אולי היא לא אוכלת מספיק במהלך היום ורעב מציק לה בלילה? אולי היא גדלה עכשיו וזקוקה ליותר מזון? אולי לנסות לתת לה דייסה לפני השינה?
בכל מקרה, כמה זמן זה נמשך?
אולי ההתנהלות שלכם בלילה מלמדת אותה שכיף לקום? התינוקת שלי מתעוררת פעם אחת בלילה, כנראה בגלל שהיא לא מספיקה לאכול את כל המכסה שלה במהלך היום (ארבעה בקבוקים בלבד, לא מלאים, והחמישי בלילה): אני מדליקה אור במקלחת שליד החדר שלה ואז יש מעט מאוד אור, רק מספיק כדי שאני אוכל למצוא אותה... אני מאכילה אותה, מחייכת אליה אבל לא מדברת, לא משחקת איתה, מחזירה אותה למיטה מייד אחרי סיום הארוחה, וכל הסיפור לוקח גג שעה. רוב הזמן זה ההרדמה.
|
תוכן התגובה:
|