פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/12/2005 01:50 פיצק מאת:
לטלי - עוד משהו כותרת:
טלי יקרה,
אשמח לשמוע עליהם עוד פרטים בטרם אפנה אליהם.
השם של המקום שהמלצת עליו נשמע כמו מרכז ספורט.
הבעיה שלי אינה סתם גב תפוס אלא נובעת מבעיה יותר רצינית.
האם טופלת שם בעצמך?
אם אפשר לשאול - באיזו בעיה?
יש שם כמה פיזיותרפיסטים? את ממליצה על מישהו ספציפי?

תודה על הסבלנות...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/12/2005  10:01 *** OT *** שאלה לגבי טבור שעדיין לא נשר, בגיל 10 ימים - אורנה דן
29/12/2005  11:54 אם יש ריח לא נעים כדאי להבדק אצל רופא - סיון אופירי
29/12/2005  13:17 אולי זה פשוט הריח של הניקוי? - הדר הדי ותיקה
29/12/2005  13:36 איזה אוחותך ילדה? מזל"ט! (ל"ת) - קרובת
29/12/2005  14:53 אצלנו זה לקח חודש וחצי. כן. - רחלי
29/12/2005  15:09 גם אצלינו לקח ח-ו-ד-ש ו-ח-צ-י !!! בדיוק! - טל1
29/12/2005  18:07 לחטא כל החלפה לסרוגין עם לבנדר ורסקיו רמדי (ל"ת) - גילי אבישי
29/12/2005  18:12 פיזיוטרפיסט - טלי
29/12/2005  22:26 תודה לכל העונות (ל"ת) - אורנה דן
30/12/2005  08:52 ריח מגדם הטבור - פרופ' דולברג, ניאונטולוג בכיר ומוהל
30/12/2005  08:58 תודה לפרופ' דולברג, (ומשהו ל"קרובת") - אורנה דן


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש