פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
10/11/2003 08:35
בלו
מאת:
היי דניאלה!!!! מזל טוב..! (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
9/11/2003 16:34
אווו מעולה שניפתח יש לי הרבה כי ליב דפקה קפיצה מאז שהיא בגן :
-
מעיין של ליב
9/11/2003 16:41
בכ"ד לא פותחת הודעות, אבל הייתי חייבת,
-
יעלה
9/11/2003 17:25
יעלה- מזלט!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
-
מעיין של ליב
9/11/2003 19:04
גם לנו יצאו השבוע שתי שיניים תחתונות! (ל"ת)
-
יעל*
9/11/2003 19:57
בדיוק בזמן...
-
חיה של שירי
9/11/2003 20:14
חיה! גם עומר שלי התחילה לעשות ביי ביי אתמול, איזה כיף זה! (ל"ת)
-
עתליה
9/11/2003 21:02
במסגרת מאמצי הגיוון
-
ורד
9/11/2003 21:04
פעם ראשונה שלי בפינת השוויץ...
-
פינוקיו
9/11/2003 21:14
וברק שלי...
-
קרן (אחרת)
9/11/2003 23:02
גם אני פעם ראשונה בפינת השוויץ...
-
אוריתה
10/11/2003 00:06
אוריתה, אני לא מאמינה
-
נועה
10/11/2003 07:52
שיא שיאו של השוויץ הבלתי פולני בעליל!!!!
-
בלו
10/11/2003 08:02
גם לי גם לי
-
דניאלה
10/11/2003 08:15
גם אנחנו פעם ראשונה בפינת השוויץ -
-
גליה שך אלה
10/11/2003 08:55
גם אנחנו בגאונים - לבלו
-
טירונית
10/11/2003 09:10
טוב, גם אני רוצה, בהברקה בלתי פולנית לחלוטין
-
צורית
10/11/2003 09:35
אז איך בעצם עושה חתול?
-
מירי2
10/11/2003 10:10
טוב גם לנו..
-
רוניתה
10/11/2003 11:45
ואנחנו בת 10 חודשים ומוחאת כפיים ועושה בייביי, ומכניסה את כככלללל הקוביות לדלי :) (ל"ת)
-
רונית פ.
10/11/2003 14:19
בנות, אני מתמוגגת!! (רוניתה, גם מהלילות. סתאאם) ולא מתאפקת ומוסיפה:
-
סאלוש
10/11/2003 16:08
דניאלה, גם אצלנו הביי ביי חורק עדיין, הצתה מאוחרת
-
עתליה
10/11/2003 17:53
אין לי שוויצים אז OT לחיה
-
ג'וי
10/11/2003 21:45
בנסיבות שכאלו מקובל להפנות לדיון המיתולוגי הבא:
-
המנוע
10/11/2003 21:48
ברח לי... ביחוד שימו לב לטיפ של תיתי פה
-
המנוע
10/11/2003 22:36
מנוע-אין כמוך ותיתי, ענקית! (ל"ת)
-
עתליה
10/11/2003 23:01
בקרובים מקסימים, תודה לכן! (ל"ת)
-
נועה
10/11/2003 23:15
ועוד בענייני ביי-ביי
-
דניאלה
11/11/2003 12:24
דניאלה, הרגת אותי... וג'וי- את לא מגיעה מחר (יום רביעי)? למפגש אצלי? אם יש עוד חיפאיות, מוזמנות כמובן. (ל"ת)
-
סאלוש
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש