פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3512   3511   3510   3509   3508   3507   3506   3505   3504   3503   3502   3501   3500   3499   3498   3497   3496   3495   3494   3493    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

22/2/2006 13:01 שחף אנטיביוטיקה ודלקת ריאות פעם שלישית החורף
22/2/2006 13:33 גליה    הומאופטיה!  
22/2/2006 14:08 אמא ל 2    ואצלינו זה היה שני טיפולי שיאצו שחוללו מהפך  
22/2/2006 12:42 אירנה טובה, לגבי דייסת סולת, למה לא מומלץ:
22/2/2006 22:15 רותי קרני הורוביץ    ואם תרשי לי תרגום חופשי, נניח  
23/2/2006 10:40 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    רגע רגע...  
22/2/2006 12:32 פוקי מי שפיר - לא יודעת מה לעשות...
22/2/2006 12:35 רונה    שאלת המליון דולר  
22/2/2006 13:39 פוקי    את צודקת בהחלט אבל אני עדיין ממש לא שלמה עם זה... (ל"ת)  
22/2/2006 14:38 אמה    דעתי:  
22/2/2006 16:02 שין    עוד משהו שיש לחשוב עליו  
22/2/2006 17:23 מיקי.ג    לא יודעת אם ממש אפשר לייעץ בעיניין כזה  
22/2/2006 18:08 נינה    ** ובאותו עניין - אני כבר החלטתי שכן. רוצה לעשות את דיקור מי השפיר אצל רופא מעולה ומיומן (פרטי) מאזור המרכז. יש המלצות? (ל"ת)  
22/2/2006 18:30 פוקי    תודה לכולכן! החלטתי קודם ללכת ליעוץ גנטי ומשם נראה מה הלאה... (ל"ת)  
22/2/2006 19:20 חני המדווחת    פרופ' שלמה ליפיץ. חפשי המלצות ופרטים עליו במנוע. (ל"ת)  
22/2/2006 20:27 Um-Netah    אני החלטתי שלא אעשה, למרות שאני כבר 'זקנה'  
22/2/2006 21:26 עוד שין    החלטה נורא קשה..  
22/2/2006 21:53 רותי קרני הורוביץ    פסיכולוג במקום מי שפיר  
23/2/2006 02:04 noa007    האמת , לא ידעתי.  
23/2/2006 02:09 noa007    המשך  
22/2/2006 11:51 פרלמן IVF
22/2/2006 21:42 עוד שין    אולי בפורום המתמחה בתחום?  
22/2/2006 22:17 @    שמעתי שפרופ' דור מתה"ש מצויין ומאוד רציני ומקצועי-בהצלחה! (ל"ת)  
22/2/2006 11:24 מיכל אידוי אוכל לתינוקות
22/2/2006 11:41 גילי    אני מכירה  
22/2/2006 12:43    הצעה  
22/2/2006 10:55 רותם גן לבן 4.5
22/2/2006 13:55 נינה    לא נראה לי שיש פה שאלה  
22/2/2006 18:47 אילנית ש.    ברור שלגן של הגדולים יותר  
25/2/2006 00:22 רותם    נינה ואילנית ש., תודה  
22/2/2006 10:41 מרווה "סקר "סוציו-לינגוויסטי": איך אתן מכנות (בפני אחרים) את זה שהתחתנתן איתו (או חיות איתו)?
22/2/2006 10:46 שחר    אני שונאת, שונאת את המילה "בעל" על כל הקונוטציות שלו  
22/2/2006 10:58 ריש    מעולם לא נקרא "בעלי"  
22/2/2006 11:09 ותיקה    הכינוי "בעלי" לא מפריע לי. (ל"ת)  
22/2/2006 11:11 אירנה    בעלי . (ל"ת)  
22/2/2006 11:13 עוד שין    נקרא "בעלי" לעיתים נדירות... בד"כ במוסך  
22/2/2006 11:18 גילגולש    משתמשת רק בשם הפרטי (ורק במוסדות וכו' נאלצת לאמר "בעלי"). דרך אגב, לא סובלת את הביטוי "אישי" - נשמע קצת פלצני....(-: (ל"ת)  
22/2/2006 11:31 אביה    "בעלי". לא מפריע לי. (ל"ת)  
22/2/2006 11:32 אא    בעלי (ל"ת)  
22/2/2006 11:34 אורנה דן    לרוב אני פשוט נוקבת בשמו, והמאזין מבין שאני מדברת על האיש שלי  
22/2/2006 11:54 טל כ    גם אני- פשוט אומרת את שמו  
22/2/2006 12:06 רונה    אני  
22/2/2006 12:07 רונה    שכחתי..הוא קורא לי בשמי, אשתי. (ל"ת)  
22/2/2006 12:19 פוקי    בעלי ואישתי זה רק במעמד רישמי. לא משתמשת בזה כי זה גורם לי להרגיש זקנה... (ל"ת)  
22/2/2006 12:23 annat    אנחנו לא נשואים  
22/2/2006 12:36 רונה    אה עננת.. לא ידעתי. (ל"ת)  
22/2/2006 13:01 מרווה    בעניין שינוי הכינוי מול המוסכים וכו' - מזדהה לגמרי!  
22/2/2006 13:23 אביבה    אז ככה  
22/2/2006 13:55 טלי תקומי    עייפתי מהסוגיה.  
22/2/2006 14:03 אלה1    חחחחחחח, טלי, אין עלייך :-) (ל"ת)  
22/2/2006 14:27 סוף סוף    כמי שהיתה רווקה (מתוסכלת) עד גיל 35, אין לי תענוג יותר גדול מאשר לשמוע את עצמי אומרת את המלה "בעלי" (ל"ת)  
22/2/2006 15:30 ניל    הצחקת אותי טלי  
22/2/2006 16:04 טלי תקומי    יאללה, יש לי היסטוריה. מהתקופה שהייתי כותבת בלי רווחים...עידן הבעלולי  
22/2/2006 16:41 אלה1    אוי, טלי, הכנסתי ת'בטן ועכשיו היא כואבת מרוב צחוק  
22/2/2006 21:15 רותי קרני הורוביץ    בעלי, כדי לא לשכוח ולא לסלוח  
22/2/2006 21:17 רותי קרני הורוביץ    ותקומינקה. הו תקומינקה. שאפו ולחיי הבטנים המוחזקות! (ל"ת)  
22/2/2006 21:58 רונה    אוי תקומי אני ובעלי מה זה צחקנו. גדול. (ל"ת)  
23/2/2006 00:35 annat    מרווה  
23/2/2006 12:28 מרווה    מילים כדורבנות annat  
23/2/2006 15:43 מעיין של ליב    אני קוראת לו "אבא של ליב". (ל"ת)  
23/2/2006 15:56 לילך    אצלי זה תלוי מה אני רוצה ממנו (; (ל"ת)  
23/2/2006 18:22 איימי    אני קוראת לבועז "בעלי" - "בן זוגי" מרגיש לי באופן אישי, פלצני מאוד (ל"ת)  
23/2/2006 20:42 אלה    אני לא מתה על המינוח  
24/2/2006 01:14 ותיקה    מעיין, מה, חזרתם?! (ל"ת)  
24/2/2006 14:08 צאלה    גם אני כמו גילגוש ואורנה דן - אותו כנ"ל (ל"ת)  
24/2/2006 15:38 לימורית    לילך- אהבתי את התשובה שלך!! (ל"ת)  
28/2/2006 06:23 מעיין של ליב    לא אבל ככה אני קוראת לו. (ל"ת)  
22/2/2006 09:33 ותיקה אלמונית הפעם המשך לגבי שאלה ששאלתי לפני כמה ימים בנוגע לדימום בלתי מוסבר
22/2/2006 11:07 ניל    צר לי לאכזב אותך  
22/2/2006 09:25 סטודנטית האם מישהי כאן סובלת או סבלה בעבר מהפרעות אכילה?
22/2/2006 09:41 ותיקה    NO DISRESPECT אבל מן הראוי שתכתבי את שמך המלא ופרטים נוספים, הנה למה  
22/2/2006 10:33 סטודנטית    לוותיקה  
22/2/2006 11:04 ותיקה    סטודנטית,  
22/2/2006 11:31 סטודנטית    אוקיי, קיבלתי את ההערה. אוסיף את השורה הזאת בפניות הבאות. (ל"ת)  
22/2/2006 09:23 אחת שוב ויינט בגישה הריאקציונרית האופיינית
22/2/2006 12:52 רונה    יש דברים בגו  
22/2/2006 14:20 אחת    אבל רונה, אם התינוק לא ירד לתעלת הלידה  
22/2/2006 14:28 רונה    תסריט רע- בבקשה  
22/2/2006 17:50 אחת    זה לא עובד ככה  
22/2/2006 19:53 טל כ    לידת בית שלא מתקדמת  
22/2/2006 20:21 Um_Netah    רונה, זה לא מוצלח להשתמש באנקדוטות  
22/2/2006 22:06 רונה    אנקדוטה??  
22/2/2006 22:51 Um_Netah    רונה, את מתעלמת מהדוגמא שאני הבאתי.  
22/2/2006 23:24 רונה    טלילה, אני לא מתעלמת  
22/2/2006 23:34 Um_Netah    רונה, שמחה שהבהרת.  
23/2/2006 12:29 לימורית    לידת בית או בית חולים  
23/2/2006 21:03 אלה    לא מסכימה עם הנאמר  
24/2/2006 15:18 לימורית    לאלה..  
24/2/2006 15:41 annat    רוב מיילדות הבית  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש