פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/1/2002 09:00 DNA מאת:
גם אני שאלתי את השאלה הזאת כשהייתי בהריון כותרת:
אני עובדת במחשבים וממש מוקפת בהם פיזית. התשובה שניתנה לי בזמנו, הן ע"י רופאים והן ע"י יצרני המחשבים היא שהיום כל המסכים (הם פולטי הקרינה) מצויידים במסנני קרינה משוכללים ואין שום נזק לעובר. אצלנו בעבודה גם עורכים בדיקות קרינה אחת לשנה. אם הציוד שלך מיושן את יכולה להזמין בדיקה כזאת, אבל כשמדובר במחשב אחד זה נראה לי ממש מיותר.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
עד כה נענו 0 תגובות


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש