פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
31/3/2005 10:24 annat מאת:
וואו, תודה מתוקות - הולכת לגרגר מי מלח ואחר כך לקנות אפטגון, שיהיה (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/3/2005  22:43 שירי - שירלי2
30/3/2005  23:00 אפטות בפה (שלי) חיפשתי במנוע והנה מה שהעליתי - annat
30/3/2005  23:00 זה כמובן OT, סליחה שירי וגם אני יודעת שאסור שקדיה לפני גיל שנה (ל"ת) - annat
30/3/2005  23:07 ענתי - לירון
30/3/2005  23:14 ענתי - אוי... באסה... - ליאתה
30/3/2005  23:20 וכרמית_מ המליצה פה פעם על גרגור במי מלח. מה שאינטואיטיבית נשמע לי רעיון לא רע. (ל"ת) - ליאתה
30/3/2005  23:22 תודה מתוקות, והמקור לבעיה שלי עם העז - annat
30/3/2005  23:25 עננת - אריאלה
31/3/2005  00:12 annat מיי דרלינג, אאוצ' - roniti
31/3/2005  01:41 תודה, שירלי! (ל"ת) - שירי
31/3/2005  04:54 מניסיון, זו צרה צרורה. לי מאוד עוזר לזהות שזה מגיע (לא להתעלם!!) ולפני שזה יוצא - mom3
31/3/2005  08:11 עננת... אווצ' - מוניק
31/3/2005  08:14 עננת - יונית
31/3/2005  08:34 annat, - סנפיר
31/3/2005  09:19 השאלה היא למה לתת שקדיה? - ליאורקה
31/3/2005  09:27 OT ליאורקה - ורד שלשחר
31/3/2005  10:07 annat - שירלי2


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש