פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3532   3531   3530   3529   3528   3527   3526   3525   3524   3523   3522   3521   3520   3519   3518   3517   3516   3515   3514   3513    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

15/3/2006 15:07 טלי תקומי דחוף! תיתי או כל ברת סמכא אחרת. אבצס בפה.
15/3/2006 18:43 מהרצליה    אבצס  
15/3/2006 19:21 תיתי רופאת שיניים    נראה לי שאענה מאוחר מדי *******ומשהו לגב' חרוש, אם גולשת כאן אחת כזו  
15/3/2006 22:29 טלי תקומי    תודה על התשובות. חזרנו מסיוט.  
16/3/2006 08:38 משהי שמכירה    טלי, את יכולה להיות בטוחה שאתם בידיים טובות!!!!! אשכנזי היא אחת הטובות בתחום! (ל"ת)  
16/3/2006 08:48 טלי תקומי    אני יודעת שאשכנזי היא אחת הטובות בתחום, בגלל זה בחרתי אותה (בפינצטה) וזה אחרי נדודים בין 4 רופאים!!!!  
16/3/2006 18:55 תיתי רופאת שיניים    ולמה לעקור, אם אפשר טיפול שורש? (ל"ת)  
17/3/2006 15:38 אורנית מזרחי    היי טלי  
19/3/2006 03:36 שרי    לתיתי- נראה לי קצת מסוכן לתת אבחנה דרך האינטרנט, לא? (ל"ת)  
15/3/2006 13:26 קלי שיניים
19/3/2006 03:41 שרי    קלי,  
15/3/2006 13:18 אושרית חדשה בפורום טוסיק אדום
15/3/2006 13:24 הלל    בגלל שאת חדשה, בטח לא נכעס עלייך, אבל בפעם הבאה תמשיכי באותו דיון שפתחת ואל תפתחי דיון חדש כדי לתת תשובה. הלל (ל"ת)  
15/3/2006 13:33 גילגולש    לאושרית -  
15/3/2006 13:48 טל כ    אני מפנה אותך לדיון בנושא דומה  
15/3/2006 15:42 טליה    גם כאשר לא תהיי חדשה לא נכעס... (-: (ל"ת)  
15/3/2006 21:46 ניל    בנוסף למה שנאמר  
16/3/2006 10:23 יגור    לניל- נראה לי שאת מסבכת קצת את העיניינים ומחפשת הסברין כשזה לא נדרש. אין קשר בין אלרגיה לתפרחת חיתולים. נסי לחתל עצמך לעשות קקי ופיפי פנימה עם החלפות אקראיות ושימוש במגבונים ומשחות למיניהן מבטיח שללא כל אלרגיה תסבלי מאותם סימנים בדיוק.... אושר (ל"ת)  
16/3/2006 10:53 ניל    יגור היקר  
16/3/2006 13:56 יגור    ניל- 'צטער ...- לא ראיתי על נקודות דם (אולי כתבה זאת בדיון אחר). בשמחות. (ל"ת)  
17/3/2006 09:19 ליגור    ראה הדיון שורה מתחת.... (ל"ת)  
15/3/2006 13:06 דנה תשלום הבראה וחופש לעוזרת
15/3/2006 13:14 טלולה    הייתי שם לפני חודש בדיוק  
15/3/2006 14:01 עוד שין    הבראה וחופשה  
15/3/2006 12:33 אושרית חדשה בפורום וצריכה עזרה
15/3/2006 12:44 גילגולש    כוויה ממה? מציעה להגיע לרופא ילדים עוד היום. (ל"ת)  
15/3/2006 12:58 מ    דחוף לרופא!!! או למיון!!! (אם הרופא לא זמין) (ל"ת)  
15/3/2006 13:30 אושרית    כוויה  
15/3/2006 13:40 פוקי    כמה דברים  
15/3/2006 14:23 ורד    אנטיול מעולה בדיוק לזה (ל"ת)  
15/3/2006 16:09 מיכל    פומיקי - זה לא נכון  
15/3/2006 17:15 האפרתית    אינוטיול אינוטיול אינוטיול  
15/3/2006 21:36 טל כ    אצלינו אינוטיול גרם לתגובה ממש קשה. המצב רק החמיר.  
16/3/2006 10:26 שרון    וולדה - משחת קסמים, מעבירה כוויות תוך שעות, פשוט מופלאה. שווה את המחיר. (ל"ת)  
15/3/2006 12:30 עדה תינוק שמסרב לישון
15/3/2006 13:18 שחר    נראה שאת צריכה ללמד אותו להירדם בלי תיווך  
15/3/2006 14:11 עדה    תודה (ל"ת)  
15/3/2006 14:11 נתי    מפנה אותך לדיון מלפני שנתיים (!) שפתחתי בגלל מצוקה דומה. המון עצות עזרו לי שם  
15/3/2006 14:56 עדה    לנתי  
15/3/2006 18:31 ענבל פ    מה שלנו עזר...  
15/3/2006 12:29 א.מ רמות גבוהות של בילירובין וצהבת ישירה בתינוק בן חודשיים+
15/3/2006 14:01 נתי    לי  
16/3/2006 10:25 יגור    לא נראב לי שמדובר בצהבת ישירה אלא בלתי ישירה. אם הילד יונק זה יכול להיות הסבר. פני לרופא יש כמה שאלות לשאול. תרבית שתן. תפקודי בלוטת תריס. הילד מקיא בקשת??? וכו וכו. אושר. (ל"ת)  
15/3/2006 11:34 טלולה מעדכנת: חזרו הבדיקות, ממוגרפיה ואולטסאונד תקינים לגמרי, מעקב רופא וזהו. נרגעתי, תודה לכולן (ל"ת)
15/3/2006 12:14 מרווה    יש!!!! שיהיו רק בשורות טובות כאלה... (ל"ת)  
15/3/2006 12:16 מ    שמחה בשמחתך!! הרבה בריאות וסופשבוע רגוע. (ל"ת)  
15/3/2006 12:51 מירבת    אחלה. איזה כיף! תחגגי לך קצת... (ל"ת)  
15/3/2006 13:45 לימור    שמחה מאוד בשבילך!! רק בריאות, אמן!! (ל"ת)  
15/3/2006 17:21 רונה    איזה עדכון משמח. דאגתי לך. יופי שהכל בסדר. שנהיה בריאים. (ל"ת)  
16/3/2006 17:26 ניל    מצוין! איזו הקלה!  
15/3/2006 11:10 אחרי לידה שניה הטרנינג הכחול - the aftermath
15/3/2006 11:21 הלית    לאחרי לידה שניה  
15/3/2006 13:22 הלל    מסכימה עם כל מילה של הלית  
15/3/2006 13:52 אסנת גלבוע    אחרי לידה או אחרי צבא- אין הרגשה טובה כמו לדעת שאת נראית טוב  
15/3/2006 15:02 טלי תקומי    משטרת הלוריאל.  
15/3/2006 15:10 הלית    לטלי  
15/3/2006 15:32 אא    לטלי - יפה אמרת! (ל"ת)  
15/3/2006 20:15 אמא בהרצה    משמח.  
15/3/2006 22:45 מ"צ    יולדת, שפרי הופעתך! (ל"ת)  
16/3/2006 10:13 משטרת לוריאל    היא כבר ילדה, היא כבר אחרי זה הרבה הרבה מעבר.... (ל"ת)  
16/3/2006 16:58 רס"ר רימל    יולדת, את תשעה חודשים אחרי לידה? איפה הפודרה , יולדת?  
15/3/2006 08:54 הלית צריכה את המלצתכן - איזה אוכל לקחת איתנו לחופשה לסוף שבוע לשחר?
15/3/2006 09:00 אלה    הרבה מיים  
15/3/2006 09:52 אנאבל-לי    עוד רעיונות  
15/3/2006 09:59 ניל    כשאנחנו נסענו לסופשבוע  
15/3/2006 10:39 שין    מה להביא  
15/3/2006 11:33 חני המדווחת    אפשרויות אוכל שאני תמיד לוקחת  
15/3/2006 13:59 מירבת    אולי קציצות? בשרי או מירקות. תהנו!! (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש