פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
23/11/2003 22:52 עידית-ת מאת:
אני מתכוונת לשלוח להם מכתב חריף מאד כותרת:
תודה על הלינקים, לא ידעתי שדובר בכך כבר. אבל אם התחלתי אז אמשיך כאן. הנה העתק של המכתב שאני עומדת לשלוח להם, ולמועצה לצרכנות ולכל מי ששולחים עוד דברים כאלה (אשמח לקבל מידע ותמיכה).

לכבוד
מחלקת שרות לקוחות
חוגלה-קימברלי שיווק בע"מ
ת.ד. 231
רמלה 72101

א.ג.נ.,

הנדון: אכזבה עמוקה

בתנו בת שנה וחצי ומאז הולדתה משתמשת אך ורק בחיתולי האגיס. ניסינו אחרים, אך מצאנו את האגיס הטובים ביותר וכך נשארנו נאמנים להם עד היום.

כאשר יצאו חיתולי ה”סופרים” מיהרנו לנסות אותם ומצאנו שהם טובים רק למשך היום וכאשר ההחלפות תכופות, כי הם מתמלאים במהירות, יתכן גם כי הם קטנים מאד ביחס לחיתולי ה”פרידום” (בתנו שוקלת 9.5 ק"ג כך שהיא בקטגורית 8-14). במשך תקופה ארוכה השתמשנו במהלך היום ב"סופרים" ובלילה ב"פרידום" והכל היה טוב.

להפתעתנו, כאשר פתחנו היום חבילה חדשה (המכילה 8 חיתולים פחות ובאותו המחיר!!!!), גילינו חיתולים נחותים בהרבה מאלו שהורגלנו אליהם. סוג החומר מרגיש סינטטי, החיתול דק יותר, הזנבות ארוכים יותר. החומר אינו גמיש ומפריע לתנועה של הילדה. השוונו ל"טיטולים" הנמצאים ברשותנו לשעת חרום בלבד וראינו שזה אותו דבר אבל במחיר גבוה בהרבה.
האם חברת חוגלה קימברלי מנסה להונות אותנו?

בכל מקרה, אנחנו מוצאים לנכון להודיע לכם על הפסקה מיידית בצריכת החיתולים שלכם. כולל טיטולים, למרות שאין לנו דבר נגד המוצר עצמו. כולל חיתולי "סופרים" שאנחנו מרוצים מהם מאד. זה פשוט כל כך מרגיז להתקל בימנו חדורי תודעת השירות והצרכנות בחברה המורידה את ערך מוצריה ובו זמנית מייקרת אותם כאילו לא נשים לב. אז שמנו לב. תודה על שנה וחצי נפלאות. ולא להתראות.



בכבוד רב,



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
23/11/2003  22:23 היו פה כמה דיונים - עוד מדווחת
23/11/2003  22:29 נדחפת עם שאלה בקשר לבדיקות רפואיות לפשוש.. - רונה
23/11/2003  23:08 עידית לגבי הכתובת- תיקון קל - מקוּפלת
23/11/2003  23:47 עידית, צודקת בהחלט - אורנה*
23/11/2003  23:54 הוגשה בקשה לתביעה יצוגית בעניין האגיס וכו' - ארנה*
24/11/2003  00:19 רונה - בעניין הבדיקות - עדי אמא של יובל
24/11/2003  00:24 לרונה - - אורנה*
24/11/2003  05:49 האגיס - לילי
24/11/2003  07:41 גם אנחנו אותו סיפור - אג
24/11/2003  07:56 צודקות + האגיס סופרים בזול - דניאלה
24/11/2003  09:05 תשימו לב שבהאגיס סופרים כמות החיתולים קטנה עוד יותר ולכן יוצא שהמחיר שלהם מאוד יקר. (ל"ת) - שרונה
24/11/2003  09:15 היה שינוי בסופרים מאז שיצאו לשוק? - ענת מפ"ח
24/11/2003  09:19 רונה, עוד הצעות לבדיקות - צורית
24/11/2003  10:56 בדיקות דם - המלצה - מורן
24/11/2003  10:57 עידית - לינק רלוונטי (מהיום): - במבי
24/11/2003  11:28 במבי, במבי!!!!!!! (OT) - annat
24/11/2003  11:48 היום ב"הארץ" (ל"ת) - קוראת "הארץ"
24/11/2003  11:49 היום ב"הארץ" ב"גלריה": "העלאת מחירים בדלת האחורית" - קוראת "הארץ"
24/11/2003  12:05 איזה עוד חיטולים יש - אמא עם ניסיון
24/11/2003  13:57 מעודדת את כולן לכתוב להם מכתבים דומים (ושאלה - פמפרס יותר טובים?) - סאלוש
24/11/2003  14:24 סאלוש, לדעתי פמפרס יותר טובים - נונה
24/11/2003  14:54 OT לסאלוש - ליאורקה
24/11/2003  15:11 לרונה - חשוב! - מירי2
24/11/2003  16:55 ומה לגבי חיתולים לקטנטנים (המידה הכי קטנה)? ניסינו האגיס וגם פמפרס והקקי פשוט נוזל החוצה... (ל"ת) - שירין
25/11/2003  01:31 המלצה חמה: טיטולים פרימיום!!! - חיה של שירי
25/11/2003  11:04 חיה - יש לך מס' טלפון שאליו אפשר לפנות כדי לבקש דוגמיות? (ל"ת) - שירין


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש