הם לא גורמים נזק לעובר, כי הם לא מגיעים לשם - החומר נספג בנרתיק, ולא אמור להגיע לרחם (לא משנה כמה חזק דוחפים פנימה...). הפטריה לא גורמת נזק לעובר, ולכן אם את חוששת מהאגיסטן, והמצב לא נורא - הרבי במקלחות, השתמשי רק בתחתוני כותנה, החליפי תחתונים מספר פעמים ביום, ותקווי לטוב.
|
תוכן התגובה:
|