פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
2/11/2003 09:26
זהר
מאת:
לנגה - יש הרבה בורות בקרב רופאים לגבי האפי נו, אולי בכל זאת נסי "קגל". בהצלחה ובהנאה ! (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
2/11/2003 00:34
לא השתמשתי מעולם, אבל נשמע לי מיותר, וחסרים פרטים
-
אמא11
2/11/2003 07:56
אנ ילראת לידה שלישית ואני בונה עליו חזק
-
יסמין
2/11/2003 07:57
צריך להיות "אני לקראת" כמובן. סליחה. (ל"ת)
-
יסמין
2/11/2003 09:08
אחרי לידה ראשונה ושימוש באפי-נו, אמנם ללא תפרים, אבל יחסי המין מאז על הפנים! לא ממליצה !!! (ל"ת)
-
נגה
2/11/2003 09:12
נגה, לא חושבת שזה בגלל האפי נו, אלא בגלל הלידה עצמה, וזה פתיר
-
אמא11
2/11/2003 09:19
אמא11 יקרה...
-
נגה
2/11/2003 09:21
אני השתמשתי ב epi-no לקראת לידה שלישית וזה נתן לי המון
-
מירב קריספיל
2/11/2003 09:27
נגה, לו נחתכת היית מבינה שלא מדובר בתענוג גדול
-
צורית
2/11/2003 09:32
נגה, ממש דרישת שלום לרופאה שלך
-
אמא11
2/11/2003 09:58
לא ניסיתי אפי נו, אבל הייתי בחרדה מוחלטת לפני הלידה...
-
ימית של יותם
2/11/2003 10:08
ימית, לא ענן של הפחדה, סתם מודעות לאלטרנטיבות
-
annat
2/11/2003 11:41
ל ANNAT , טוב נו, השתכנעתי... (ל"ת)
-
ימית של יותם
2/11/2003 12:43
חתך-ממש לא נורא!
-
יעל
2/11/2003 13:16
לא יודעת במה זה תלוי אבל אני סבלתי מ-א-ו-ד מהתפרים במשך שבועיים
-
אורלי של ליאור
2/11/2003 13:34
ליעל - אולי החתך עבורך היה לא נורא,
-
המדווחת
2/11/2003 14:21
זו דעתי! מה גם שאני חושבת שהמון נשים חוששות מזה, וזה הדבר שהכי מפחיד אותן בלידה ולדעתי צריך להגיד להן שזה לא נורא כל כך (ל"ת)
-
יעל
2/11/2003 22:48
לא מתחרטת לרגע
-
דנית
3/11/2003 11:08
על תפרים, אפי נו, ביו פידבק ורופאים
-
מסטיק xxx
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש