לדעתי להלחם על לידה אחרי 2 קיסריים היא מלחמה חסרת משמעות מספרית בעולם הרפואה מה שחשוב שכולנו נלחם זה במספר הניתוחים המיותרים שמבוצעים עקב פחד מתביעות, ניטור מבלבל, בקשת הרשה שלא "בא לה ללדת" ועוד אלפי סיבות שונות. אם נוריד את מספר הניתוחים הראשוניים אז לא נגיע למצב בו אנו מנסים ליילד לאחר 2 ניתוחים בעבר
|
תוכן התגובה:
|