פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/11/2003 11:43 הדר-דפנה מאת:
חייבת להיות סיבה - כותרת:
אולי היא לא אוכלת מספיק במהלך היום ורעב מציק לה בלילה?
אולי היא גדלה עכשיו וזקוקה ליותר מזון?
אולי לנסות לתת לה דייסה לפני השינה?

בכל מקרה, כמה זמן זה נמשך?

אולי ההתנהלות שלכם בלילה מלמדת אותה שכיף לקום? התינוקת שלי מתעוררת פעם אחת בלילה, כנראה בגלל שהיא לא מספיקה לאכול את כל המכסה שלה במהלך היום (ארבעה בקבוקים בלבד, לא מלאים, והחמישי בלילה): אני מדליקה אור במקלחת שליד החדר שלה ואז יש מעט מאוד אור, רק מספיק כדי שאני אוכל למצוא אותה... אני מאכילה אותה, מחייכת אליה אבל לא מדברת, לא משחקת איתה, מחזירה אותה למיטה מייד אחרי סיום הארוחה, וכל הסיפור לוקח גג שעה. רוב הזמן זה ההרדמה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
16/11/2003  10:23 אולי פשוט יבש אצלה בחדר? - - הדר-דפנה
16/11/2003  10:35 איך מבררים את נושא ההתעוררויות? - איילת
16/11/2003  13:09 להדר-דפנה, תודה, וכמה תשובות - איילת
16/11/2003  14:22 או קיי... - - הדר-דפנה
16/11/2003  14:30 צמא מוגזם, ואם זה מצטרף להשתנה מרובה, זה יכול להיות סמפטום לסוכרת (ל"ת) - שרה
16/11/2003  14:56 שרה - צמא מוגזם? - איילת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש