פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
31/3/2005 10:24
annat
מאת:
וואו, תודה מתוקות - הולכת לגרגר מי מלח ואחר כך לקנות אפטגון, שיהיה (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
30/3/2005 22:43
שירי
-
שירלי2
30/3/2005 23:00
אפטות בפה (שלי) חיפשתי במנוע והנה מה שהעליתי
-
annat
30/3/2005 23:00
זה כמובן OT, סליחה שירי וגם אני יודעת שאסור שקדיה לפני גיל שנה (ל"ת)
-
annat
30/3/2005 23:07
ענתי
-
לירון
30/3/2005 23:14
ענתי - אוי... באסה...
-
ליאתה
30/3/2005 23:20
וכרמית_מ המליצה פה פעם על גרגור במי מלח. מה שאינטואיטיבית נשמע לי רעיון לא רע. (ל"ת)
-
ליאתה
30/3/2005 23:22
תודה מתוקות, והמקור לבעיה שלי עם העז
-
annat
30/3/2005 23:25
עננת
-
אריאלה
31/3/2005 00:12
annat מיי דרלינג, אאוצ'
-
roniti
31/3/2005 01:41
תודה, שירלי! (ל"ת)
-
שירי
31/3/2005 04:54
מניסיון, זו צרה צרורה. לי מאוד עוזר לזהות שזה מגיע (לא להתעלם!!) ולפני שזה יוצא
-
mom3
31/3/2005 08:11
עננת... אווצ'
-
מוניק
31/3/2005 08:14
עננת
-
יונית
31/3/2005 08:34
annat,
-
סנפיר
31/3/2005 09:19
השאלה היא למה לתת שקדיה?
-
ליאורקה
31/3/2005 09:27
OT ליאורקה
-
ורד שלשחר
31/3/2005 10:07
annat
-
שירלי2
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש