אמנם אני עובדת בגן חובה אבל, אין דבר כזה כ"כ הרבה אלימות לא יתכן מצב כזה שילד חוזר פגוע בכל יום. שריטה וכד' יכול להיות, אבל לא כל יום! לדעתי לדבר עם הגננת והאחראית עליה להבהיר חד משמעית שאת רואה אותן כאחראיות על מה שקורה. כן, גם על רמת האלימות, ואם לא עוזר אז לעלות לאחראית מעליהן ואפילו לשקול הוצאת הילדה מהגן. את כל זה אני כותבת מהר וללא חשיבה מעמיקה לכן "לקחת"את זה בערבון מוגבל וכמובן הכי חשוב האם ילדתך הולכת בשימחה לגן? אולי מה שמפריע לך לא מפריע לה כמו שנדמה לך???
|
תוכן התגובה:
|