פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/1/2002 12:01 נירית מאת:
היי בייב כותרת:
אני עוקבת אחר הדיאלוגים עם רותי. כתבתי גם לזונדר אתמול בתקווה שיצליח להתמודד עם אלף המילים שלך ולהשתמש בחומר. חיזקי ואימצי וגם תודה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/1/2002  10:50 מ ע ו ל ה ! ! ! אם כי, קשה לי להאמין שהם יכניסו את החלק האחרון, "הפרסומי" שלנו.... (לת) - פולינה
21/1/2002  10:54 לנירית החזקה והנהדרת - פשוט הזדמנות לומר לך חיזקי ואימצי וכל הכבוד ענק !!! - זהר
21/1/2002  11:48 ואם לא יכניסו- לפחות אדע שניסיתי -ותודה לכן על התמיכה - נירית
21/1/2002  11:57 נירית הנהדרת תודה על כל מה שאת עושה (ל"ת) - בייב
21/1/2002  12:25 בדיוק בזמן הנכון - נועה
21/1/2002  12:45 אני חושבת שהלינץ', שעשו על "ליס" קצת מוגזם - טלי
21/1/2002  12:48 העיתונות זקוקה לקצוות וגם להתמקדות ועל כן ליס - נירית
21/1/2002  13:12 נירית יקרה - אסנת ש.
21/1/2002  14:03 נירית התגובה נהדרת, מחזקת את ידייך ל"ת - ענת סימון
21/1/2002  14:15 פשוט נפלא! איזה כישרון כתיבה והתבטאות. הלוואי ויפרסמו את כל המכתב. לת - מאמוש
21/1/2002  14:51 נפלא נפלא!!!!!!!! הלוואי שאת הלידה הבאה אעשה באווירה אחרת. משפחתית, חובקת, אמפטית מחממת, עוזרת (בהנקה) וקשובה. תודה. (ל"ת) - שירלי
21/1/2002  16:42 לטלי - אביטל
21/1/2002  19:29 טלי, לדעתי כל חווית הלידה צריכה להיות אחרת!!! - שירלי
21/1/2002  21:07 נירית, כל הכבוד - דיאנה
21/1/2002  21:14 נירית, כתמיד, כל הכבוד! מחכה בסקרנות ליום שישי. לת - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
21/1/2002  21:29 אני מניחה שכבר לא תדפדפו לאחור לדיון המקורי, אז אני כותבת שוב: "ואני דווקא התאכזבתי מהכתבה" - ענת ב
21/1/2002  22:01 לנירית וכל בנות הפורום - נועה2
21/1/2002  22:34 נירית - התגובה ממש טובה חזקה ונוגעת במקומות הנכונים, אני מקווה שיפרסמו את כולה ושזה יגיע לתודעת כולם, כל הכבוד לך על הדרך שבחרת לך למען כולנו(לת) - אמא של איה
22/1/2002  01:30 לנירית, אכן התגובה מעולה, ולענת ב. - קלעת בדיוק בבעייתיות האנקדוטלית - רותי קרני הורוביץ
22/1/2002  08:13 "אני ואתה נשנה את העולם......."(ואולי אפילו מעט?...), אני מאוד סקרנית לשמוע תגובה למשל של ד"ר בר (הוא מביה"ח ליס, נכון?)- ל"ת - ליאתי
22/1/2002  10:14 לנועה 2 -קחי תומכת לידה וגשי למאיר - נירית
22/1/2002  10:18 לכולן- כיתבו לזונדר, או שילחו למעריב סיפורי לידה ותגובות לכתבה באופן אישי - נירית
22/1/2002  19:19 רותי -הרגעי. הורים וילדים מכניס כפולה של ואגנר עם תמונות - נירית
22/1/2002  23:37 וואו, נירית - חדשות מצוינות!!! עכשיו חסרה רק סמדר פלד עם הכתבה שלה ... (לת) - פולינה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש