פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/11/2003 20:50 עדי אמא של יובל מאת:
לעינת כותרת:
ד"ר יעקב, ברחוב דיסנצ'יק בת"א 03-6480438
רופא עיניים מתמחה בילדים וגם סימפתי
עדי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/11/2003  16:36 משהיא יכולה להסביר לי מה זה הקטע האגריסיבי הזה של ה"מטאטא" היום? (ל"ת) - חנצ'
9/11/2003  16:39 מזכירה לאמהות מאזור ת"א - מפגש מחר בנוגע לסטארט-אפ של מירב על לעבוד מהבית...*****ובכלל לכל מי שמנסה לתפוס אותי****** - אפרת של אוריאל
9/11/2003  16:41 ירקות אורגניים - ישירות מהחקלאי - אמא11
9/11/2003  16:45 הי חנצ' - עתליה
9/11/2003  16:53 עתליה יקרה... זה פשוט ניראה שאיבנו כאן מהרגישות - חנצ'
9/11/2003  16:59 אני עשוייה להיות מעוניינת בירקות אורגניים עד הבית (ל"ת) - תמרה
9/11/2003  17:03 פותחי לוחות יקרים, אנא להבא ודאו שהלוח מרוחק יומיים או חמשה עמודים לפחות. יצא לוח כפול, חראם (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
9/11/2003  17:06 גמאני רוצה ירקות אורגניים בת"א!!! אמא11, נראה לי שבת"א יש דרישה לאורגני ולפעמים המחירים גורמים לנו לא לקנות (ל"ת) - אפרת של אוריאל
9/11/2003  17:07 חנצ', מסכימה עם כל מילה. (ל"ת) - עתליה
9/11/2003  17:20 מטפלת ברמת השרון - בומר
9/11/2003  17:23 ועוד משהו - בומר
9/11/2003  17:42 משומשוק" בדיאדה - יריד יד שניה לתינוקות ולילדים - חנצ'
9/11/2003  17:52 חנצ', מצטרפת לדברייך על המטאטא ועל הרגישות כאן. עצוב לי שמחקו לחדשות שפתחו הודעות היום את הודעתן הראשונה, אפשר להסביר לחדשות, ולא להלום בהן. רותי, מקווה שקראת. (ל"ת) - נתי
9/11/2003  17:55 ********למישהי יש קשרים במשרד הפנים???********** - נירה
9/11/2003  18:24 אולי מישהו מוכר מחסן של "כתר" או משהו בסגנון???? - נטע
9/11/2003  18:29 OT מעיין ודניאלה - סאלוש
9/11/2003  18:51 אודה להמלצה לרופא/ת עיניים מומחה (לילדים)באזור תל- אביב, ר"ג או גבעתיים. (ל"ת) - עינת
9/11/2003  19:42 סדנת עיסוי תינוקות במודיעין ובכלל - לירון
9/11/2003  19:52 אולי מישהי יכולה להמליץ על רופא שיניים של מכבי בת"א ובמרכז? כואבת לי השן ולא הלכתי מאז הלידה! (ל"ת) - שלי
9/11/2003  19:52 נירה שלחתי לך מייל מקוה שקיבלת אילנה ( 9505617) (ל"ת) - אילנה
9/11/2003  21:13 לצורית ואורנה תודה על התגובות עניתי לכן בלוח הקודם. אנא הסתכלו. (ל"ת) - ד
9/11/2003  21:27 @@@ לאן נעלם הדיון על ארוחות אחה"צ שהיה כאן מתחת? - עדי אמא של יובל
9/11/2003  21:35 סליחה. מצאתי אותו. או שאני באמת עיוורת או שנעלם וחזר. (ל"ת) - עדי אמא של יובל
9/11/2003  21:45 מחפשת בייביסיטר לאחה"צ באזור גבעתיים - דנה כ.
9/11/2003  22:32 מרכז "4 עונות"- הודעה עיסקית - נורית ל.
9/11/2003  22:48 **** אילנה, לא קיבלתי מייל,****** - נירה
9/11/2003  23:02 שלי - רופא שיניים! - ליאורקה
9/11/2003  23:09 מחפשת דחוף- עזרה לטיפול בתינוק בגדרה (ומילה לנורית) - מירב שרמן
9/11/2003  23:10 אופסס, טעות במספר הטלפון - מירב שרמן
9/11/2003  23:50 ד' - ראיתי. זה באמת נשמע מטורף, בהצלחה! (ל"ת) - צורית
10/11/2003  07:21 לבומר לגבי מטפלת - ענבר. ד
10/11/2003  08:35 מחפשת דחוף משפחתון בשכ' רמת ישראל בת"א או בגבעת רמבם בגבעתיים - איריס
10/11/2003  08:37 משפחתון- קראי עלינו, אם עדיין לא שמעת - דסי אשר
10/11/2003  08:40 איפה אפשר לקנות מזרון לרצפה.... - נטע
10/11/2003  08:41 באותו נושא-גם לנו יש כלב-איפה אני יכולה לקנות שטיח שיכסה את כל החדר כמו מקיר לקיר אבל לא יהיה מודבק לרצפה? (ל"ת) - יעל*
10/11/2003  08:42 מזרון נפלא - קרן של בועז
10/11/2003  08:45 וכמה הוא עולה? (ל"ת) - יעל*
10/11/2003  10:59 לאיריס - נונה
10/11/2003  11:41 למישהי יש את הטלפון של קפיצקפוץ בכ"ס ? (ל"ת) - רונית פ.
10/11/2003  12:17 עוד מזרון נפלא - אורלי של ליאור
10/11/2003  12:19 %%% הסדנה - יתכן שעוברת לימי שישי %%% - סאלוש
10/11/2003  12:44 לאמא 11 - בנוגע לירקות/פירות - מרית
10/11/2003  12:54 מחפשת מנקה *חוקי/ת* בתל אביב!! - רוניתה
10/11/2003  16:28 לעינת ועדי אמא של יובל - annat
11/11/2003  10:40 חברים למשחק-ק.אונו take 2 - נעם
14/11/2003  00:02 מרית, התשובות לכל שאלותייך הן חיוביות - אמא 11
16/11/2003  21:54 לנונה - איריס


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש