פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
3/11/2004 08:30 מופ מאת:
מנסיון, אני סיעת בגן ילדים... כותרת:
אמנם אני עובדת בגן חובה אבל, אין דבר כזה כ"כ הרבה אלימות לא יתכן מצב כזה שילד חוזר פגוע בכל יום. שריטה וכד' יכול להיות, אבל לא כל יום!
לדעתי לדבר עם הגננת והאחראית עליה להבהיר חד משמעית שאת רואה אותן כאחראיות על מה שקורה. כן, גם על רמת האלימות, ואם לא עוזר אז לעלות לאחראית מעליהן ואפילו לשקול הוצאת הילדה מהגן.
את כל זה אני כותבת מהר וללא חשיבה מעמיקה לכן "לקחת"את זה בערבון מוגבל וכמובן הכי חשוב האם ילדתך הולכת בשימחה לגן? אולי מה שמפריע לך לא מפריע לה כמו שנדמה לך???

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
2/11/2004  23:49 אותה בעיה - ל
3/11/2004  02:50 גם בגן של בתי יש ילד שמרביץ וסורט ובועט - שרון-ש
3/11/2004  08:31 מנסיון, אני סיעת בגן ילדים... - מופ
3/11/2004  08:54 בעיקרון- זה 'נורמלי' - לירון
3/11/2004  12:56 מסכימה עם לירון - דניאלה
3/11/2004  14:56 תודה. אני מתכוונת לעשות איתה שיחה היום - ללא שם
3/11/2004  15:01 למופ - ללא שם


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש