כמובן שיש את מנוע החיפוש שהוא שוס רציני... אני אנסה לתת לך כמה שיותר מידע אף כי קצרה היריעה... יש שני בתי חולים שקיימת בהם האופציה למיילדת פרטית - תה"ש ולניאדו. בתה"ש יש כמו שאמרת מיילדות המחולקות לקבוצות, ואין לך שליטה על מי תהיה איתך בסופו של דבר ברגע האמת. בלניאדו גם מאפשרים בחירה מתוך הרשימה שלהם, לא להביא מיילדת מבחוץ. אולי מה שיתאים לך תהיה דווקא דולה (=תומכת לידה) ולא מיילדת ? בתה"ש מאפשרים לשתי דולות בלבד לתמוך בלידות, אביבה ומישהי חדשה שאיני זוכרת כרגע את שמה, אך במנוע החיפוש האינפורמציה תעלה. לגבי אביבה ראי סיפור הלידה של מירב. ב"מאיר" מאפשרים דולה מהרשימה שלהם בלבד, לא מי שרוצים, ולא מיילדת בכלל. בלניאדו מאפשרים כל דולה, לבחירתך. אם זה נשמע לך חוצפה בכלל להגביל אותנו במי ילווה את לידותינו, כמה מלווים יאפשרו לנו להכניס לחדר הלידה וכו' - זה בגלל שזו באמת חוצפה... אגב, באיזה שבוע את, אם אפשר לשאול ? אולי יש לך עוד זמן לחשוב גם על לידת בית... לא מתוך נסיון או מסיונריות, אני פשוט בהרגשה שאני פוחדת ללדת בבי"ח, ובבית נראה לי יותר בטוח, לאור כל הסיפורים בעיתונות (סופשבוע רגוע ב"ליס"... איזו זוועה !) וכמובן סיפורי הלידה כאן בפורום. רק מחשבה. בכל מקרה, בהצלחה, הריון בריא ולידה נהדרת !!! זהר.
|
תוכן התגובה:
|