פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2772   2771   2770   2769   2768   2767   2766   2765   2764   2763   2762   2761   2760   2759   2758   2757   2756   2755   2754   2753    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

10/1/2005 09:53 איימי גן עירוני. מה, אי אפשר להתרשם מהגן בזמן פעילות? נשמע לכן סביר?
10/1/2005 09:54 איימי    איך אפשר לשלוח ילד לגן על "עיוור"? (ל"ת)  
10/1/2005 10:01 אלה    לא יודעת איך זה בגן עירוני  
10/1/2005 10:13 ענת (gh)    איימי ואלה - לגבי גן עירוני  
10/1/2005 10:24 gali    גם כשאני חיפשת גן עירוני לא איפשרו להיכנס  
10/1/2005 11:28 לור    אני נכנסתי לגנים העירוניים  
10/1/2005 11:29 יורם    יש סיבה לכך  
10/1/2005 11:36 מרית    ***OT*** מחפשת מתקנים לחצר עבור גן לילדים עם צרכים מיוחדים - בתרומה, בהשאלה או בעלות סבירה  
10/1/2005 15:15 HILLA    אם תבואי, את עלולה למצוא ילד שוחה בקקי שההורים עדיין לא הגיעו מהעבודה להחליף לו. סלחו לי אבל שתי ההודעות האלו מעצבנות אותי לגמרי. (ל"ת)  
10/1/2005 15:51 איימי    ליורם  
10/1/2005 15:54    הילה ??? מה התוקפנות? מנסיוני בגנים עירוניים, אף ילד לא שוחה בקקי, מחליפים להם כשצריך, החוק על כך בטל ומבוטל. וכמובן שלהתעקש ולהכנס, אחרת איך להתרשם? (ל"ת)  
10/1/2005 20:50 יורם    לאיימי  
11/1/2005 08:16 HILLA    ריקה, אם קראת את ההודעה של שושו, ואת התגובות, היית מבינה שכן, יש ילדים שוחים בקקי.  
10/1/2005 09:51 אמא3 מאז שתינוקי גילה את האוכל הוא לא מעוניין לינוק.
10/1/2005 09:54 HILLA    מה קורה אם את משלבת?  
10/1/2005 14:53 אמא3    התמ"ל התחיל כשבעלי נשאר לשמור עליו ומאז הפך להרגל. איך להחזיר אותו להנקה לפני שיהיה מאוחר? (ל"ת)  
10/1/2005 15:15 יעלה    לדעתי פשוט להתנהג כאילו לא המציאו את הבקבוק כלל  
10/1/2005 16:10 אמא3    יעלה, תודה על הרעיון. אני מקווה שנצליל לצאת ממעגל הקסמים כי כרגע אני מייצרת כמויות חלב מאוד קטנות (ל"ת)  
10/1/2005 23:29 יעלה    בשמחה, בהצלחה! (ל"ת)  
10/1/2005 09:46 מודאגת חום בהריון
10/1/2005 10:12 גלית    לי היה חום בהריון  
10/1/2005 10:29 גוגו    מנצלת - תרופות בהריון *********  
10/1/2005 11:17 אירנה    כל ההריון השני יש לי חום  
10/1/2005 16:02 לימון    גוגו - בבקשה: כל הטלפונים עם מידע על תרופות בהריון  
10/1/2005 19:29 Ilana Shemesh, natural midwife    fever in pregnancy  
10/1/2005 09:02 הפעם ללא אולי תוכלנה לעזור לי
10/1/2005 09:08 מיכל של איל    אוי כמה שאני מבינה אותך  
10/1/2005 09:09 מיכל של איל    לפצל=לטפל (ל"ת)  
10/1/2005 09:30 מוניק    כל כך מבינה לליבך..  
10/1/2005 09:37 נורית של ניצן ונעמה    עוד כיוון לחשוב עליו -  
10/1/2005 10:54 רוית ב'    כולנו באותה סירה. מה יהיה?  
10/1/2005 11:05 מיכל של איל    פעם היו אומרים שאישה שנשארת בבית עם הילד במקום לעבוד מתבזבזת. היום נראה לי  
10/1/2005 11:38 ק.ק.    אצלי זה אפילו עוד יותר חמור...  
10/1/2005 12:13 ליאורקה    פה באוסטרליה יש לזה פתרון מדהים  
10/1/2005 12:24 מיכל של איל    ליאורקה - כבר מזמן רציתי להגר לאוסטרליה, עכשיו יש לי עוד סיבה... (-:  
10/1/2005 13:18 רוית ב'    לא צריך להגר- פשוט לאמץ את השיטה האוסטרלית  
10/1/2005 14:17 annat    אני מצאתי פתרון  
10/1/2005 21:50 דש    מה עם האבא? גם הוא יכול לעבוד חצי משרה, לא? (ל"ת)  
11/1/2005 08:22 HILLA    אז אני מזכירה לכם איך זה בהולנד. לדעתי- עוד יותר טוב מאוסטרליה  
11/1/2005 09:14 מיכל של איל    HILLA וליאורקה - לא הבנתי: האם חייבים לעבוד בחצי משרה? והאם גם המשכורת פוחתת בהתאם (כלומר יורדת בחצי?) (ל"ת)  
11/1/2005 09:38 HILLA    מיכל, בהולנד, לא חייבים לעבוד בחצי משרה. אבל אם רוצים (ובדרך כלל רוצים) קיימת האפשרות. וכמו שכתבתי, המשכורת היא אכן על חצי משרה.  
11/1/2005 10:55 ליאורקה    מיכל - כנ"ל. לא חייבים כמובן אבל מכיוון שזה כל כך מקובל, כל האמהות רוצות  
10/1/2005 08:45 מופ ניסיתי להדחף בהודעה בנושא ואף אחד לא ענה לי, אז...
10/1/2005 10:02 מירי2    לא הבנתי מה בדיוק הבעיה, אולי תחדדי  
10/1/2005 10:43 מופ    הסברים- ארוך משהו  
10/1/2005 11:47 מירי2    לדעתי  
10/1/2005 20:48 דליה אחרת    למופ, פשוט לא יאומן, אותו הסיפור בדיוק!  
10/1/2005 08:17 מיה בעניין השפעת
10/1/2005 11:41 ענת (gh)    החלב לא מחמיץ ולא מתקלקל, גם אם את חולה.  
10/1/2005 00:07 הפעם בעילום שם מה שבעלי לא סיפר לי..
10/1/2005 02:24 ליאורקה    נראה שהוא פשוט זורק את הכדור אלייך  
10/1/2005 07:33 גם בעילום    אני בטוחה שאת לא מתחננת רק לסקס  
10/1/2005 08:46 גם לי נמאס    מציעה להצטרף אלי  
10/1/2005 09:01 אחת שעברה את זה...    החיים יכולים להיות יפים  
10/1/2005 10:09 גלית    אני חושבת שאתן מסתכלות על החיים בצורה שונה  
10/1/2005 15:30 אופירה    ל"בעילום שם" וגלית (אהבתי מה שכתבת)  
9/1/2005 21:25 שושו רציתי לשאול אם למישהי מכן קרה שברח לילד קקי , בגן עירוני, ואם אז מה הגננת/ או המטפלת עושות.
9/1/2005 21:57 אופירה    הארוע שלנו זהה וקרה גם הוא היום  
9/1/2005 22:23 שושו    אופירה  
9/1/2005 22:26 רוית ב'    אני בשוק  
9/1/2005 22:31 סיס    בעיני זה מזעזע ואין לזה שום הצדקה  
10/1/2005 00:01 מירב בב    מזעזע!!  
10/1/2005 05:38 שרון ב    לחברתי יש ניסיון זהה  
10/1/2005 08:47 עדי כספי    אני מצטרפת לזעזוע...  
10/1/2005 09:09 נורית של ניצן ונעמה    מחשבות ולקחים -  
10/1/2005 09:36 שושו    תודה על התגובות  
10/1/2005 09:44 נורית של...    "הם לא גן פרטי והם לא ערוכים לנקות ילד מלא בקקי". איזה בולשיט. בדיוק כמו שכתבת, שושו, הרי הרבה יותר פשוט ומהיר לנקות את הילד במקום מאשר לקרוא להורים. אותי זה מרתיח. (ל"ת)  
10/1/2005 10:23 טלי תקומי    מוכר ולא חביב. יותר מלא חביב. נורא  
10/1/2005 10:45 מזעזע    כתבה בנושא:  
10/1/2005 10:49 ורד שלשחר    גם בעיני זה מזעזע ועצוב ומשפיל - אולי יש כתובת שאפשר לכתוב לשם מכתב ולהתלונן על הנושא? (ל"ת)  
10/1/2005 10:57 מיכל של איל    לא יאומן!! חשבתי שהבעיות הן רק בגנים פרטיים שם אין אכיפה של חוקים. פשוט מזעזע. אגב  
10/1/2005 11:40 לור    תלוי בצוות של הגן  
10/1/2005 23:01 ותכינו הרבה טישו    תקראו מההתחלה עד הסוף (כתבה ארוכה)  
9/1/2005 21:19 מתלבטת זקוקה להמלצה לרופא לסקירת מערכות שניה דרך קופ"ח כללית
10/1/2005 08:20 מורן    בררתי קצת  
10/1/2005 08:59 איריס    בכפר-סבא.. מתאים??  
10/1/2005 10:08 אלה    סקירה שנייה.  
10/1/2005 10:10 אלה    עכשיו אני רואה שלא ברור אם התכוונת לסקירה המורחבת או לא? (ל"ת)  
10/1/2005 11:33 עדיין מתלבטת    סקירה שנייה  
10/1/2005 12:03 אלה    את יכולה גם בתה"ש  
10/1/2005 12:47 מתלבטת    תדמור בא בחשבון אבל הם לא עונים לטלפון השארתי הודעה מאתמול (ל"ת)  
10/1/2005 13:07 אלה    תשלחי אימייל ותנדנדי בטלפון, הם לא עובדים כל יום אגב. (ל"ת)  
10/1/2005 13:11 מתלבטת    תודה (ל"ת)  
17/1/2005 07:35 נטלי    סקירת מערכות  
9/1/2005 20:58 חן סיפור הלידה של סיני
9/1/2005 20:59 חן    בטעות נשלח פעמיים נא למחוק אחד תודה וסליחה (ל"ת)  
9/1/2005 21:17 מופ    כמה טוב ונעין לסגור את היום עם סיפור מדהים שכזה. רק בריאות  
9/1/2005 22:10 חן    עוד פרט לבקשתה של אופירה  
9/1/2005 22:19 האפרתית    מזל טוב- סיפור לידה מרגש ואמיתי!! (ל"ת)  
9/1/2005 22:33 סיס    מקסים ממש. ואחלה שם יש לקטנה (-: (ל"ת)  
9/1/2005 23:32 דובת גריזלי    יפה ומרגש מאוד. איך התפתחו הדברים אחר כך? היו בטוב! (ל"ת)  
10/1/2005 02:15 ליאורקה    כמה מרגש. איזה כף... מזל טוב!!! (ל"ת)  
10/1/2005 10:20 מירי2    מזל טוב! סיפור מקסים, שיהיה לכם הרבה אושר ובריאות! (ל"ת)  
10/1/2005 11:30 ענבל    כל כך יפה ומרגש. שתדעי הרבה אושר!! (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש