פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2632   2631   2630   2629   2628   2627   2626   2625   2624   2623   2622   2621   2620   2619   2618   2617   2616   2615   2614   2613    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

15/11/2004 11:02 ליאתיתי ----------------- פינתיתי -------------------
15/11/2004 11:29 ליאתיתי    לשם בדוי  
15/11/2004 11:41 הפחדנית    לליאתיתי  
15/11/2004 11:44 ליאתיתי    לפלונית  
15/11/2004 12:06 עלומה    ליאתיתי - 2 שאלות ברשותך  
15/11/2004 12:06 ורד    פולשת לטריטוריה של ליאתיתי, שם בדוי יקרה  
15/11/2004 12:27 ליאתיתי    לעצובה  
15/11/2004 12:29 בעילום שם    לליאתיתי ולורד  
15/11/2004 12:59 עצובה    ליאתיתי את פיה....אני רוצה להראות לו את תשובתך. את חושבת שכדאי? (ל"ת)  
15/11/2004 13:17 גימלית    ורד - רציתי להגיד לך שמאוד התחברתי לתשובה החכמה שלך  
15/11/2004 14:01 גי    ליאתיתי, כנראה פספסתי משהו, מה ההכשרה המקצועית שלך ? תודה (ל"ת)  
15/11/2004 14:01 גי    ליאתיתי, כנראה פספסתי משהו, מה ההכשרה המקצועית שלך ? תודה (ל"ת)  
15/11/2004 14:02 גי    אופס - כפילות בטעות נא למחוק (ל"ת)  
15/11/2004 14:35 מה עושים עם זה?    החברות הסתכסכו  
15/11/2004 14:39 עד שבינתיים    לגי  
15/11/2004 15:29 עידית-ת    ליאתיתי, בעניין הקנאה מכמה עמודים קודם  
15/11/2004 16:22 גימלית    זה אולי פולני מצידי אבל רוצה להבהיר שההודעה על ההכשרה של ליאתיתי לא שלי...  
15/11/2004 16:34 פלונית    ליאתיתי יקרה ומקסימה  
15/11/2004 17:49 אי אפשר    לליאתיתי  
15/11/2004 19:15 ליאתיתי    לפחדנית  
15/11/2004 19:30 ליאתיתי    לעלומה  
15/11/2004 19:43 ליאתיתי    לורד ולעלומה  
15/11/2004 19:43 ליאתיתי    סליחה, הנ"ל לורד ולבעילום שם לא לעלומה (ל"ת)  
15/11/2004 19:45 ליאתיתי    עצובה יקרה  
15/11/2004 19:48 ליאתיתי    לגי  
15/11/2004 19:57 ליאתיתי    למה עושים עם זה  
15/11/2004 20:33 ליאתיתי    לעידית (וגם לרינת ולכל מי שמתעניינת בקנאה. זהירות מאוד ארוך!)  
15/11/2004 20:41 ליאתיתי    פלונית יקירתי  
15/11/2004 20:49 עידית-ת    ליאתיתי - הגענו לסמנטיקה - קנאה מהי  
15/11/2004 21:11 מה עושים עם זה    לא יאומן איך את תמיד קולעת בול  
15/11/2004 22:41 עלומה    ליאתיתי - תודות, הערכה, ועדכונון  
15/11/2004 22:54 רינת של עידן    ליאתיתי ועידית  
15/11/2004 23:18 ד.פ.    רינת של עידן -  
16/11/2004 08:55 פלונית    תודה ליאתיתי (ל"ת)  
16/11/2004 10:46 ליאתיתי    עידית יקירה, רינת של עידן, ד.פ  
16/11/2004 11:07 ליאתיתי    אי אפשר יקרה  
16/11/2004 20:23 ליאתיתי    מה עושים עם זה ועלומה  
16/11/2004 22:12 אמאשלטל    OT לרינת של עידן  
16/11/2004 22:15 בטון בלב    למה לא ענית לי מפעם שעברה...  
16/11/2004 22:29 ליאתיתי    אוי אוי אוי אוי אוי!!!  
17/11/2004 00:11 אי אפשר    ליאתיתי ה"רנטגן"  
17/11/2004 00:46 אי אפשר    ליאתיתי - המשך קצר  
17/11/2004 10:26 דיקושה    העבודה היא חיינו  
22/11/2004 11:30 ליאתיתי    לבטון בלב.  
22/11/2004 11:33 ליאתיתי    דיקושה - מתוקה, אני מעבירה אותך לפינתיתי הבאה. (ל"ת)  
15/11/2004 10:51 מירי רציתי לשאול כיצד יודעים שעומדות לצאת שיניים ואיך בודקים
15/11/2004 12:28 ורד    מקובל לומר  
15/11/2004 12:28 רוית ב'    בדרך כלל  
15/11/2004 12:29 רוית ב'    ורד הזכירה לי את הטי-ג'ל המופלא: תמרחי לה על החינכיים קצת. אם ה בכי נפסק- כניראה שזה זה. (ל"ת)  
15/11/2004 13:31 ענבל    OT בבקשה המלצה לרופא שיניים לילדים  
15/11/2004 13:57 אמא צעירה    דני לידר. גבעתיים. רופא מ-ע-ו-ל-ה  
15/11/2004 14:05 מירי    תודה לכל העונות עזרתן לי בדקתי ובאמת יש משהו שעומד לצוץ מקווה רק שיעבור קל (ל"ת)  
15/11/2004 14:07 ענבל    אמא צעירה - רוב תודות. הולכת להתקשר לתיאום תור. (ל"ת)  
15/11/2004 18:13 שירלי2    מירי לגבי הנשכנים חשוב שלא יהיו מ PVC  
15/11/2004 22:32 דנה-דין    לשירלי2 - לגבי הנשכנים מ-PVC  
16/11/2004 00:38 שירלי2    דנה-דין  
17/11/2004 23:38 דנה-דין    לשירלי  
15/11/2004 10:47 מור דילמה...התפקשש לנו ואני מתלבטת בקשר לגלולה של היום שאחרי
15/11/2004 11:26 רוית ב'    יש דיון דומה של רונה כמה עמודים קודמים (ל"ת)  
15/11/2004 12:48 א.ט    והנה הדיון...  
15/11/2004 12:49 א.ט    והנה הדיון...  
15/11/2004 09:48 גיל האם יש המלצה עגכנית לברית מילה אצל ד"ר קסלר מכפר סבא?
15/11/2004 09:49 ג    עגכנית=עדכנית (ל"ת)  
15/11/2004 10:56 זהר    אנחנו מאד מרוצים !  
15/11/2004 11:49 דניאלה    זהר  
15/11/2004 20:06 חומד    מרוצים מרוצים מרוצים  
16/11/2004 08:38 זהר    דניאלה יקירתי  
15/11/2004 09:47 לוני הכל נגמר עברתי אתמול הפלה בשבוע 23ּ
15/11/2004 10:09 סיס    לוני, חיבוק גדול ממני  
15/11/2004 10:18 R    מתוקה,  
15/11/2004 10:25 מיכל של איל    לוני, חשבתי עלייך , תהיתי איך עבר...  
15/11/2004 10:38 נוני    לוני מקסימה כמה קשה לקרוא...  
15/11/2004 10:41 ורד    אוי, איזה כאב  
15/11/2004 10:42 אילנה (ק.ס.)    לוני  
15/11/2004 10:46 מירי    אני כל כך מצטערת לשמוע  
15/11/2004 10:57 יולי    לוני  
15/11/2004 10:59 טלי תקומי    כמה נורא. כמה ריק. שלא תדעי עוד צער!  
15/11/2004 11:02 נורית (של ניצן ונעמה)    לוני יקרה,  
15/11/2004 11:07 נורית (של ניצן ונעמה)    לוני,  
15/11/2004 11:17 ענבל    לוני, בוכה איתך. אין מילות נחמה. (ל"ת)  
15/11/2004 11:17 גימלית    את הכאב הזה תשאי בתוכך תמיד. אך הריק לא ישאר עימך לנצח  
15/11/2004 11:23 שין    לוני יקרה מאד  
15/11/2004 11:29 רוית ב'    אין- אין מילים.  
15/11/2004 12:22 אופירה    אין לי מילים מתאימות -מצטערת בצערך (ל"ת)  
15/11/2004 12:26 נועה    לוני, כנראה שחלמתי עליך בלילה  
15/11/2004 12:44 לילך    אוי לוני יקרה, אין לי מילים להגיד במצב כזה  
15/11/2004 14:16 מיפי    אויש כמה כואב....  
15/11/2004 14:18 רינת א'    לוני - המון המון אהבה  
15/11/2004 16:43 שרי    אין מלים. רק חיבוק. (ל"ת)  
15/11/2004 17:49 roniti    לוני מתוקה, חשבתי עליך בימים האחרונים..חיבוק גדול ושלא תדעו עוד צער  
15/11/2004 17:51 roniti    התכוונתי לילדה.. (ל"ת)  
15/11/2004 18:07 דובת גריזלי    גם אני חשבתי עלייך. כואבת אתך. היי חזקה (ל"ת)  
15/11/2004 20:05 שירלי2    לוני  
15/11/2004 20:20 חני המדווחת    קה מאד. שלא תדעי עוד צער. אני מקווה שכולנו יחד מחזיקות בידך. (ל"ת)  
15/11/2004 21:37 עוד שין    שלא תדעי עוד צער ושתאגרי כוחות להמשיך קדימה לטוב יותר (ל"ת)  
15/11/2004 22:18 אורנה*    אנא קבלי תנחומים וחיבוק ענק. שךלא תדעי עוד צער. (ל"ת)  
15/11/2004 23:33 אפרת    שלא תדעי עוד צער  
15/11/2004 23:45 דבורי    לוני-קראתי בבוקר, ולא מצאתי מילים לנחם.  
16/11/2004 12:45 ענת    המומה וסקרנית.....  
15/11/2004 07:55 הריונית חדשה האם מישהי עשתה בדיקת מי שפיר אצל דר' אבי גלון מפ"ת?
15/11/2004 07:58 imassia    לא עשיתי אצל גלו ן. אבל עשיתי בדיקה באיכילוב אצל דר' יפה.  
15/11/2004 23:48 דבורי    לא יודעת אם תחזרי לכאן לבדוק אבל  
15/11/2004 07:54 אילת הדמעות חונקות אותי. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3002844,00.html (ל"ת)
15/11/2004 07:56 אילת    לא הצלחתי להוסיף קישור ל-  
15/11/2004 08:13 imassia    גם אותי! אני לא מצליחה לקלוט כמה אדישות יכולה להיות לאם  
15/11/2004 10:57 טלי תקומי    איזה מורא גדול ועצום עומד על כתפיה של אמא כזאת?  
15/11/2004 16:42 Masha    ?Please, could someone "cut and paste" for those abroad (ל"ת)  
15/11/2004 19:42 הדס    MASHA - הנה:  
15/11/2004 04:49 roniti בהמשך להודעתה של דבורי, גם אצלנו בלגאן - הורים לילדים אטופיים אנא כנסו...
15/11/2004 04:58 אמא לשלושה    לרוניתי, כל כך קשה לקראו (ל"ת)  
15/11/2004 05:02 אמא לשלושה    לרוניתי, כל כך קשה לקרוא (מצטערת ברח לי)  
15/11/2004 05:41 roniti    טלי ויש, אם את כאן..  
15/11/2004 06:00 imassia    רוניתי, תתעודדי  
15/11/2004 06:10 HILLA    אוף רוניתי, אין לי הארות. אבל אני מאחלת לך שהשלווה תשרור במעונך בקרוב.  
15/11/2004 07:54 סיגל    רוניתי, מהניסיון שלי  
15/11/2004 08:10 דניאלה    אוי רוניתי  
15/11/2004 08:31 ליאתה    רוניתי,  
15/11/2004 09:03 יולי    אויש, קשה  
15/11/2004 09:22 לירון של שקד הדר ויערה    רוניתי,  
15/11/2004 09:37 טלי ויש    הנני כאן....ואכן עם בשורות טובות (אני מקווה) - זהירות ארוך  
15/11/2004 10:09 סיס    אוף! שיהיה טוב- ובקרוב! (ל"ת)  
15/11/2004 10:10 א'    מכירה את הנושא  
15/11/2004 10:46 אילנה (ק.ס.)    רוניתי - אין רגע דל!  
15/11/2004 10:49 מיכל של איל    רוניתי לא מכירה את הנושא אך שתיהיה החלמה מהירה! (ל"ת)  
15/11/2004 11:27 גימלית    רוניתי יקרה כל הכבוד לך על ההתמודדות  
15/11/2004 12:06 דבורי    רוניתי!!!!! מה יהיה?? ולכולם, אני כבר מוסיפה עידכון  
15/11/2004 12:16 mea    פרטי ד"ר עירון  
15/11/2004 15:52 לירון    רוניתי ודבורי  
15/11/2004 16:03 נועה    רוניתי, דבורי ולירון  
15/11/2004 18:17 roniti    בנות מקסימות שכמותכן, עדכון של אחה"צ  
15/11/2004 18:25 roniti    תודה גם נירה מקסימה על האי מייל. לא הספקתי לענות אבל קראתי את דברי החוכמה שלך ונתתי גם לאמיר. ותודה נועה! (ל"ת)  
15/11/2004 19:51 לירון    רוניתי...  
15/11/2004 20:39 שרית    לרוניתי  
15/11/2004 20:41 שירלי2    רוניתי  
15/11/2004 22:25 רינת א'    רוניתי מקסימה  
15/11/2004 22:32 טלי ויש    רוניתי - עוד פרטים וגם עצות  
16/11/2004 01:28 mea    רוניתי  
16/11/2004 20:12 roniti    אחרית סיפור אטופיק דרמטיטיס ורפואה משלימה - גם לטובת המנוע  
16/11/2004 21:33 ליאתה    רוניתי - תודה, תודה, תודה...  
22/11/2004 12:30 אילה    לא תינוקלין!!!  
15/11/2004 01:11 קרן אור עבודה של הבעל שכרוכה בנסיעות-עצות פרקטיות מנשים שמתמודדות חלק מן הזמן לבד
15/11/2004 08:48 פומיקי    את בהחלט לא לבד  
15/11/2004 08:52 אופירה    בעל שנוסע  
15/11/2004 09:55 אלה    מאד מזדהה  
15/11/2004 10:58 סיגל ש    שאלה קצת לא לענין  
15/11/2004 00:51 רונית ילד בן שנה ושלושה חודשים שלא אוכל כלום חוץ מפירות גמדים וחטיפים.
15/11/2004 08:05 דליה אחרת    אצלי עוזר להוסיף קטשופ לכל דבר  
15/11/2004 10:55 סיגל ש    עד שהבעיה תיפתר - כדאי להוסיף לתזונה ויטמינים וברזל (ל"ת)  
15/11/2004 14:43 גם לנו קטשופ עוזר    גם הבנתי שלא כ"כ מזיק בריאותית ויש בו משהו גם בריא (ל"ת)  
15/11/2004 15:51 נלי    אפרופו חטיפים, כתבה על במבה  
16/11/2004 09:13 מיצי    מקווה שלילדה הבאה אני לא אתן במבה כ"כ מוקדם אבל זה עדיף על דובונים וכל הצ'יטוס למינהן לא? (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש