פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
26/11/2003 21:09
שרה
מאת:
כלומר -
כותרת:
הרופא יבוא אליה ויגיד לה: אין וריד פתוח, אני לא מיילד אותך. ואז ישאירו אותה לבד אפילו שתלד ותתפוס את התינוק בעצמה?
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
26/11/2003 17:24
הרופאים פועלים בנוהלים של
-
marcy g
26/11/2003 19:21
אני פשוט סירבתי בעקשנות. לא עניין אותי ההסברים והתקנון. זה הלידה שלי , לא? (ל"ת)
-
שרה
26/11/2003 20:33
על ורידים פתוחים ופרפרים, וטיפ קטן בסוף
-
קרן (אחרת)
26/11/2003 20:51
מה יקרה אם מישהי בתל השומר תסרב לכל פתיחת ווריד ותבקש שיעזבו אותה? יקשרו אותה בכוח? (ל"ת)
-
שרה
26/11/2003 21:06
לא יעשו שום דבר בכוח,
-
קרן (אחרת)
26/11/2003 21:22
רופאים לא מיילדים בתל השומר. מיילדות עושות זאת,
-
עוד מדווחת
26/11/2003 21:33
תודה על כל התגובות. בת דודה שלי מתכננת תל השומר אז אני מבררת בשבילה :-) (ל"ת)
-
שרה
27/11/2003 09:23
אני דווקא ילדתי בתל השומר, בלי שום פרפר/עירוי/וריד פתוח
-
המדווחת
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש