הן אמהות שהניקו את ילדיהן, עברו הכשרה מסוימת כדי לתת לאמהות מידע ותמיכה בנושא הנקה, והן עושות זאת בהתנדבות. וגם כמדריכת לה לצ'ה אסור היה לה לתת את העצה שנתנה, ולדעתי ניתן לפנות לארגון לה לצ'ה ולהתלונן עליה.גם הן לא יכולות להגיד את כל העולה על רוחן.
לאחרונה היתה פרשה אומללה עם מישהי שהציגה את עצמה כמדריכת לה לצ'ה, למרות שאינה כזאת, והיא נתבעה לדין על ידי ארגון לה לצ'ה הבין לאומי. איני יודעת מהיכן היא בארץ. מאד חבל שנשים כאלה מוציאות שם רע למקצוע.
|
תוכן התגובה:
|