פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  3492   3491   3490   3489   3488   3487   3486   3485   3484   3483   3482   3481   3480   3479   3478   3477   3476   3475   3474   3473    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

11/2/2006 23:16 תמי עזבתי את רופא הנשים שלי)-: ... זקוקה להמלצה לרופא/ת נשים של קופ"ח מכבי במרכז/צפון ת"א. (ל"ת)
12/2/2006 00:08 שפרה    ד"ר קרלוס רוזנברג, ברמת אביב  
11/2/2006 21:44 טל טובה קראוזה - באיזה גיל אפשר להתחיל לשתות שוקו (ל"ת)
11/2/2006 22:05 נתי    למה את רוצה לתת לילד/ה שוקו?  
12/2/2006 19:47 טל    צודקת, במחשבה שנייה, פשוט אני מתה על זה (ל"ת)  
15/2/2006 10:23 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    לדחות עד כמה שאפשר. עודף סוכר וקלוריות, די מיותר. וגם כשתתחילו, להשתדל לא כל יום. (ל"ת)  
15/2/2006 14:01 טל    תודה רבה (ל"ת)  
11/2/2006 20:45 עוד שין מסגרת אופטימלית לגיל שנתיים- יש דבר כזה?
11/2/2006 20:54 מנסה לענות - מנסיון    ממליצה לך לא לעשות שום שינוי כעת  
11/2/2006 21:06 רותי קרני הורוביץ    מטפלת נפלאה ואת אוטוטו יולדת לא עוזבים  
11/2/2006 21:29 מרווה    מצטרפת לקודמותיי  
11/2/2006 21:47 רונה    עוד שין יקרה  
12/2/2006 09:08 carmi    מטפלת וגן  
12/2/2006 09:14 מירבת    עוד שין יקרה, מצטרפת לקודמותיי, גם מהנסיון שלי. וכרמי -  
12/2/2006 21:00 עוד משהו    תודה רבה על התשובות ועוד משהו  
12/2/2006 21:20 עוד שין    כנראה שמצב הצבירה שלי גרוע משחשבתי... (ל"ת)  
12/2/2006 21:22 תמרה    דעה ממש שונה  
12/2/2006 21:49 דרורית אמיתי-דרור    מכל הבחינות: להשאיר את המצב כמו שהוא עד ספטמבר. (ל"ת)  
11/2/2006 20:16 מטפלת מחפשת לצרף תינוק נוסף
11/2/2006 20:17 מטפלת    סליחה - שייך ללוח פורום - מעתיקה (ל"ת)  
11/2/2006 19:10 ד. שאלה לד"ר בר - חשיפה לקרינה מייננת (מיפוי עצמות) בהריון
11/2/2006 22:03 אוליב    ד. סליחה, יש לי גם שאלה לד"ר בר, אבעבועות והריון  
13/2/2006 01:04 ד"ר עמוס בר    אבעבועות רוח  
13/2/2006 01:06 ד"ר עמוס בר    קרינה  
13/2/2006 01:11 ד.    לד"ר בר - תודה! (-: (ל"ת)  
13/2/2006 20:37 אוליב    תודה ד"ר בר, אעשה את הבדיקה (ל"ת)  
14/2/2006 16:11 אוליב    ד"ר בר, ביררתי עם הרופא שלי ואני מחוסנת. תודה לך (ל"ת)  
11/2/2006 15:11 אנה 34 שאלה - טובה אם אפשר תשובה-תודה
11/2/2006 18:27 ותיקה    תמיד משעשע אותי העניין הזה עם שבעה זיתים וביצה  
12/2/2006 14:37 חני המדווחת    כמות הקלוריות שבביצה (לא מטגנת כמדומני) שווה ל-7 זיתים. אבל הם בכלל לא שווים זה לזו מבחינת ההרכב התזונתי. ביצה היא חלבון, וזיתים - לא. (ל"ת)  
13/2/2006 11:43 רחלי    אם כבר ביצים -  
15/2/2006 10:25 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    זיתים שייכים לקבוצת השומן, ביצה - לקבוצת החלבון. 7 זיתים בינוניים מכילים כ63 קלוריות. ביצה בינונית כ72 קלוריות. הם ממלאים בגוף תפקידים שונים לחלוטין.  
15/2/2006 10:26 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    רחלי, כן, עדיף חביתה, כי גם בצהוב יש חומרים חשובים  
10/2/2006 21:26 תיתי רופאת שיניים מאחורי המקדח- יומן שבועי
11/2/2006 00:17 שחף    תיתי - שאלה בקשר לשיניים אחוריות  
11/2/2006 09:10 תיתי רופאת שיניים    תשובה לשחף  
11/2/2006 22:24 נתי    התחנפות ושאלה  
11/2/2006 22:42 רונה    קטעים איתך תיתי.. יופי של יום יצא לך. (ל"ת)  
12/2/2006 07:39 תיתי רופאת שיניים    ללכת לניקוי  
12/2/2006 07:49 יסמין    שאלה על שן אפורה  
12/2/2006 09:24 תיתי רופאת שיניים    ליסמין תודה  
12/2/2006 13:22 יסמין    תיתי יקרה  
12/2/2006 13:59 תיתי רופאת שיניים    מה פתאום לעקור???  
12/2/2006 14:40 נתי    טוב...תודה. (ל"ת)  
12/2/2006 22:13 שחף    תיתי תודה רבה עכשיו ראיתי את התשובה (ל"ת)  
13/2/2006 00:00 רינתני    תיתי תודה  
13/2/2006 09:51 תיתי רופאת שיניים    :-) (ל"ת)  
10/2/2006 21:11 מתביישת יש לי עצירות מאוד קשה
10/2/2006 21:27 דגנית    לטחון זרעי פשתן  
10/2/2006 23:12 מישהי    לא להתבייש ולפנות לרופא. ובלי קשר לשתות המון מים. (ל"ת)  
10/2/2006 23:22 הצעה והמלצה    לשרון קוצר  
10/2/2006 23:42 ותיקה    אם המלצה, אז למה בעילום שם? המלצה בעילום שם מזיקה יותר מאשר מועילה  
11/2/2006 00:45 Um_Netah    סיבי פסיליום - לערבב כף בכוס מים ולשתות עוד כוס מים אח"כ. עובד יופי. (ל"ת)  
11/2/2006 02:30 הממליצה    ותיקה נכבדה מאד  
11/2/2006 06:12 גלה    זרעי פשתן להשרות בכוס מים ללילה  
11/2/2006 15:45 רותי קרני הורוביץ    גם אני אוהבת המלצות מפורטות מדמויות מוכרות, וחושדת באנונימיות  
11/2/2006 15:59 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית    קישור לתגובה שלי עם מידע רב  
11/2/2006 17:32 הממליצה    מאחר ומה שעומד כאן על הפרק היא טובת מקבלת ההמלצה  
11/2/2006 18:18 ותיקה    ממליצה יקרה,  
12/2/2006 12:09 אהובה    האם ניתן להשתמש בזרעי פשתן בלי לטחון אותם?  
10/2/2006 19:19 גילי התלבטות חתונה של חברה
10/2/2006 19:24 רונה    לקחת רק את היונקת. בן שלוש עם בייביסיטר ואם אתם זוג והיא רק חברה ללימודים - 350- 400 ש"ח. (ל"ת)  
10/2/2006 19:44 אנה    בן שלוש ממש לא מתאים .....  
10/2/2006 20:24 גילי    תודה רונה, ולאנה שאלה:למה חוצפה?  
10/2/2006 21:26 אירנה    עצה  
10/2/2006 21:46 דיקלה    אויש, החתונות האלה זה כזה תיק...  
11/2/2006 03:26 לי    בן שלוש ממש לא מתאים. עם התינוק אין בעיה לדעתי ולהביא אם אתם באים זוג 500 שח כי זה פחות ממחיר 2 מנות  
11/2/2006 15:55 רותי קרני הורוביץ    לעצור את השנור  
11/2/2006 16:31 תיתי רופאת שיניים    מצדיעה לרותי  
11/2/2006 16:50 רותי קרני הורוביץ    יקירתיתי, תודה!!  
11/2/2006 18:04 תיתי רופאת שיניים    מותק, אני יודעת שהארוע לא היה חתונה.... (ל"ת)  
12/2/2006 01:48 אורחת פורחת מהתפוצות    רותי, זה רעיון ענק! אני מצדיעה! (ל"ת)  
12/2/2006 07:08 ענבר    אני לא הייתי הולכת  
12/2/2006 18:35 עוד שין    הלו רותי, האם התחתנו באותה חתונה?  
10/2/2006 18:32 משועממת עד מוות איך אתן ובני זוגכן מבלים בערבים?
10/2/2006 18:37 רונה    יחד ולחוד  
10/2/2006 19:09 אלה    לא נשמע כיף במיוחד  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש