פורד פוקוס זו אונייה זוללת דלק. יקרה בקניה, יקרה בתחזוקה. בד"כ אמינה. אני שונאת לנהוג בפוקוס אבל זאת אני :)
טויוטה קורולה יקרה בקניה ויקרה מאוד בתחזוקה. אמנם היתה צניחה במחיר הקניה בגלל התקלות באמינות (ריקול) אבל מי רוצה רכב עם בעיית אמינות? בקיצור לדעתי דלגי.
מחברת ליסינג לא הייתי קונה אפילו אופניים. למרות התדמית ה"נקייה" וההיי-טקית מדובר בסוחרי מכוניות לכל דבר כולל כל השטיקים של השיווק, הרמאויות הקטנות והגדולות, כל מיני תרגילים מלוכלכים. אח"כ אין עם מי לדבר, מחתימים אותך על מיליון טפסי ויתור, בקיצור לדעתי ומניסיוני המר, שומר נפשו ירחק. (אני לא משתפת ביותר פרטים שלא יטפסו עליי אח"כ, אני נכוויתי קשות מאחת מחברות הליסינג המאוד מוכרות. זוועה.
לדעתי בתנאים שלך הכי כדאי קומפקטית, שהיא תמיד זולה יותר בקניה ובתחזוקה בהשוואה למקבילה המשפחתית מאותה משפחה. אני אוהבת את הקוריאניות, הן זולות בקניה, זולות בתחזוקה, *מאוד* אמינות, החיסרון - נוטות להיות מכוערות אש :) בקומפקטיות יש לך את היונדאי גטס, רכב פגז, אמינה מאוד, נוחה בנסיעה, קטנה וחמודה, זולה בקניה ותחזוקה, ובהמון צבעים מהממים, והבגאז' הכאילו-פיצי שלה מפתיע במה שהוא יכול לאכלס. אם חשוב לך משפחתית ולא קומפקטית הייתי הולכת על היונדאי אקסנט, מאוד זולה בקניה ובתחזוקה, אמינה מאוד מאוד, צריכת דלק מאוד סבירה, ומהכיעור תתעלמי :)
אם את רוצה לרדת עוד במחיר אז תנסי פיאט פנדה חדשה יחסית (נניח בת שנתיים-שלוש) זה רכב זול ומעולה, ובשנות חייו הראשונות נניח עד שש-שבע שנים ראשונות מאוד אמין גם.
אם חוויית הנסיעה זה משהו שאת מוכנה לשלם עליו הרבה (כי לדעתי זה היתרון היחיד של היפניות לעומת הקוריאניות) אז לכי על מאזדה או הונדה, מאוד יקר בקניה, יקר בתחזוקה אבל מאוד אמינות ונעימות בנסיעה.
ואם בא לך להשקיע את כל כספך בהחלפת גיר אוטומטי אז יש הרבה צרפתיות שיעשו את העבודה מצויין :-)
בהצלחה :)
|
תוכן התגובה:
|