פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/11/2003 21:09 שרה מאת:
כלומר - כותרת:
הרופא יבוא אליה ויגיד לה: אין וריד פתוח, אני לא מיילד אותך. ואז ישאירו אותה לבד אפילו שתלד ותתפוס את התינוק בעצמה?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
26/11/2003  17:24 הרופאים פועלים בנוהלים של - marcy g
26/11/2003  19:21 אני פשוט סירבתי בעקשנות. לא עניין אותי ההסברים והתקנון. זה הלידה שלי , לא? (ל"ת) - שרה
26/11/2003  20:33 על ורידים פתוחים ופרפרים, וטיפ קטן בסוף - קרן (אחרת)
26/11/2003  20:51 מה יקרה אם מישהי בתל השומר תסרב לכל פתיחת ווריד ותבקש שיעזבו אותה? יקשרו אותה בכוח? (ל"ת) - שרה
26/11/2003  21:06 לא יעשו שום דבר בכוח, - קרן (אחרת)
26/11/2003  21:22 רופאים לא מיילדים בתל השומר. מיילדות עושות זאת, - עוד מדווחת
26/11/2003  21:33 תודה על כל התגובות. בת דודה שלי מתכננת תל השומר אז אני מבררת בשבילה :-) (ל"ת) - שרה
27/11/2003  09:23 אני דווקא ילדתי בתל השומר, בלי שום פרפר/עירוי/וריד פתוח - המדווחת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש