פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2752   2751   2750   2749   2748   2747   2746   2745   2744   2743   2742   2741   2740   2739   2738   2737   2736   2735   2734   2733    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

29/12/2004 10:54 חגית ספנסר אשה יולדת את עצמה - קורס חוויתי לנשים. עשרה מפגשים של מודעות, התפתחות ומימוש עצמי (הודעה-מודעה)
29/12/2004 15:38    איפה ? (ל"ת)  
29/12/2004 16:49 חגית ספנסר    קורסים בכרכור ובתל אביב  
29/12/2004 17:45 חגית ספנסר    חגית ספנסר, פרטים על מנחת הסדנה  
29/12/2004 10:49 שירוני התינוק המתוק שנולד בלי ידיים מצא משפחה מאמצת!!1
29/12/2004 11:22 imassia    שירוני, תודה על הודעה משמחת כל כך. התגעגעתי לכאלה. (ל"ת)  
29/12/2004 15:33 טלי תקומי    התינוק שנולד בלי ידיים מצא משפחה שנולדה עם לב.  
29/12/2004 15:44 אורנה דן    טלי מתוקה - אחלה אבחנה! (ל"ת)  
29/12/2004 15:44 עדי כספי    ואני זכרתי שראיינו את האבא שאמר שהם רוצים אותו  
29/12/2004 18:37 דבי    הסבר מהעיתון  
29/12/2004 18:56 שרונה    וכל מה שעולה לי בראש  
30/12/2004 08:55 אירנה    כל הכבוד למשפחה המאמצת, שמחה מאוד בשביל התינוק  
29/12/2004 08:12 מותר? לוח פורום!!!!! (ל"ת)
29/12/2004 08:29 עדי כספי    יש פה מישהי מצור הדסה?מחפשת גנים באיזור צור הדסה  
29/12/2004 08:42 אמא של עידן    מעבר ממיטת תינוק למיטת נוער - מבקשת המלצות  
29/12/2004 08:54 סנפיר    מישהי שמעה על מדבקות לילדים נגד נזלת?  
29/12/2004 09:09 דליה אחרת    לאמא של עידן  
29/12/2004 09:44 הללי    עדי כספי- את מצור הדסה???????????  
29/12/2004 09:51 הללי    עדי כספי- לגבי הגן של נעמה  
29/12/2004 09:52 הללי    אופס, הייתי בטוחה שלא שלח את ההודעה הראשונה. .. (ל"ת)  
29/12/2004 10:08 רונה    HELP==כאב צוואר חוזר על עצמו..  
29/12/2004 10:25 imassia    רונה, כירופרקטור יכול לעזור. (ל"ת)  
29/12/2004 10:29 עדי כספי    הללי-עוד לא,בינתיים ירושלמים,ובסביבות אפריל מתכננים לעבור.תודה בכל אופן(אם תזכרי בשם זה יהיה נהדר וחוץ מזה הבית ספר שכתבת עליו הוא גם באיזור(בית ספר עוד רחוק אבל תמיד טוב לדעת...) (ל"ת)  
29/12/2004 10:38 גילי אבישי    עדי!!!!!!!!  
29/12/2004 10:44 marcyg    המלצה! מתנה נפלאה ליולדת  
29/12/2004 10:53 לירי    המלצות לגן בזכרון יעקב ?  
29/12/2004 10:59 סנפיר    האם אתן ממליצות על סטודיו C? (ל"ת)  
29/12/2004 11:01 marcyg    לירי, מה אם קיבוץ מעיין צבי?? (ל"ת)  
29/12/2004 11:08 לירי    ל marcyg  
29/12/2004 11:17 נורה    האם יש כאן מישהי ממבשרת-גן ילדים?  
29/12/2004 11:24 צ'קי המחפשת משפחתון לשנה הבאה    עוד על מבשרת - מה עם משפחתון במבשרת לילדים בני שנה? (ל"ת)  
29/12/2004 11:34 HILLA    סנפיר, דיון על סטודיו C  
29/12/2004 11:38 פרח    סנפיר - על סטודיו  
29/12/2004 11:40 HILLA    לאמא של עידן, מעבר למיטת נוער  
29/12/2004 11:43 אמא אחרי לידה    עיסוי לתינוק  
29/12/2004 11:47 ליק333    משהי מכירה את חוג הג'ימבורי בבית אלון בגבעתיים  
29/12/2004 12:04 איליוש    סטודיו C - לסנפיר  
29/12/2004 12:08 רויטלנעידו    מחפשת המלצה למשפחתון ברמת השרון/הרצליה (ל"ת)  
29/12/2004 12:24 איריס גוב    @@@@ הללי @@@@  
29/12/2004 12:30 אמא ל 2    לאמא של עידן  
29/12/2004 12:51 חנהלה אופה קטנה    ירשתי מסבתי סיר פלא אותנטי (בן 60 בערך) ואני מחפשת נואשות מתכונים שאפשר להכין על הכיריים  
29/12/2004 13:50 הוטיקה    מקבלת את הצעתה המצוינת של ריש: האם מישהי מוכנה להשאיל לי קלטות אנגלית בשיטת הלן דורון לילדים? (ל"ת)  
29/12/2004 13:53 י    דרושה מטפלת ביהוד  
29/12/2004 14:06 עדי כספי    גילי,  
29/12/2004 14:30    למכירה עגלת/טיולון CHICCO  
29/12/2004 15:22 מיכל שעיו    אמא לאחר לידה.  
29/12/2004 15:33 לילקה    מחפשת גן בת"א-אזור הלב  
29/12/2004 15:34 אילנה (ק.ס.)    ~~~roniti~~~  
29/12/2004 15:36 רמה    גם אני מחפשת גן בתל אביב, לילדתי שתהיה בת 3 . תודה! (ל"ת)  
29/12/2004 15:59 טלי תקומי    לרותי קרני הורוביץ את הרסת לי כל שביב של סיכוי עם הסטטיסטיקה עכשיו. לא התאפקתי והתחלתי, מוכשרת שכמןך! (ל"ת)  
29/12/2004 17:14 מירי    י תני פרטים נוספים על מטפלת  
29/12/2004 17:26 הוטיקה    לאמא ששאלה על מדבקות להקלה על ילדים מצוננים  
29/12/2004 17:49 נורית של ניצן ונעמה    לעדי כספי -  
29/12/2004 18:37 עדי כספי    לנורית,  
29/12/2004 18:40 ורדי    ** קצתדחוף - שאלה על כסא בטיחות מדליון **  
29/12/2004 18:49 רינת א'    רונה - לגבי הכאבים בצוואר  
29/12/2004 18:56 אמא של עידן    תודה לכולכן  
29/12/2004 19:13 אמא של עידן    ורדי,  
29/12/2004 19:37 נעמי    מחפשים לשכור דירה או בית עם חצר בדרום ת"א/ נוה צדק/יפו (ל"ת)  
29/12/2004 19:37 נעמי    מחפשים לשכור דירה או בית עם חצר בדרום ת"א/ נוה צדק/יפו (ל"ת)  
29/12/2004 20:29 ללירי- גן בזכרון    לירי- הגן של לאהל'ה 6390698. אנחנו מאד מאד מרוצים!!! (ל"ת)  
29/12/2004 21:02 סנפיר    @@סטודיו C - לפרח ולכל מי שענתה@@  
29/12/2004 21:07 !!!    מגיפת שילשולים והקאות בגוש דן  
29/12/2004 21:40 י    למירי : שלחתי לך מייל  
29/12/2004 22:00 זואי    ליק 33 - אנחנו היינו בחוג ג'מבורי בבית אלון  
29/12/2004 22:43 נורית של...    לעדי -  
29/12/2004 22:43 נורית של...    לעדי -  
29/12/2004 22:44 סמויה    גנים בתל-אביב  
30/12/2004 06:47 לילקה    סמויה, תודה ועוד לגבי בייביסיטר בת"א  
30/12/2004 07:08 עדי כספי    לנורית,  
30/12/2004 07:12 עדי כספי    לנורית,  
30/12/2004 08:22 ליק333    זואי - תודה, ולורדי...  
30/12/2004 08:32 תמר    גנים בזכרון - מעיין צבי  
30/12/2004 08:46 גילי אבישי    @!!!למישהי יש מושג איך מגיעים לרשימת קלטות הוידאו של הטלוויזיה הלימודית????@@@@@  
30/12/2004 09:24 גלית של רום    גן מומלץ בזיכרון  
30/12/2004 10:20 אירנה    שאלה לגבי ספר יהודית קציר "הנה אני מתחילה" - מותר לילדה בת 14?  
30/12/2004 10:41 הוטיקה    תשובות לאירנה ולגילי אבישי  
30/12/2004 12:18 רותי קרני הורוביץ    תקומינקה, מי שמדברת  
30/12/2004 12:39 גילי אבישי    וואו הוטיקה,כל הכבוד והמוני תודות!!!! (ל"ת)  
30/12/2004 15:38 הוטיקה    אין בעד מה, גילי. ושאלה על טאפט "לוח" 0 מישהי מכירה?  
30/12/2004 17:42 גימלית    אם הלוח עוד פעיל אז ננסה OT על משחקי חברה למבוגרים  
30/12/2004 19:08 יונית    משחקי חברה מקווה שאט עוד כאן  
30/12/2004 22:00 גימלית    כן, יונית אני כאן (כרגיל....)  
31/12/2004 17:05 עדי כספי    משחק חברה לגימלית  
3/1/2005 19:25 נורית של...    לעדי כספי  
12/8/2005 09:21 ......................    לירי - מה עם גנון אפרוחים?  
29/12/2004 07:58 רותי דחוף!!! דליפת מי שפיר???
29/12/2004 08:58 דליה אחרת    האם יש לזה צבע? ריח? תשימי פד ותבדקי (ל"ת)  
29/12/2004 10:02 מיכל שין    יש פדים שבודקים דליפה בסופרפארם  
29/12/2004 15:23 אילנה (ק.ס.)    הי רותי - הנה לינק מהעבר  
29/12/2004 07:29 אליה1 ילדה בת שנתיים המתעוררת בלילות מקוצר נשימה: אילו טיפות לשים על הכרית
29/12/2004 08:31 אפרתה    טיפות קרבול מקלות על נשימה בצינון, דומה לתמצית אקליפטוס. לא בטוח שמתאים לאסטמה. (ל"ת)  
28/12/2004 23:45 יעלה שאלה בנוגע לחיסון בגיל מאוחר
29/12/2004 00:28 אבא    ליעלה  
28/12/2004 23:44 המרכז הישראלי לחינוך ללידה מקומות אחרונים בקורס מדריכות ההנקה המשודרג (סדנת המיון בסוף דצמבר). כ"כ יום עיון בנושאים 'בעיות נפוצות בהריון', ו'נשים לאחר לידות טראומטיות' - ב-18 בינואר(הודעה-מודעה)
28/12/2004 22:49 דניאלה תחזוקת בעל - הזמנה לדיון
28/12/2004 23:17 צורית    יש לי מה לומר אבל אין לי כח בשעה כזו  
28/12/2004 23:17 דובת גריזלי    אני לא מנוסה ביותר וגם לא קראתי את זה  
28/12/2004 23:20 דניאלה    צורית  
28/12/2004 23:24 דניאלה    דובה  
28/12/2004 23:33 שירלי2    קטע גדול שקבלתי במייל שמדבר בדיוק על זה  
28/12/2004 23:47 מירי2    נורא מאוחר אז ממש בקצרה  
28/12/2004 23:58 צורית    רק אחת קטנה  
29/12/2004 00:11 בעלי    הלוואי עליי שבעלי יחצה חצי ממה שבעלך עושה  
29/12/2004 01:57 נועה    גם אני לא קראתי, אבל זה מזכיר לי מאמר  
29/12/2004 06:13 לילי ב    בלי ספרים -זה גם מה שקורה אצלינו.... (ל"ת)  
29/12/2004 06:13 imassia    מי מכיר את "אשת חיל"? (ל"ת)  
29/12/2004 06:21 שרון    בוקר טוב IMASSIA, איזו חריצות. (ל"ת)  
29/12/2004 07:00 imassia    בוקר טוב שרון - איך היו החגיגות? (ל"ת)  
29/12/2004 07:15 דליה אחרת    נשמע כמו ספר מעניין  
29/12/2004 07:51 דניאלה    הנה לינק לדיון בבאופן, ועוד כמה דברים  
29/12/2004 09:05 ורד שלשחר    דניאלה - אני לא מצליחה למצוא את הדיון בבאופן - (וגם כמה מילים מהלב)  
29/12/2004 09:46 נלי    איזה דיון מבורך, נראה לי שרק בערב יהיה לי זמן להצטרף... (ל"ת)  
29/12/2004 09:50 שירוני    לא כל הבעלים עובדים יותר קשה  
29/12/2004 09:57 שרון    ארוחה, עוגה וברכה מרגשת - רק בשמחות. (ל"ת)  
29/12/2004 10:20 עדי כספי    לא קראתי את הספר וגם לא מצאתי את הדיון בבאופן אבל...  
29/12/2004 10:26 סנפיר    משהו נחמד שהעתקתי מהדיון של באופן טבעי על הספר:  
29/12/2004 11:01 מעיין של ליב    !!!  
29/12/2004 11:02 מעיין של ליב    סנפיר- זה בדיוק אני!!! מפחיד!!! (ל"ת)  
29/12/2004 11:13 יונית    עדי- מסכימה איתך לגמריי אבל  
29/12/2004 11:17 סנפיר    יונית,  
29/12/2004 11:48 פרח    מעיין של ליב וגם סנפיר  
29/12/2004 11:52 דניאלה    תגובות + איך להיכנס לדיון בבאופן. ארוך!  
29/12/2004 12:20 מעיין של ליב    פרח- טוב הרסת אותי מצחוק.....גדולה.....! (ל"ת)  
29/12/2004 12:28 ד.פ.    הרושם שלי הוא  
29/12/2004 12:35 ד.פ.    דניאלה - מה זה משנה אם הוא מסוגל לארוז לפיקניק?  
29/12/2004 12:40 עדי כספי    לדניאלה  
29/12/2004 12:47 HILLA    השאלה היא לא מי עושה יותר בבית. אלא על מי האחריות הרגשית  
29/12/2004 12:47 דניאלה    ד.פ  
29/12/2004 13:05 ד.פ.    דניאלה - למה יש בכך בעיה מהותית?  
29/12/2004 13:07 נועה    על דאגות ותחזוקה רגשית! נהדר! אני אשוב  
29/12/2004 14:19 דניאלה    ד.פ  
29/12/2004 15:49 יונית    מה דעתכן על זה  
29/12/2004 16:27 ד.פ.    דניאלה ויונית  
29/12/2004 16:58 אופירה    אני זוכרת כשעדיין לא התחתנו...  
29/12/2004 18:49 טלי תקומי    על אקסל ומלאכות הבית הסיזיפיות  
29/12/2004 23:49 נלי....    אופירה - לא כולם יכולים להרשות לעצמם  
30/12/2004 05:15 ליאורקה    מגיבה קצת באיחור אבל עדיין - יש פה כמה דברים שונים  
30/12/2004 07:22 orna    נועה,  
30/12/2004 07:26 orna    בעניין המשפט הזה :  
30/12/2004 08:50 ליק333    המוצר החשמלי הראשון  
30/12/2004 09:11 אירנה    אני פשוט מאמינה שאנחנו הנשים יש לנו יותר אחריות באופן טבעי.  
30/12/2004 10:16 טלי, בעילום שם    קראתי את הספר וגם אותי הוא הטריד מאוד  
30/12/2004 10:31 טלי, עדיין בשם בדוי    ובקשר לביצוע ולקיחת אחריות  
30/12/2004 11:20 רותי קרני הורוביץ    דניאלה המון תודה  
30/12/2004 12:48 רחליקה    טוב, רק עכשיו ראיתי את הדיון הנהדר הזה...  
30/12/2004 12:54 רותי קרני הורוביץ    ההתגייסות הנשית האוטומטית והאם כדאי לבלום אותה בדישה  
30/12/2004 16:29 ד.פ.    רותי -  
30/12/2004 18:30 יונית    ד.פ ובכלל  
30/12/2004 20:56 דובת גריזלי    דניאלה, נראה לי שלמרות הכוונה לעודד הצלחתי להרגיז  
30/12/2004 21:12 ליאתיתי    טוב שמישהו כתב ספר על מה שאנחנו רבים..  
30/12/2004 21:58 צורית    הבטחתי...ואז חליתי ובינתיים כבר נכתב כמעט הכל (ל"ת)  
30/12/2004 21:58 צורית    הבטחתי...ואז חליתי ובינתיים כבר נכתב כמעט הכל (ל"ת)  
30/12/2004 22:05 ליאתיתי    רגע בעצם עוד משהו (כי זה לא היה מספיק ארוך (:)  
30/12/2004 23:32 אפרתה    לא קל לי אבל צריך לכתוב גם עליהם מילה טובה..  
31/12/2004 22:38 אחראית אנונימית    תודה רבה לכן, דניאלה ושאר הבנות היקרות על הדיון הנפלא הזה שהעלה לי את הקריזה  
1/1/2005 21:56 יונית    אחראית אנונימית יקרה  
1/1/2005 23:22 נועה    אז בסוף באמת שבתי, בעיקר כדי לפרגן  
1/1/2005 23:36 מירי2    יש לי כמה דברים להגיד, מקווה שלא מאוחר מדי  
2/1/2005 00:21 אביב    באמת מרתק משהו קטן למירי  
2/1/2005 01:44 נועה    עוד משהו  
2/1/2005 08:21 מירי2    אביב - מה פתאום?  
2/1/2005 08:36 עדי כספי    לליאתיתי ועל דאגות בכלל  
2/1/2005 08:55 אביב    מירי שיהיה בהצלחה (ל"ת)  
2/1/2005 10:07 לירון    מירי- עוד לא מאוחר...ומזל- כי אחרת הייתי מפספסת את הדיון....  
2/1/2005 10:16 מירי2    לירון - גם אני מסכימה ולא מסכימה איתך  
2/1/2005 10:37 אופירה    חייבת להודות שהדיון השפיע גם עלי מעבר למה שחשבתי שישפיע  
2/1/2005 11:21 זהר    וואו סוגיה מרתקת, לא הספקתי לקרוא הכל אבל אנקדוטה...  
2/1/2005 11:37 זהר    ולירוני - אהבתי את החלוקה ל"תיקים", אצלנו זה דומה, בתוספת קטנה - הוא שר לכל תיק ...!!! :-)))))))))))))) (ל"ת)  
2/1/2005 12:25 דניאלה    וויי וויי וויי  
2/1/2005 13:29 דניאלה    תגובות  
2/1/2005 14:32 לירון    זהר- משפט חשוב בעלול אמר... בהחלט מעורר מחשבה. מירי-  
2/1/2005 17:05 אחראית אנונימית    תודה יונית :-)  
2/1/2005 20:49 מירי2    לירון - א-מ-ן!!! (ל"ת)  
2/1/2005 22:03 נלי    דניאלה - מזדהה בחזרה....  
3/1/2005 00:26 קרן (אחרת) בקמבק קצר    דניאלה, יקירתי....  
28/12/2004 22:29 לילה מלחמת ציחצוח השיניים - מי מכיר?
28/12/2004 22:37 אמא של ליבי    OT- בהמשך לדיון המטפלת האלימה  
28/12/2004 22:53 אמא של ליבי    ועל מלחמות צחצוח  
28/12/2004 22:53 אמא של ליבי    ועל מלחמות צחצוח  
29/12/2004 01:20 עירית    ככה זה עבד אצלנו  
29/12/2004 02:02 נועה    הנה משהו שכתבתי לא מזמן  
29/12/2004 06:16 imassia    נעה, את גאון!!!!! :-) (ל"ת)  
29/12/2004 06:19 שרון    אמא של ליבי- אני איתך  
29/12/2004 06:38 אבא    אצלנו ...  
29/12/2004 09:06 רוני    נועה, את צריכה לרשום על זה פטנט :)  
29/12/2004 09:21 imassia    דווקא יש לי דרך לתת לו תרופה  
29/12/2004 09:35 אמא של ליבי    לשרון  
29/12/2004 09:40 רוני    imassia  
29/12/2004 09:58 שרון    ליבי- שמחתי לעשות זאת. (ל"ת)  
29/12/2004 12:35 ותיקה פה    מצתרפת לתודות לנעה  
29/12/2004 13:43 רוית ב'    לא זוכרת של מי היה הרעיון הזה כאן לא מזמן  
29/12/2004 13:47 יעלה    וגם אצלנו השיטה של נועה קוצרת הצלחה! בסיום הצחצוח רוני מבקשת עודה-פם! (ל"ת)  
29/12/2004 14:03 אולי    יש כאן כמה רעיונות מוצלחים  
29/12/2004 14:33 עדי כספי    מצרפת דיון שהיה פה לא מזמן ומדגיש למה כן חשוב לצחצח,ולליבי  
29/12/2004 14:43 עדי כספי    סליחה,אמא של ליבי כמובן. (ל"ת)  
29/12/2004 23:27 נועה    :-)))  
28/12/2004 21:42 נטלי מחפשת גן לתינוק בן שנה בחולון
29/12/2004 18:57 שרונה    היי נטלי גן פרפר נחמד  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש