פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/1/2002 14:05 דיאנה מאת:
עוד קצת על החנות ועוד חנות אחת ברעננה כותרת:
לגבי "טוב לי" - הם אכן זולים יותר ובקניה גדולה זה משמעותי, ובאמת לאחר הלידה הראשונה עשינו שם את ההזמנה, כשהיינו צריכים את כל הציוד והריהוט בבת אחת.
אבל אין מה להשוות אותם לרשתות הגדולות מבחינת מבחר, נוחות קניה, עיצוב ושרות. לאחר הלידה השניה, כשזו כבר לא היתה קניה כל כך גדולה, העדפנו לעשות את ההזמנה בטויזאראס לאחר שרות מגעיל במיוחד שקיבלנו בטוב לי. בין השאר סרבו להביא לנו את הדברים הביתה לאחר הלידה כי ההזמנה לא כללה ריהוט. בטויזאראס לא עשו לנו כל בעיה בנושא. כמו כן היו הרבה יותר סבלניים מאיתנו בטויזאראס, בטוב לי ברגע שהבינו שזו לידה שניה ולא יצא ממנה סכום רציני נהגו כלפינו בקוצר רוח וחוסר סבלנות.
יש עוד חנות חדשה ברעננה: "לטף", גם היא יושבת על אחוזה (למעשה על סימטה קטנה אבל יש שלט גדול על אחוזה) בצד ימין כשבאים מצומת רעננה. גם החנות הזו קטנה ולא מעוצבת, אבל ייתכן שהיא כדאית בגלל המחירים. שווה לבדוק ברכישה גדולה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/1/2002  16:13 "טוב לי לתינוק ולילד", זה באחוזה, - תמי
20/1/2002  21:41 מצאי לפי 'טוב-לי' כתובת מדויקת וטלפון (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
21/1/2002  11:57 כתובת מדוייקת - מלי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש