|
20/3/2005 22:34
|
טלי ויש
|
מאת:
|
|
רוני ח - תודה!
|
כותרת:
|
התכוונתי לזה. אבל אני מהצפון, כך שאני אצטרך לחפש לי מישהי אחרת... האמת, שהכי הייתי שמחה למצוא קבוצה עם מנחה ופשוט להצטרף. אין לי כ"כ אנרגיות ליזום משהו כזה... תודה, בכל אופן. טלי ויש
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|
20/3/2005 08:38
|
עדי -
|
 |
|