פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
21/1/2002 12:01
נירית
מאת:
היי בייב
כותרת:
אני עוקבת אחר הדיאלוגים עם רותי. כתבתי גם לזונדר אתמול בתקווה שיצליח להתמודד עם אלף המילים שלך ולהשתמש בחומר. חיזקי ואימצי וגם תודה
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
21/1/2002 10:50
מ ע ו ל ה ! ! ! אם כי, קשה לי להאמין שהם יכניסו את החלק האחרון, "הפרסומי" שלנו.... (לת)
-
פולינה
21/1/2002 10:54
לנירית החזקה והנהדרת - פשוט הזדמנות לומר לך חיזקי ואימצי וכל הכבוד ענק !!!
-
זהר
21/1/2002 11:48
ואם לא יכניסו- לפחות אדע שניסיתי -ותודה לכן על התמיכה
-
נירית
21/1/2002 11:57
נירית הנהדרת תודה על כל מה שאת עושה (ל"ת)
-
בייב
21/1/2002 12:25
בדיוק בזמן הנכון
-
נועה
21/1/2002 12:45
אני חושבת שהלינץ', שעשו על "ליס" קצת מוגזם
-
טלי
21/1/2002 12:48
העיתונות זקוקה לקצוות וגם להתמקדות ועל כן ליס
-
נירית
21/1/2002 13:12
נירית יקרה
-
אסנת ש.
21/1/2002 14:03
נירית התגובה נהדרת, מחזקת את ידייך ל"ת
-
ענת סימון
21/1/2002 14:15
פשוט נפלא! איזה כישרון כתיבה והתבטאות. הלוואי ויפרסמו את כל המכתב. לת
-
מאמוש
21/1/2002 14:51
נפלא נפלא!!!!!!!! הלוואי שאת הלידה הבאה אעשה באווירה אחרת. משפחתית, חובקת, אמפטית מחממת, עוזרת (בהנקה) וקשובה. תודה. (ל"ת)
-
שירלי
21/1/2002 16:42
לטלי
-
אביטל
21/1/2002 19:29
טלי, לדעתי כל חווית הלידה צריכה להיות אחרת!!!
-
שירלי
21/1/2002 21:07
נירית, כל הכבוד
-
דיאנה
21/1/2002 21:14
נירית, כתמיד, כל הכבוד! מחכה בסקרנות ליום שישי. לת
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
21/1/2002 21:29
אני מניחה שכבר לא תדפדפו לאחור לדיון המקורי, אז אני כותבת שוב: "ואני דווקא התאכזבתי מהכתבה"
-
ענת ב
21/1/2002 22:01
לנירית וכל בנות הפורום
-
נועה2
21/1/2002 22:34
נירית - התגובה ממש טובה חזקה ונוגעת במקומות הנכונים, אני מקווה שיפרסמו את כולה ושזה יגיע לתודעת כולם, כל הכבוד לך על הדרך שבחרת לך למען כולנו(לת)
-
אמא של איה
22/1/2002 01:30
לנירית, אכן התגובה מעולה, ולענת ב. - קלעת בדיוק בבעייתיות האנקדוטלית
-
רותי קרני הורוביץ
22/1/2002 08:13
"אני ואתה נשנה את העולם......."(ואולי אפילו מעט?...), אני מאוד סקרנית לשמוע תגובה למשל של ד"ר בר (הוא מביה"ח ליס, נכון?)- ל"ת
-
ליאתי
22/1/2002 10:14
לנועה 2 -קחי תומכת לידה וגשי למאיר
-
נירית
22/1/2002 10:18
לכולן- כיתבו לזונדר, או שילחו למעריב סיפורי לידה ותגובות לכתבה באופן אישי
-
נירית
22/1/2002 19:19
רותי -הרגעי. הורים וילדים מכניס כפולה של ואגנר עם תמונות
-
נירית
22/1/2002 23:37
וואו, נירית - חדשות מצוינות!!! עכשיו חסרה רק סמדר פלד עם הכתבה שלה ... (לת)
-
פולינה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש