|
16/11/2003 12:52
|
המנוע
|
מאת:
|
|
ד"ר דולברג על פיזור החומר הפעיל בנר
|
כותרת:
|
http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=89544
"אכן המינון המומלץ הוא 15 מ"ג לכל ק"ג משקל גוף. החומר מחולק בנר באופן אחיד לחלוטין בניגוד למה שכתוב באתר שהובא!"
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|