אם הבחורה מוצאת חן בעיניך, כנראה שיש לכך סיבה טובה. את אומרת שהיא דוברת עברית, כלומר נמצאת מספיק זמן בישראל, כדי שתוכלי לשאול את מעסיקיה הקודמים. לגבי החשש מזנות. אני מניחה שהחשש הוא ממחלות מסוכנות. החשש יכול להיות מוזם על-ידי בדיקות דם פשוטות. לא שפשוט מוסרית נושא בדיקות הדם לעובדים זרים, אך נראה לי שאולי כדאי לברר בעדינות את עמדתה. ולא לשכוח לבדוק שיש לה אישור עבודה וניירות, או לפחות לבדוק את הסנקציה על אי קיומם של האחרונים.
|
תוכן התגובה:
|