|
17/11/2003 14:35
|
עתליה
|
מאת:
|
|
אוי דניאלה, אנחנו באותו הסרט...
|
כותרת:
|
גם לנו שניים, אחד אהבל חביב שתמיד בורח ממנה, השני מניאק ששמו הולך לפניו, גם הוא לא כדאי ללטף אותו מהזוית הלא נכונה...וגם לי יש סיוטים מעניים שפוכות וכאלה...שלי יוצאים ונכנסים חופשי כך שעל עקירת ציפורניים לא חשבתי אף פעם. לא יודעת מה לעשות. אם מישהי מכירה את מגיני הציפורניים הזמניים שכתבו עליהם כאן אני אשמח לשמוע. מיאו.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|