פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
4/11/2004 08:43 אורנה דן מאת:
שרי, לא שמת לב שזו כתבה שבעצם לכתב לא היה ממש מה לכתוב? כותרת:
הוא קיבל אינפורמציה שיכולה להזין שורה וחצי. אבל היה צריך לנפח את זה לכדי כתבה, אז הוא מרח מה שהוא יודע שמן הסתם נכון, "המשפחה בארץ אמרה תהלים וזה עבד" איזה ניסוח ילדותי. את רואה שאין שם פרטים שבאמת מעניינים על הלידה, סימן שהוא לא ידע כלום חוץ מזה שהם ילדו בבית.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
4/11/2004  01:14 מזל טוב? (ל"ת) - נועה
4/11/2004  07:47 OT***האם מותר למרוח אגיסטן בהריון??.*** (ל"ת) - מ
4/11/2004  08:10 מעניין מי המיילדת? (ל"ת) - הגר
4/11/2004  08:36 מאחר שהלידה היתה בחו"ל - שרי
4/11/2004  10:33 נו אז אולי תספרו? - נועה
4/11/2004  10:57 אני לא יודעת כלום - אורנה דן
4/11/2004  11:17 תתקשרי למרפאה הטרטולוגית - אמא צעירה
4/11/2004  11:18 **ההודעה על המרפאה הטרטולוגית מיועדת עבור מ'*** (ל"ת) - אמא צעירה
4/11/2004  12:22 אבל הכי הכי?? - שרי
4/11/2004  14:20 טוב די, אולי תעתיקו לכאן את הכתבה וזהו? רוצה לדעת... (ל"ת) - נועה
4/11/2004  15:14 נועה - במיוחד בשבילך.. - אילנה (ק.ס.)
4/11/2004  15:34 :-) :-) תודה אילנה! עכשיו אני רוצה לדעת עוד... (ל"ת) - נועה
4/11/2004  20:34 שרי, תתפלאי אבל דווקא מאוד מעניין אותי מי המיילדת. - הגר
5/11/2004  08:59 אהה... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש