פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3512   3511   3510   3509   3508   3507   3506   3505   3504   3503   3502   3501   3500   3499   3498   3497   3496   3495   3494   3493    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

28/2/2006 13:28 דיקלה 5 חודשים לאחר הלידה וללא מחזור
28/2/2006 13:38 רוית ב'    לדעתי ממש אוטוטו. חכי (ל"ת)  
28/2/2006 13:44 ניבי    יכול לקחת גם כמה חודשים  
28/2/2006 15:08 דפנה    אני מסכימה עם ניבי  
28/2/2006 21:23 עוד שין    אני קיבלתי עשרה חודשים אחרי הלידה.. (ל"ת)  
28/2/2006 12:32 עצובה הריון נפסק
28/2/2006 12:52    שווה ללכת לעוד בדיקה אולי מחר  
28/2/2006 13:34 עוד אמא    ולא היו שום סימנים..  
28/2/2006 13:43 עצובה    לעוד אמא  
28/2/2006 14:05 שירי    ל א ק ש ו ר!!!!  
28/2/2006 14:17 ריש    הנה אינפו, מקווה שתועיל  
28/2/2006 15:25 דפנה    שתי חברות בהפרש של שנה עברו את זה - אחת עם ילדה בת שנה היום. תהיי אופטימית. (ל"ת)  
28/2/2006 16:35 עצובה    תודה ריש  
28/2/2006 16:40 ואולי    אנ הייתי קודם כל הולכת לעוד בדיקה.  
28/2/2006 16:45 עצובה    לפני שבועיים ראו דופק  
28/2/2006 19:43 עצובה לשעבר    ליבי איתך, אפרט יותר מאוחר. (ל"ת)  
28/2/2006 20:50 ריש    היי עצובה,  
28/2/2006 21:03 עצובה לשעבר    המשך...  
28/2/2006 21:06 עוד משהו קטן    בהמשך להמלצתה של ריש..  
28/2/2006 21:10 עוד שין    שווה ללכת לרופא בהקדם. אכן עצוב (ל"ת)  
28/2/2006 21:30 עצובה    בנות יקרות  
28/2/2006 22:46 יולה    אני אישית מכירה מישהי שראו אצלה דופק ואחרי כשבוע אמרו לה שאין דופק. קבעה תור לרופא לסיים את ההריון והפלא ופלא התגלה דופק והיום היא בחודש חמישי (טפו טפו טפו) (ל"ת)  
1/3/2006 15:23 האפרתית    לעצובה- אל תאמרי נואש..  
1/3/2006 15:24 האפרתית    והנה הלינק  
1/3/2006 15:29 עצובה    תודה אפרת אבל נראה לי שאין סיכוי הפעם  
2/3/2006 09:35 עצובה בעבר    אל תחכי יותר מידי!!!!!  
28/2/2006 11:37 ותיקה אנונימית לבנתיים (; הריון ובלוטת התריס
28/2/2006 12:52 מיכלי    אין צורך לדאוג  
28/2/2006 09:37 כמוני איך מעצימים בטחון עצמי של בן 3?
28/2/2006 20:23 רוית ב'    מחכה שמישהי תרים את הכפפה. גם אותי זה מעניין. אבל-  
28/2/2006 21:19 ב.ג.    שאלה מעניינת. אצלי מה שאני מוצאת  
28/2/2006 21:28 כמוני    תודה בינתיים לעונות ועוד משהו...  
1/3/2006 10:01 שחר    תני לזה זמן...  
28/2/2006 09:29 רז כיצד ניתן ליצור קשר עם גילי אבישי?
28/2/2006 09:11 עוד אמא ייעוץ לגבי חטיבה צעירה
28/2/2006 15:21 ריש    לא מאוד אוהבת את הקדמת המאוחר  
28/2/2006 17:42 מיכל    אני בעד  
28/2/2006 08:50 נתי מישהי מכירה את ד"ר ברנוב בי-ם? אולי אפילו עשתה אצלו סקירה ויודעת אם להמליץ לי? (במנוע לא היה מידע) תודה (ל"ת)
28/2/2006 08:54 נתי    וגם תראו לי נק מעניין על הקושי ב"גידול משפחה" בארץ  
28/2/2006 20:38 גבי    סליחה על ההתפרצות אבל מישהי מכירה את ד"ר אורי לוי מפוריה? (ל"ת)  
28/2/2006 08:19 אנונימי מישהו מכיר מטפל/ת בהיפנוזה?
28/2/2006 08:44 ניל    איפה?  
28/2/2006 11:18 מבינה עניין    נראית לי קצת הזויה ההודעה הזאת. מאז הברית של בני....פסיכית או מה? למה מה קרה? תאונת דרכים? גידול בראש? נראית כמו אחת ששייכת לאגודות המתנגדות לברית מילה. אם את לא יכולה להכיל ברית איך תכילי את כל הגידול שלו? באמת תרופות יעזרו לכם (ל"ת)  
28/2/2006 11:26 מבינה את המבינה ענין    למבינה עניין. רואים שאת מבינה ענין בתרופות , עליהן המלצת בחום.  
28/2/2006 13:03 אנונימי    תגובה ל "מבינה ענין"  
28/2/2006 19:30 תשובה    זו שאלה לתיתי, היא בתחום!  
28/2/2006 20:39 תיתי רופאת שיניים    נסי כאן  
27/2/2006 19:14 מורנגו התחיל מוצקים וטוסיק אש...הצילו. טובה קראוזה אולי תושיעי?
27/2/2006 19:43 יגור    המלצה כללית- לנסות בלי מגבונים, אחרי כל קקי לשטוף במים זורמים לייבש טוב ולחתל. אושר!! (ל"ת)  
27/2/2006 20:17 מורנגו    תודה אך זה טיפול בסימפטום ולא בגורם... (ל"ת)  
27/2/2006 20:37 יגור    הגורם הסביר כמו שאמרת- שינוי בחומציות הצואה שקשורה לשינוי התזונתי- צפויה הסתגלות העור שיחד עם שטיפות תביא להקטנת האודם. (ל"ת)  
27/2/2006 20:43 אמא    אולי שווה להשאיר נטול חיתול מה שיותר וכששמים למרוח משחה מבודדת,אולי אפילו וזלין? (ל"ת)  
27/2/2006 22:22 נגה    טוסיק אדום.....  
28/2/2006 00:45 ליאת    מעבר לכל ההמלצות ממליצה בחום על משחת ולדה הנהדרת. (ל"ת)  
28/2/2006 08:47 ניל    הכי חשוב בלי מגבונים  
28/2/2006 09:15 שן    דזיטין משחה מעולה !!!!! מרגיעה מיידית (ל"ת)  
28/2/2006 11:11 שן    אני מבינה שאת מחפשת תשובה לגורם  
28/2/2006 17:30 רותם    משחה נוספת ולא ידועה  
28/2/2006 19:34 ללא ,הפעם    דזיטין ואנוטיול  
4/3/2006 06:22 מורנגו    תודה לכולכן (ל"ת)  
27/2/2006 19:13 גילה לפרופ' דולברג- שאלת המשךבענין פין לאחר ברית
28/2/2006 10:30 פרופ' דולברג, נאונטולוג בכיר ומוהל    תסביב של הפין  
28/2/2006 13:04 גילה    תודה רבה (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש