פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3532   3531   3530   3529   3528   3527   3526   3525   3524   3523   3522   3521   3520   3519   3518   3517   3516   3515   3514   3513    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

18/3/2006 22:23 בל25 האם מישהי מכירה את גן בטבע ברח' משה דיין בת"א? (ל"ת)
19/3/2006 20:45 יגור    סתם חיוך- זה די דאחקה לקרוא לגן במשה דיין "בטבע".... זה כמו לפתוח פאב "הסיטי" באמירים או משהו כזה.. (ל"ת)  
20/3/2006 22:01 בל25    זה באמת בטבע.....  
18/3/2006 19:51 ניל אכילת עוף ורעיונות לאלטרנטיבות...
18/3/2006 20:08 נחמה    אני מתעוסקת עם תחום התזונה[לא תזונאית]  
18/3/2006 20:42 עוד שין    שפעת העופות (מקור שני)  
18/3/2006 20:49 ניל    שין  
18/3/2006 21:09 מרווה    שמעתי המלצה להתעסק עם העוף הלא מבושל רק עם כפפות ניילון,  
18/3/2006 21:37 אלה    לשין  
18/3/2006 21:40 לימורית    שפעת העופות  
19/3/2006 07:58 מעיין של ליב    אוף עם העוף הזה אני גם בבעסה  
19/3/2006 10:33 מיכל של איל ויסמין    אני התחלתי לתת רק שוארמה הודו במרק הטחון  
19/3/2006 15:04 ניקי    גילגולש  
19/3/2006 19:40 ניל    גם אני הייתי נזהרת מההודו  
19/3/2006 20:49 יגור    ולהזהר במיוחד מתרנגולות שניצפו עם נזלת וכוס תה ביד וברצינות----  
19/3/2006 22:41 ניל    יגור  
20/3/2006 08:21 יגור    לניל- המיגון בטח יכול להועיל, לגבי המנעות מעוף- לשאלה "מתי השפעת תחלוף" אין לי תשובה ואולי זה להרבה זמן. אושר!! (ל"ת)  
20/3/2006 13:46 לימורית    ליגור- ובכלל-  
18/3/2006 18:42 לימורית כי אין אהבה בעולם כמו אהבה של אמא..
18/3/2006 19:51 דנה    בושה וחרפה  
18/3/2006 22:47 מיקי.ג    עצוב מאוד  
19/3/2006 07:23 תנירוני    את צודקת מאד.  
19/3/2006 07:50 לימורית    בנות יקרות  
19/3/2006 08:21 לימי    לימורית יקרה,  
19/3/2006 11:06 רונה    אוף, איזה עצוב לי. (ל"ת)  
19/3/2006 15:27 אחת שניהיה לה עצוב    וואי התמלאתי דמעות תוך שניה - כמה עצוב. (ל"ת)  
19/3/2006 21:53 יגור    מסכים וקצת אינטלקטואליזציה...  
19/3/2006 23:02 סוי    מסכימה עם כולכם אבל למה אף אחד לא אומר כאן איזה חרא האבא?  
18/3/2006 17:50 גילי פנייה לעומרית שענתה לפנייתי באשר לדיכאון מלפני כמה דפים
18/3/2006 20:34 עומרית    הי גילי, שלחתי לך מייל (ל"ת)  
18/3/2006 17:40 גילה "פליטה" משונה
18/3/2006 19:36 נחמה    זה לא מלחיץ,אבל...  
18/3/2006 20:20 נחמה    זאת נחמה- את כתבת לי לגבי טיפול תרופתי? (ל"ת)  
19/3/2006 08:41 גילה    נחמה, כן זו אני  
18/3/2006 15:16 רונה משו מוזר
18/3/2006 16:21 מיכל    שיהיה בהצלחה  
18/3/2006 16:52 שירי    רונה'לה  
18/3/2006 18:20 לימורית    רונה מחזיקה לך אצבעות. עוד כמה ימים... בדיקת שתן... ואח"כ בדיקת דם.... ומי יודע?- לי נראה שירדן יודע מה הוא מדבר! (ל"ת)  
18/3/2006 20:35 לרונה    ילא רונה רוצי לקנות בדיקה ותעדכני. מחכות לבשורות משמחות. (ל"ת)  
18/3/2006 21:16 יולה    לרונה לא רוצה לעורר תקוות שוא אבל כבר שמעתי כמה סיפורים על ילדים שידעו שיש תינוק לפני כל אחד אחר  
19/3/2006 07:04 לרונה2    אני נכנסתי להריון מספר ימים לפני המחזור והרבה (לדעתי) אחרי הביוץ  
19/3/2006 08:04 מעיין של ליב    רונצ'ה  
19/3/2006 15:40 גולדי    עמיתוש פשוט נצמד אלי יום אחד ולא עזב את הרגל- התנהג מאוד מוזר ולא מתאים לאופיו בכל מיני דברים קטנים. היום אני בתחילת רביעי, אנחנו מאמינים שהוא ידע משהו כבר שבוע לפנינו... בהצלחה ! (ל"ת)  
18/3/2006 15:12 אורלי שאלה לד"ר בר
18/3/2006 13:23 יערה תינוקת לא שבעה-ד"ר ליבוביץ' או טובה?
18/3/2006 13:32 גילי אבישי    אולי היא צמאה?  
18/3/2006 13:56 יערה    תגובה לגילי  
18/3/2006 21:20 נוקי    יערה סליחה מוסיפה שאלה לטובה או לכל מי שמבינה  
18/3/2006 13:16 הריונית מודאגת תודה! (ל"ת)
18/3/2006 13:17 הריונית    סליחה - לא שייך לכאן... (ל"ת)  
18/3/2006 10:46 צאלה של דרור שלום לכן, דרור חולה כבר 7 ימים עם 40 מעלות חום, שלשולים והקאות
18/3/2006 10:51 ורדית    בוקר טוב -  
18/3/2006 11:12 צאלה של דרור    ורדית, תודה. לא הלכנו עד עכשיו כדי למנוע מהקטן סבל נוסף של המתנה ארוכה ולמנוע הדבקה בעוד משהו מילדים אחרים במיון  
18/3/2006 12:32 לימורית    לצאלה היקרה..  
18/3/2006 16:25 מיכל    צאלה , ישר למיון!למה את מחכה.תרגישו טוב (ל"ת)  
18/3/2006 18:58 לימורית    OT להילה מהדיון על פצעים בפה לפני מספר ימים  
19/3/2006 09:33 צאלה    תודה לכולכן  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש