פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/11/2003 12:52 המנוע מאת:
ד"ר דולברג על פיזור החומר הפעיל בנר כותרת:
http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=89544

"אכן המינון המומלץ הוא 15 מ"ג לכל ק"ג משקל גוף. החומר מחולק בנר באופן אחיד לחלוטין בניגוד למה שכתוב באתר שהובא!"


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/11/2003  22:14 אם כבר לחתוך - אז לאורך, שיכנס יותר בקלות. תהיו בריאים (ל"ת) - מעיין
15/11/2003  22:25 סיבה נוספת לחתוך לאורך: המינון של חצי מדויק יותר. (ל"ת) - מאיה מ.
15/11/2003  23:00 תודה (ל"ת) - si
16/11/2003  08:46 חשוב לחתוך אותו לאורך!!!! רופא הילדים אמר במפורש שרוב ריכוז החומר הפעיל נמצא בחלק העליון (העגול.) של הנר (ל"ת) - רומי
16/11/2003  12:56 ועוד מאותו דיון - נר אברולט וכו' - המנוע


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש