לא כתבת לאיזה גיל את מתייחסת, אני מניחה שמדובר על ילד צעיר. זה לא אותו דבר כי לספר יש מימד נוסף תחושתי - יש מרקם של נייר ושל הכריכה, יש לו ריח, אפשר לדפדף קדימה ואחורה (טוב, גם באיפד אפשר אבל זה לא אותו דבר). אפשר להשאיר את הספר על השולחן והילד אולי יגש לבד. אפשר לקחת אותו ממקום למקום, לפעמים נקשרים לספר. יש גם ספרים שיש להם משהו נוסף אומנותי כמו הספרים של פאול קור למשל. זה לא אומר שהמדיה פסולה ואם בעזרת המדיה יש לך אפשרות לגוון ולהעשיר לא הייתי פוסלת לגמרי, אבל גם לא הייתי מוותרת לגמרי על ספרים.
|
תוכן התגובה:
|