אסנת וכולם, אם חנות מסוימת מחליטה למכור את הספר בפחות כסף כמובן שזו זכותן למרות שהמוציא לאור בקשה לא לעשות זאת. אני גם חושבת שבהחלט ניתן ליידע את כולן על המציאה הזאת אלא אם את המרוויחה - אז אולי זה לא כל כך אתי. אבל אם זה לא העסק שלך אני לא רואה שום רע בעד זה שאת מיידעת את הציבור כמו שכל הזמן אנו מדברים על השוואות של בייבי שיק ושילב למשל. אין הבדל (אלא שמ.מ.ש. וליגת לה לצ'ה ירוויחו פחות. גם צריכים לבדוק כמה הם לוקחים למשלוח. לפעמים זה כבר מייקר את העסק. בכל אופן, זה נכון שכספים של לה לצ'ה וגם של מ.מ.ש מוכנסים להוצאות המאפשרות לנו להמשיך את עבודתנו ההתנדבותית. אולי יש לרותי מה להוסיף?
|
תוכן התגובה:
|