|
27/12/2001 12:58
|
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
|
מאת:
|
|
מזל טוב, ותשובות רגועות.
|
כותרת:
|
קחי אוויר, הדימום נמשך כשישה שבועות. לפעמים נדמה לך שהוא עובר - ואז הוא מתחדש במלוא צבעו האדום. ברור שאם יש כמויות חריגות, חייבים לגשת לרופא. קילוף עור אופייני לתינוקות רכים, אל תמרחי כלום, זה יעבור. החלמה קלה והנאה מהעולל!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
עד כה נענו 0 תגובות
|