פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
2/2/2006 15:17 ד"ר עמוס בר מאת:
על מה באמת חשוב להלחם כותרת:
לדעתי להלחם על לידה אחרי 2 קיסריים היא מלחמה חסרת משמעות מספרית בעולם הרפואה
מה שחשוב שכולנו נלחם זה במספר הניתוחים המיותרים שמבוצעים עקב פחד מתביעות, ניטור מבלבל, בקשת הרשה שלא "בא לה ללדת" ועוד אלפי סיבות שונות.
אם נוריד את מספר הניתוחים הראשוניים אז לא נגיע למצב בו אנו מנסים ליילד לאחר 2 ניתוחים בעבר

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
30/1/2006  23:41 אשמח אם גם ד"ר בר יתייחס לשאלה - דניאלה
31/1/2006  09:43 דניאלה - אורנה דן
31/1/2006  11:34 אורנה - דניאלה
31/1/2006  11:44 הי - 35
31/1/2006  12:16 דניאלה, העניין העיקרי בעיניי - אורנה דן
31/1/2006  12:16 VBA2C - לידה נרתיקית לאחר 2 קיסריים - זהר
31/1/2006  18:02 ממליצה לקרוא - נעמי@
31/1/2006  18:30 ראשית - לדניאלה
1/2/2006  08:15 בנות - אתן קצת מפספסות...... - ד"ר עמוס בר
1/2/2006  09:09 לד"ר בר - לא מפספסות - מקמבקת
1/2/2006  09:43 לזו שכתבה שד"ר ברדה כבר לא עובד - קיסרינה
1/2/2006  11:51 לד"ר בר ולשואלת על ברדה - אני שכתבתי לדניאלה
1/2/2006  12:21 יולדת שהכנתי לקחה אותו ללידה בלניאדו לפני קרוב לשנה. לא יודעת אם השתנה משהו מאז בנוגע לד"ר ברדה. (ל"ת) - אורנה דן
2/2/2006  00:19 השתנה! הוא לא עובד נכון להיום באף בית חולים,לעומת זאת מקבל דרך קופת חולים ואז הפניות לחומר וייעוץ ניתנים במחיר שווה לכל נפש! (ל"ת) - יודעת מיד ראשונה
2/2/2006  03:02 למקמבקת - - ד"ר עמוס בר
2/2/2006  21:21 וואו,דר בר!!!!! - גילי אבישי
26/2/2006  22:05 ציפיתי ללדת ואגינאלי הפעם...... - בחורה לאחר 2קיסרים


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש