פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/12/2001 10:05 רותמית מאת:
הזרעות כותרת:
בוקר טוב עדנה.
ראשית אני רוצה לתת לך לינק לפורום פוריות המצוין של תפוז (שהייתי בו כשעוד היה ב iol): http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=180. פשוט שם פוריות וטיפולי פוריות הם הנושא העיקרי. יש שם גם הרהב לינקים רלוונטים.
בהזרעות מה שעושים זה להשביח את הזרע ולהזריק אותו ישירות לתוך הרחם. בכך חוסכים לזרע את המסלול בתוך צוואר הרחם, שעלול להיות בעיתי כאשר האישה מטופלת באיקקלומין. בנוסף, אם יש בעיות איכות בזרע, ההשבחה גם עוזרת. התהליך הטכני הוא שהאיש נותן זרע, ולאחר השבחתו האישה מגיע כדי לקבל אותו. בתנוחה גניקולוגית מסורתית מוחדרת צינורית דרך צוואר הרחם ודרכה מוזרק הזרע. בהנחה שהמבצע אינו סטאז'ר, זה לא אמור להיות כרוך בכאב. אז בדרך כלל נשארים לשבת בין כמה שניות לכמה דקות וממשיכים רגיל.
הזרעות יכולות להתבצע במחזור טבעי (אם לאישה יש ביוץ תקין) או בליווי טיפול הורמונלי לאישה של איקקלומין או זריקות. ההזרעות מבוצעות בסמוך לביוץ (אפשר אחת או שתיים יום אחרי יום באותו מחזור).
בהנחה שיש רירית באיכות טובה, ביוץ והזרע מובא למצב סביר בהשבחה, הסיכוי הוא כמו כל זוג בחודש יחיד, כלומר 20-25%.
אני עברתי 3 הזרעות, שתיים עם איקקלומין ואחת על טבעי, אבל בסוף נכנסתי להריון בדרך הטבעית.
שיהיה המון בהצלחה, ומקווה שבקרוב תשימי הודעה משמחת על הריון.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
27/12/2001  10:21 עדנה, יש לי חברה שתשמח לדבר איתך - מאמוש
27/12/2001  13:00 בעניין טיפולי הזרעה - המלצה חמה - שירן
27/12/2001  13:43 אני עברתי בהצלחה הזרעה - OC
27/12/2001  19:50 תיכנסי לפורום של פוריות מצרפת לך נתיב - חנה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש