תודה על הלינקים, לא ידעתי שדובר בכך כבר. אבל אם התחלתי אז אמשיך כאן. הנה העתק של המכתב שאני עומדת לשלוח להם, ולמועצה לצרכנות ולכל מי ששולחים עוד דברים כאלה (אשמח לקבל מידע ותמיכה).
לכבוד מחלקת שרות לקוחות חוגלה-קימברלי שיווק בע"מ ת.ד. 231 רמלה 72101
א.ג.נ.,
הנדון: אכזבה עמוקה
בתנו בת שנה וחצי ומאז הולדתה משתמשת אך ורק בחיתולי האגיס. ניסינו אחרים, אך מצאנו את האגיס הטובים ביותר וכך נשארנו נאמנים להם עד היום.
כאשר יצאו חיתולי ה”סופרים” מיהרנו לנסות אותם ומצאנו שהם טובים רק למשך היום וכאשר ההחלפות תכופות, כי הם מתמלאים במהירות, יתכן גם כי הם קטנים מאד ביחס לחיתולי ה”פרידום” (בתנו שוקלת 9.5 ק"ג כך שהיא בקטגורית 8-14). במשך תקופה ארוכה השתמשנו במהלך היום ב"סופרים" ובלילה ב"פרידום" והכל היה טוב.
להפתעתנו, כאשר פתחנו היום חבילה חדשה (המכילה 8 חיתולים פחות ובאותו המחיר!!!!), גילינו חיתולים נחותים בהרבה מאלו שהורגלנו אליהם. סוג החומר מרגיש סינטטי, החיתול דק יותר, הזנבות ארוכים יותר. החומר אינו גמיש ומפריע לתנועה של הילדה. השוונו ל"טיטולים" הנמצאים ברשותנו לשעת חרום בלבד וראינו שזה אותו דבר אבל במחיר גבוה בהרבה. האם חברת חוגלה קימברלי מנסה להונות אותנו?
בכל מקרה, אנחנו מוצאים לנכון להודיע לכם על הפסקה מיידית בצריכת החיתולים שלכם. כולל טיטולים, למרות שאין לנו דבר נגד המוצר עצמו. כולל חיתולי "סופרים" שאנחנו מרוצים מהם מאד. זה פשוט כל כך מרגיז להתקל בימנו חדורי תודעת השירות והצרכנות בחברה המורידה את ערך מוצריה ובו זמנית מייקרת אותם כאילו לא נשים לב. אז שמנו לב. תודה על שנה וחצי נפלאות. ולא להתראות.
בכבוד רב,
|
תוכן התגובה:
|