נו, אולי בכל זאת נסי "קגל". בהצלחה ובהנאה ! (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/11/2003  00:34 לא השתמשתי מעולם, אבל נשמע לי מיותר, וחסרים פרטים - אמא11
2/11/2003  07:56 אנ ילראת לידה שלישית ואני בונה עליו חזק - יסמין
2/11/2003  07:57 צריך להיות "אני לקראת" כמובן. סליחה. (ל"ת) - יסמין
2/11/2003  09:08 אחרי לידה ראשונה ושימוש באפי-נו, אמנם ללא תפרים, אבל יחסי המין מאז על הפנים! לא ממליצה !!! (ל"ת) - נגה
2/11/2003  09:12 נגה, לא חושבת שזה בגלל האפי נו, אלא בגלל הלידה עצמה, וזה פתיר - אמא11
2/11/2003  09:19 אמא11 יקרה... - נגה
2/11/2003  09:21 אני השתמשתי ב epi-no לקראת לידה שלישית וזה נתן לי המון - מירב קריספיל
2/11/2003  09:27 נגה, לו נחתכת היית מבינה שלא מדובר בתענוג גדול - צורית
2/11/2003  09:32 נגה, ממש דרישת שלום לרופאה שלך - אמא11
2/11/2003  09:58 לא ניסיתי אפי נו, אבל הייתי בחרדה מוחלטת לפני הלידה... - ימית של יותם
2/11/2003  10:08 ימית, לא ענן של הפחדה, סתם מודעות לאלטרנטיבות - annat
2/11/2003  11:41 ל ANNAT , טוב נו, השתכנעתי... (ל"ת) - ימית של יותם
2/11/2003  12:43 חתך-ממש לא נורא! - יעל
2/11/2003  13:16 לא יודעת במה זה תלוי אבל אני סבלתי מ-א-ו-ד מהתפרים במשך שבועיים - אורלי של ליאור
2/11/2003  13:34 ליעל - אולי החתך עבורך היה לא נורא, - המדווחת
2/11/2003  14:21 זו דעתי! מה גם שאני חושבת שהמון נשים חוששות מזה, וזה הדבר שהכי מפחיד אותן בלידה ולדעתי צריך להגיד להן שזה לא נורא כל כך (ל"ת) - יעל
2/11/2003  22:48 לא מתחרטת לרגע - דנית
3/11/2003  11:08 על תפרים, אפי נו, ביו פידבק ורופאים - מסטיק xxx


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש