פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/11/2003 21:30 דיאנה מאת:
מסכימה עם תמי ומוסיפה שיש לי ילדה בת 8 כך שכל ההכללות על "כל מי שחושבת אחרת מדברת רק בתאוריה" מופרכות לחלוטין (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
1/11/2003  23:57 מצטערת. שייך לתשובה לשאלה של אמא של ליאור מה-29/10 (ל"ת) - דרורית אמיתי-דרור
2/11/2003  00:01 ולמרות זאת, דברייך פה שווים כותרת. (ל"ת) - הדס
2/11/2003  00:02 אכן, תשובה מרתקת. נתנה גם לי נקודות למחשבה... (ל"ת) - עוד מדווחת
2/11/2003  00:04 ווווואאאווווו! דרורית, איזה תשובה! שוה פתיחת הודעה. תודה לך. (ל"ת) - בלי שם
2/11/2003  00:08 הרסת אותי דרורית עם הניתוח של האמא האגרסיבית - נהרסתי
2/11/2003  00:10 דרורית, בדיונים קודמים שהיו בנושא הזה, הסברתי שעומד מאחורי זה עיקרון אחד - אמא11
2/11/2003  01:27 דרורית, אני קוראת שוב את דברייך מרחיקי הלכת ותוהה אם להגיב - אמא11
2/11/2003  06:53 דרורית, מצטרפת לתשואות, מאד אהבתי מה שכתבת (ל"ת) - דיאנה
2/11/2003  08:21 דרורית , גם אני אהבתי מאוד מה שכתבת, ולאמא 11 - כלבובה
2/11/2003  08:26 לאמא11- עוד על להחזיר לילד - אפרת
2/11/2003  08:36 צר לי שלא אוכל להמשיך להתפלסף איתכן, כי דבריי פשוט באים מהשטח - אמא11
2/11/2003  08:36 נואשת לעצה - לדרורית - בנוגע לשגרה כשאבא איננו - רזית
2/11/2003  09:29 לאמא 11 - דרורית אמיתי-דרור
2/11/2003  09:40 לרזית - דרורית אמיתי-דרור
2/11/2003  11:24 אמא 11 יקרה - עתליה
2/11/2003  11:30 דרורית, אני חוששת שיחסת לי יותר מהמגיע לי. תודה (ל"ת) - רזית
2/11/2003  13:31 מה קרה בפעם היחידה ש"החזרתי" לרותם - הדס
2/11/2003  13:54 הדס, מי דיבר על "להחזיר" לילדים? דיברתי על גיל 14 חודש, ושואלת שוב - מה הייתן מייעצות לאמא שהיונק שלה בן 4-8 חודשים ונושך אותה? - אמא11
2/11/2003  14:25 אני חושבת שאתן עושות עוול לאמא 11 שעונה בכנות להודעות ומשקיעה בתשובותיה, זה דרך חייה ואם ילדיה מקבלים את זה ודרך זה היא מעבירה להם מסר והם לא חוזרים על הטעויות אז סימן שהיא הצליחה, אם כדבריכם היא "החזירה" לילד והוא לא לומד מזה כלום אז היא לא הצליחה בחינוכו, ולפי מה שאמא 11 כותבת ילדיה מקבלים את זה מפנימים את זה ויודעים שאם ימשיכו בזה תבוא תגובה, אני איתך אמא 11 , כל אילו שכתבו את ההודעה הן אמהות שעדיין אין להן נסיון עם ילדים גדולים שיודעים יפה לענות בצורה לא יפה, או אפילו להרים יד על ההורה, לכן, אל תתנצלי על הדרך שבחרת לחנך את ילדיך. (ל"ת) - לא רוצה להזדהות
2/11/2003  14:50 אמא 11, אפשר לקבל את המייל שלך? (ל"ת) - מישהי
2/11/2003  14:53 עוול? האם גם את מרגישה כך אורנה? (ודעתי בנושא)- - תמי
2/11/2003  15:49 אז מה באמת עושים עם תינוק נושך??? - מיכל ד. מ
2/11/2003  16:22 מסכימה עם תמי לכל מילה - לירון
2/11/2003  22:51 קודם כל אף אחת לא התנפלה על אמא 11 וכולנו עונות מאד ברגישות. למה אסור לא להסכים עם אמא 11? אני לא מסכימה ואני חשובת שאמא 11 טועה טעות עקרונית. אז זה אומר שאני עושה עליהום? לא. זה אומר רק שדעתי אחרת. וחוץ מזה קראתי עכשיו את המכתב של דרורית בדף המומחים וראיתי שהיא גם מגדלת 3 ילדים שכבר עברו את הגילאים האלה כך שיש לה ניסיון לא רק עם ילדים של אחרים. נקודה אחרונה: אני בחיים לא אכאיב לילד שלי. זה נשמע לי מופרך ואני מנסה להיות מתונה במילים כדי שלא תכתבו שאני עושה עליהום......... (ל"ת) - גם לא רוצה להזדהות
2/11/2003  23:35 לאמא 11, לא כל תגובה מילולית הינה "לפצוח בהסברים" - הדס
3/11/2003  00:10 ואגב, אמא11, את בעצמך אמרת שאת מחזירה - הדס
3/11/2003  04:32 אמא 11, אין מה לעשות , מפגש עם אמהות כל כך צעירות וחסרות נסיון , מוביל לדיונים כאלו - RRR
3/11/2003  07:59 לכל המגנות והפגועות - אפרת
3/11/2003  08:16 RRR מה זה צריך היה להיות? דרורית יקרה אני מתנצלת. אל תעלבי מאנשים כאלה. - ttt
3/11/2003  13:15 הודעתי שנכתבה בדיון המקורי, לפני שגיליתי כאן את ההמשך - ללירון על פעוטות שמכאיבים, על נשיכות בהנקה, ולאמא 11 על הסברים שלא עובדים - ענבר
3/11/2003  22:41 אמא 11 למה את עושה עניינים מתגובות תרבותיות למה שכתבת? - מישהי
3/11/2003  22:41 אמא 11 למה את עושה עניינים מתגובות תרבותיות למה שכתבת? - מישהי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש