פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
9/11/2003 20:50
עדי אמא של יובל
מאת:
לעינת
כותרת:
ד"ר יעקב, ברחוב דיסנצ'יק בת"א 03-6480438
רופא עיניים מתמחה בילדים וגם סימפתי
עדי
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
9/11/2003 16:36
משהיא יכולה להסביר לי מה זה הקטע האגריסיבי הזה של ה"מטאטא" היום? (ל"ת)
-
חנצ'
9/11/2003 16:39
מזכירה לאמהות מאזור ת"א - מפגש מחר בנוגע לסטארט-אפ של מירב על לעבוד מהבית...*****ובכלל לכל מי שמנסה לתפוס אותי******
-
אפרת של אוריאל
9/11/2003 16:41
ירקות אורגניים - ישירות מהחקלאי
-
אמא11
9/11/2003 16:45
הי חנצ'
-
עתליה
9/11/2003 16:53
עתליה יקרה... זה פשוט ניראה שאיבנו כאן מהרגישות
-
חנצ'
9/11/2003 16:59
אני עשוייה להיות מעוניינת בירקות אורגניים עד הבית (ל"ת)
-
תמרה
9/11/2003 17:03
פותחי לוחות יקרים, אנא להבא ודאו שהלוח מרוחק יומיים או חמשה עמודים לפחות. יצא לוח כפול, חראם (ל"ת)
-
רותי קרני הורוביץ
9/11/2003 17:06
גמאני רוצה ירקות אורגניים בת"א!!! אמא11, נראה לי שבת"א יש דרישה לאורגני ולפעמים המחירים גורמים לנו לא לקנות (ל"ת)
-
אפרת של אוריאל
9/11/2003 17:07
חנצ', מסכימה עם כל מילה. (ל"ת)
-
עתליה
9/11/2003 17:20
מטפלת ברמת השרון
-
בומר
9/11/2003 17:23
ועוד משהו
-
בומר
9/11/2003 17:42
משומשוק" בדיאדה - יריד יד שניה לתינוקות ולילדים
-
חנצ'
9/11/2003 17:52
חנצ', מצטרפת לדברייך על המטאטא ועל הרגישות כאן. עצוב לי שמחקו לחדשות שפתחו הודעות היום את הודעתן הראשונה, אפשר להסביר לחדשות, ולא להלום בהן. רותי, מקווה שקראת. (ל"ת)
-
נתי
9/11/2003 17:55
********למישהי יש קשרים במשרד הפנים???**********
-
נירה
9/11/2003 18:24
אולי מישהו מוכר מחסן של "כתר" או משהו בסגנון????
-
נטע
9/11/2003 18:29
OT מעיין ודניאלה
-
סאלוש
9/11/2003 18:51
אודה להמלצה לרופא/ת עיניים מומחה (לילדים)באזור תל- אביב, ר"ג או גבעתיים. (ל"ת)
-
עינת
9/11/2003 19:42
סדנת עיסוי תינוקות במודיעין ובכלל
-
לירון
9/11/2003 19:52
אולי מישהי יכולה להמליץ על רופא שיניים של מכבי בת"א ובמרכז? כואבת לי השן ולא הלכתי מאז הלידה! (ל"ת)
-
שלי
9/11/2003 19:52
נירה שלחתי לך מייל מקוה שקיבלת אילנה ( 9505617) (ל"ת)
-
אילנה
9/11/2003 21:13
לצורית ואורנה תודה על התגובות עניתי לכן בלוח הקודם. אנא הסתכלו. (ל"ת)
-
ד
9/11/2003 21:27
@@@ לאן נעלם הדיון על ארוחות אחה"צ שהיה כאן מתחת?
-
עדי אמא של יובל
9/11/2003 21:35
סליחה. מצאתי אותו. או שאני באמת עיוורת או שנעלם וחזר. (ל"ת)
-
עדי אמא של יובל
9/11/2003 21:45
מחפשת בייביסיטר לאחה"צ באזור גבעתיים
-
דנה כ.
9/11/2003 22:32
מרכז "4 עונות"- הודעה עיסקית
-
נורית ל.
9/11/2003 22:48
**** אילנה, לא קיבלתי מייל,******
-
נירה
9/11/2003 23:02
שלי - רופא שיניים!
-
ליאורקה
9/11/2003 23:09
מחפשת דחוף- עזרה לטיפול בתינוק בגדרה (ומילה לנורית)
-
מירב שרמן
9/11/2003 23:10
אופסס, טעות במספר הטלפון
-
מירב שרמן
9/11/2003 23:50
ד' - ראיתי. זה באמת נשמע מטורף, בהצלחה! (ל"ת)
-
צורית
10/11/2003 07:21
לבומר לגבי מטפלת
-
ענבר. ד
10/11/2003 08:35
מחפשת דחוף משפחתון בשכ' רמת ישראל בת"א או בגבעת רמבם בגבעתיים
-
איריס
10/11/2003 08:37
משפחתון- קראי עלינו, אם עדיין לא שמעת
-
דסי אשר
10/11/2003 08:40
איפה אפשר לקנות מזרון לרצפה....
-
נטע
10/11/2003 08:41
באותו נושא-גם לנו יש כלב-איפה אני יכולה לקנות שטיח שיכסה את כל החדר כמו מקיר לקיר אבל לא יהיה מודבק לרצפה? (ל"ת)
-
יעל*
10/11/2003 08:42
מזרון נפלא
-
קרן של בועז
10/11/2003 08:45
וכמה הוא עולה? (ל"ת)
-
יעל*
10/11/2003 10:59
לאיריס
-
נונה
10/11/2003 11:41
למישהי יש את הטלפון של קפיצקפוץ בכ"ס ? (ל"ת)
-
רונית פ.
10/11/2003 12:17
עוד מזרון נפלא
-
אורלי של ליאור
10/11/2003 12:19
%%% הסדנה - יתכן שעוברת לימי שישי %%%
-
סאלוש
10/11/2003 12:44
לאמא 11 - בנוגע לירקות/פירות
-
מרית
10/11/2003 12:54
מחפשת מנקה *חוקי/ת* בתל אביב!!
-
רוניתה
10/11/2003 16:28
לעינת ועדי אמא של יובל
-
annat
11/11/2003 10:40
חברים למשחק-ק.אונו take 2
-
נעם
14/11/2003 00:02
מרית, התשובות לכל שאלותייך הן חיוביות
-
אמא 11
16/11/2003 21:54
לנונה
-
איריס
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש