פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
4/11/2004 06:52 אלמונית מאת:
הכי הכי מרגיז כותרת:
שהוא דוחה כל דבר, אבל כל דבר אפשרי, כאילו החיים שלו תלויים בזה, כאילו, אם הוא יעשה את המשימה שביקשתי ממנו עוד 5 דקות, אז העולם יהיה ורוד יותר.
"ואני לא מבין למה את חייבת שזה יקרה עכשיו?"

כי חצי מהדברים אתה שוכח אח"כ גאון קטן שלי.

אבל מתה עליו, מטורפת עליו - כמו כולכן.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/11/2004  23:37 נו בוודאי... - אלמונית בשביל בעלי :-)
3/11/2004  23:39 אוי הרבה מאד (ל"ת) - ששש...
4/11/2004  06:18 הכי מרגיז? - ששש...
4/11/2004  09:17 הכי מרגיז אותי - רק הפעם בלי שם
4/11/2004  09:25 הכי מרגיז אותי אצלו......... - הוא כבר יידע מי זו....
4/11/2004  09:34 כשהוא מתחיל לדבר על משהו שאין לו מושג בו, כאילו הוא פרופסר בנושא הזה. חוץ מזה - אני אוהבת את הכל בו. (ל"ת) - אירנה
4/11/2004  10:02 אנחנו לא מטורפות עליו... אפילו לא מכירות אותו... :) - אחת מכאן
4/11/2004  10:33 ככה: - טוב, אז גם אני
4/11/2004  10:36 הוא לא זוכר כלום (כמעט) - אופירה
4/11/2004  10:44 אני עכשיו מאו כועסת על האיש שלי - כועסת
4/11/2004  11:05 ל"כועסת" - התגובה שלי במקרים כאלה היא: - אורנה דן
4/11/2004  11:40 הנחירות, זוועת עולם. (הכי מעצבן שאי אפשר להתעצבן, זה לא בשליטתו) (ל"ת) - מחבואית
4/11/2004  11:54 שהוא לא מתיחחס לדברים כאל חשובים אם אני לא תוקעת בחצוצרה לפני. (ל"ת) - HILLA
4/11/2004  12:03 אוף אורנה אני פשוט מקבלת חופ המועדות חקירה האלו וגם לגבי נחירות - כועסת
4/11/2004  13:56 שכשהוא נוחר פשוט בול עץ לא ניתן להעיר אותו והאנרגיות מצידי שמושקעות בכך מעירות אותי!!! לגמרי (ל"ת) - אוף גם מיואשת
4/11/2004  14:04 עכשיו שאתן מזכירות את זה... - שחף
4/11/2004  14:25 נכון, הלאט הזה - נועה
4/11/2004  14:34 קצת דבילי אבל אותי זה הכי מעצבן: הוא תוקע פלוצים וגרפצים לידי והכי מעצבן שעושה קולות של "מוחטה". וכשאיל עושה פלוץ או גרפס הוא שואל אותי "למה עליו את לא כועסת". (ל"ת) - מיכל של איל
4/11/2004  16:04 אוי מיכל קרעת אותי מצחוק. אותי הכי הכי - רונה
4/11/2004  18:07 הנחירות אצלנו- נחלת העבר! - חיה של שירי
5/11/2004  08:43 יש לי המשך מגניב לדיון , מי רוצה ??? - נעממה
5/11/2004  19:27 ובהמשך לסקר: הכי מרגיז את בעלי (שאלתי אותו) זה - מיכל של איל
6/11/2004  00:32 זה כבר נשמע לי מוכר, ובכל זאת - נועה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש