ללא כל הבחנה מי הילד , ללא כל טיפול בהתנהגות או ובמצבים רגשים של הלד, ללא כל הבחנה כי אולי הילד הוא קצת יותר קפיץ וזו דרך הלמידה שלו בתזוזה. בחרתי לא לתת לרטלין הפסיכאטרית שאבחנה את הילד שאלה אותי מה את רוצה? עניתי לה קבוצת תמיכה להורים שתוכל לעזור לי לקבל את הלד כי גם אם אניאתן רטליו אחרי מספר שעות הוא חוזר להיות מי שהוא, ואני זו שצריכה לעזור. התשובה הייתה שאין. אמרתי לה שאני מבינה שהז ילד אנרגטי ואני הולכת לשחות אתן סוסים וכו.. והיום באמת אחרי הרבה עבודה והתמדה שלי בדרך הילד נרגע, מבין מצבים חברתיים מה שלא היה בעבר, מוציא הרבה אנרגיה אבל יודע איך לנתב אותה כי הוא שוחה הולך ללחימה משולבת סוסים ועוד.. וכאן אני מפנה את האחריות אל ההורים אם אתם לא רוצים לתת רטלים אל תתנו רק תמצאו את הדרכים האחרות להגיע לילד, להביא אותו להיות ב אדם שישלוט בעצמו וברגשתיו ומכאן הכל יראה אחרת. גם לגבי למידה הטווחים של זמן הלימוד גדלים אצל ילדים כאלה והם יודעים לקלוט בדרכים אחרות.
|
תוכן התגובה:
|