פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/6/2011 01:11 תמרה מאת:
רונה, לה חזרנו לדילמות :) כותרת:
לכאורה עוד ממש מוקדם לדון בהחלטה של להשאיר או לא.

ואולם יש לי משהוא לומר לך על הנושא של להישאר עוד שנה:
את ילדי החובה מכינים שהם ילדי חובה שהם עולים. זה חלק מהעניין מהמסלול ומהחובה של הגננות לתת לבוגרים את התחושה המתאימה. ומפמפמים להם את זה.
באיזה שלב אם הילד לא מוכן בזמן לידיעה שהוא נשאר והוא באופן טבעי לפי גילו חלק מקבוצת הבוגרים ומרגיש שייך וכו', זו ממש מכה עבורו לקלוט שעכשיו בעצם הוא לא. ושהוא צריך להישאר עם הצעירים (שככה גם כונו אצלנו בגן).
לכן באיזה שהוא מקום בצורה מעוונתת הדבר הנכון הוא להתנהל כאילו שהוא שייך לצעירים ואם יתגלו הנסיבות המתאימות להעביר אותו את המטה מורפוזה המתאימה. ככה בחוויה שלי.
אם הוא נכנס לקבוצת הבוגרים בגן מסץ 1 לא חשוב איזה - לא מן הנמנע שהדבר הנכון עבורו לבלות את השנה הנוספת בגן אחר.
לגנים:
מעבר לנתונים היבשים של הגננות - צריכה להיות לך תחושה של מקום שאת מרגישה איתו יותר טוב. ואם יש הייתי הולכת עליו. לא הייתי בוחרת מקום שמרגיש פחות טוב רק כי הוא ההגיוני. עוד שנה אלוהים גדול. אם שניהם מרגישים בסדר כן הייתי נותנת מקום לאפשרות לפחות שיוכל להיות שם עוד שנה.
מקווה שעזרתי.
אם את רוצה לדבר על נושא הלהשאיר עוד שנה או לא - תשלחי לי מסר בתפוז.
תמרה

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/6/2011  22:44 רונה, אז מה החסרון בעצם של הגן השני (המעורב)? (ל"ת) - ורד+3
15/6/2011  22:51 גננת טובה אבל לא מצויינת, שוב מעורב עם קטנים ממנו....זהו. (ל"ת) - רונה
15/6/2011  23:02 לגבי הקטנים - סאלי תדמור
16/6/2011  02:47 יפה שלי - רוניתי
16/6/2011  09:43 הי רונה, אנחנו בסיטואציה נורא דומה - ניקי
16/6/2011  10:23 הי רונה - ש
16/6/2011  10:33 רונה, משהו לא הבנתי, ובגדול חושבת כמו ש - סוי
16/6/2011  11:28 דעתי - עוד אימא מפה
16/6/2011  11:28 לעומר קשה להסתגל לשינויים - רונה
16/6/2011  15:34 הי רונה - אפי
17/6/2011  04:18 לא להשאיר בגן! - א
17/6/2011  11:14 הי רונה - ש
17/6/2011  20:02 I think it is easy to get used to a - Me
19/6/2011  19:32 החלטתי- לא שזה עוזר משהו - רונה
19/6/2011  20:33 בהצלחה! - 5 ב-4


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש