פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2012   2011   2010   2009   2008   2007   2006   2005   2004   2003   2002   2001   2000   1999   1998   1997   1996   1995   1994   1993    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

14/3/2004 11:04 הגר תומכת לידה דוברת איטלקית
14/3/2004 11:23 המדווחת    היכן היא מתכוונת ללדת? לא בכל בי"ח אפשר לקבל כל דולה/מיילדת, אלא לעיתים מתוך רשימה מצומצמת. זה יכול להשפיע על התשובה. (ל"ת)  
14/3/2004 11:34 הגר    קודם כול שהיא תמצא  
14/3/2004 12:30 המדווחת    מציעה לך לברר במרכז הישראלי לחינוך ללידה וכן עם גילה רונאל (בדיאדה) (ל"ת)  
14/3/2004 13:16 מירי    אני יכולה מאד לעזור לך בזה: (ל"ת)  
14/3/2004 13:19 מירי    סליחה, ברח ,הנה התוכן  
14/3/2004 14:00 הגר    מה הרעיון?  
14/3/2004 14:26 מירי    אמרתי לך מה הרעיון-  
14/3/2004 14:57 הגר    מירי, נשמע מצוין  
14/3/2004 15:10 המדווחת    מירי והגר - אבל לדעתי לא יתנו לה להשתתף בלידה לפי נהלי תה"ש (מותר רק דולה מרשימה של 7 או מיילדות של המחלקה). (סליחה על השבתת השמחה...) (ל"ת)  
14/3/2004 15:24 מירי    למדווחת, לא תשביתי לנו את השמחה כי  
14/3/2004 16:20 HILLA    מירי, אם תלחצי על השם של הגר תוכלי לכתוב לה מייל. (ל"ת)  
14/3/2004 17:23 הגר    היא אמורה ללדת בסוף יוני  
14/3/2004 18:22 מירי    הגר, בואי נסכם כך:  
14/3/2004 23:53 הגר    מירי, תודה  
15/3/2004 14:21 מירי    הגר, הנה תשובתי, רק הגיבי שאוודה כי קראת אותה  
16/3/2004 09:07 הגר    שוב תודה  
16/3/2004 10:16 מירי    אז:  
16/3/2004 10:20 הגר    מקווה מאוד  
16/3/2004 17:09 מ    הגר - גם אני נשואה לאיטלקי ובאנו ללדת בארץ  
14/3/2004 10:57 אלן שיין, מדריכת ליגת לה לצ'ה מפגשים חדשים של לה לצ'ה מיוחד לנשים הרות
14/3/2004 12:53 annat    OT - איך מלמדים את התינוק לבלוע????  
14/3/2004 12:54 annat    כן, גם ניסינו לדעת... אבל בעיקר דלעת. סליחה. (ל"ת)  
14/3/2004 13:06 אסנת ש.    הי עננתי, גישה קצת "מופרעת"  
14/3/2004 13:47 סיס    ואם כבר לה לצ'ה- נפגשים גם אצלנו!  
14/3/2004 14:18 HILLA    ענת, בדיוק לפני שנה שאלתי את אותה השאלה.  
14/3/2004 15:37 מעיין של ליב    מהו מספר הטלפון של ללצ'ה?.......תודה מראש:-) (ל"ת)  
14/3/2004 15:39 סיס    מספר הטלפון של ללל:  
14/3/2004 15:42 המדווחת    למעיין של ליב - http://www.lllisrael.org.il/default.asp (ל"ת)  
14/3/2004 15:52 מעיין של ליב    תודה בנות איזה מהירות אור אין כמוכן...תודה (ל"ת)  
14/3/2004 16:07 נועה    annat חבל שלא שאלת קודם... גם לנו זה יעזור (אני מקווה) תודה Hilla! (ל"ת)  
14/3/2004 16:16 annat    אוסנצ'י, אני קצת מוגבלת, אז גם אם הבנתי את התיאור, כנראה שלא הבנתי מה זה עושה... ו-HILLA  
14/3/2004 16:31 HILLA    כן, גם לי לקח זמן לאתר את זה  
14/3/2004 16:53 נועה    annat אני מצאתי משהו - האם לא לזה הכוונה?  
14/3/2004 18:18 annat    נו טוף, כנראה שמשהו כן נכנס, כי  
14/3/2004 18:54 אפרת של אוריאל    OT לנועה  
14/3/2004 19:47 לירון    annati  
14/3/2004 20:08 annat    ניסיתי להדגים אבל אולי לא מספיק, ואולי זה עניין של טעם כי אבא דיווח לי שעם האגס היה סיפור אחר לגמרי!  
14/3/2004 20:17 דניאלה    וענתי, הקקי נורמלי לגמרי  
14/3/2004 20:40 יעלה    דניאלה "קריאה בחיתול" אחלה ביטוי! וגם לגבי הלול וגם לענת.  
14/3/2004 21:04 annat    יעלה ודניאלה, תודה, נרגעתי. ודניאלה  
15/3/2004 12:49 אורחת    אתר האינטרנט של ליגת לה לצ'ה - www.LLLisrael.org.il (ל"ת)  
14/3/2004 10:53 דלית ד כמה שאלות של לפני לידה ראשונה:
14/3/2004 11:11 לילי    והעיקר - לא לפחד כלל!  
14/3/2004 11:14 אפרת של אוריאל    הי דלית  
14/3/2004 11:17 אמא של יובל    אז ככה  
14/3/2004 11:58 רומי    כחיפאית שילדה שלש פעמים בבני ציון...  
14/3/2004 12:13 רומי    הצלחתי למצוא את סיפור הלידה שלי  
14/3/2004 12:45 ליאורקה    דברים שאפשר ושאי אפשר לתכנן...  
14/3/2004 12:57 דנית    כמה המלצות  
14/3/2004 13:07 Ilana Shemesh, natural midwife    some answers and suggestions  
14/3/2004 14:23 דיקושה    מאד ממליצה להתכונן להנקה!  
14/3/2004 15:47 ורדי    דלית,  
14/3/2004 16:02 רוקסאן    אם ברצונך ללדת בלידה טבעית חשובה מאוד ההכנה הרגשית ללידה  
14/3/2004 17:58 קלי    אני ילדתי בחיפה לידה טבעית בבני ציון  
14/3/2004 19:39 שרה    בדיוק עכשיו יש דיון באופן טבעי להכנת הגוף להיריון  
14/3/2004 23:08 דלית ד    בנות מקסימות- תודה על אין סוף סבלנות  
15/3/2004 08:55 טליה    רומי - נראה לי שזה לא הלינק לסיפור הלידה שלך! (ל"ת)  
15/3/2004 09:43 @    טליה - גלגלי את העמוד ושם יש את סיפור הלידה של רומי, רומי פשוט העבירה את כל העמוד ולא רק את הזסיפור (ל"ת)  
15/3/2004 11:05 מירי2    דלית - הכנה גם לתקופה שלאחר הלידה  
14/3/2004 10:17 גילי רוק מוגבר, מעבר חלקי לבקבוק וטלויזיה.
14/3/2004 10:34 דניאלה    הי גילי  
14/3/2004 10:36 דניאלה    אחסון חלב שאוב  
14/3/2004 10:02 דחוף מחפשת דחוף מאוד רופא כללי (למבוגרים) באיזור רמת השרון - הרצליה. מכבי. רופא טוב. דחוף. בבקשה לא למחוק זה ממש חשוב.
14/3/2004 10:07 אורלי_ו    ד"ר בסין  
14/3/2004 10:34 ליאתה    רופא ברמה"ש  
14/3/2004 12:05 רונית פ.    אם כבר - מחפשת רופא משפחה טוב בהוד השרון (כללית) (ל"ת)  
14/3/2004 15:03 יעלי    ד"ר שטרן 0 רמה"ש 03-5407188 (ל"ת)  
14/3/2004 15:45 מאיה מ    רופא בהוד השרון: ד"ר מנצור, מקבל ברמתיים (תבדקי באתר של הכללית) (ל"ת)  
14/3/2004 20:09 יונית    בפ"ת  
14/3/2004 20:31 חני    בסוקולוב ברמה"ש יש זוג רופאי משפחה:  
12/12/2005 12:41 דנה    רופא טוב  
14/3/2004 09:42 אחרי הפלה טבעית כאבי גב נוראיים אחרי הפלה
14/3/2004 12:22 יסמין    טיפול ברפואה סינית  
14/3/2004 13:12 אחרי הפלה    תודה רבה יסמין - ושאלה  
16/3/2004 12:42 יסמין    מצטערת על העיכוב בתשובה  
14/3/2004 08:19 עדי אמא של יובל גן מול משפחתון (ארוך ומבולבל)
14/3/2004 08:36 תמי    הי עדי,  
14/3/2004 08:44 לירון    מסכימה עם תמי....  
14/3/2004 09:03 תמי    קראתי עוד פעם,  
14/3/2004 10:43 אמא ל2    הייתי משאירה  
14/3/2004 10:50 אביבה ס.    דיעה אישית  
14/3/2004 10:51 פולינה    מזכירה שביום ד' תתקיים הרצאה של דרורית אמיתי-דרור בנושא בחירת מסגרת (מטפלת, משפחתון, גן)  
14/3/2004 10:55 דניאלה    עדי  
14/3/2004 11:50 לירון של שקד הדר ויערה    לעדי,  
14/3/2004 11:51 עדי אמא של יובל    יקרות  
14/3/2004 13:21 סתם לתשומת לב    הייתי חייבת לכתוב משהו ...  
14/3/2004 13:48 עדי אמא של יובל    לזו ששמה לב  
14/3/2004 14:18 עינת    לפולינה - תוכלי למסור עוד פרטים? הלינק לא מוביל לשום מקום... (ל"ת)  
14/3/2004 14:33 פולינה    עוד על ההרצאה של דרורית  
14/3/2004 16:22 אפרת ב    לפולינה  
14/3/2004 20:28 פולינה    הי אפרת  
13/3/2004 22:27 עוד לא מאמינה האם יתכן שלא רואים דופק בשבוע 6+2 ובכל זאת הוא יופיע אחר כך?
13/3/2004 22:41 מיקה    OT--וסליחה, בקשר לפצע אצל הפעוט  
13/3/2004 22:54 עוד מדווחת    דופק בד"כ רואים בודאות בשבוע 8  
13/3/2004 23:15 עוד לא...    תודה עוד מדווחת. ויש לי עוד שאלה  
14/3/2004 07:40 עוד מדווחת    מה עם יוגה להריון? צריך להתייעץ עם המדריכה אם מתאים לך... (ל"ת)  
14/3/2004 08:54 תמי    "עוד לא... "- מאיפה את בארץ? (ל"ת)  
14/3/2004 10:03 מוניק    כן. מזל טוב. ותאמיני. (ל"ת)  
13/3/2004 20:44 אמא של יהונתן זקוקה לעצה דחופה
13/3/2004 20:54 ליאת    לאמא של יהונתן  
13/3/2004 21:09 טלי    חוות דעתי האישית ורעיונות על הפליטות. לגבי השלשול - תבדקי אצל רופא.  
13/3/2004 21:19 מאיה מ    למה את חושבת שהחלב שלך לא מספיק?  
14/3/2004 00:07 דנה    פליטות  
14/3/2004 11:16 אמא של יהונתן    תודה  
14/3/2004 16:24 גליה    אולי זו קפיצת גדילה  
15/3/2004 20:23 טלטל    גם אני אמא של יהונתן... איזה שם יפה (ל"ת)  
13/3/2004 19:55 לירון לוחפורום (ל"ת)
13/3/2004 19:56 טלי    שאלה למי שיש מהמטבח בהנאה של רות סירקיס  
13/3/2004 19:57 גלי    מחפשת רופא ילדים עם ראש אלטרנטיבי באיזור חיפה (ל"ת)  
13/3/2004 19:58 מחפשת    המלצות על פסיכולוגים דרך כללית מושלמת?  
13/3/2004 19:59 לימור    ארניקה ושיניים  
13/3/2004 20:04 רבקה    אלבום מעוצב  
13/3/2004 20:06 דיאנה    קיש ירקות וגבינת צאן  
13/3/2004 20:07 דיאנה    קיש ירקות וגבינת צאן  
13/3/2004 20:08 לירון    דיאנה- העברנו ביחד....:-) (ל"ת)  
13/3/2004 20:35 מאיה    מה זה "קלתית"? (ל"ת)  
13/3/2004 20:42 ליאורה    מבצע לבנות הפורום - טיפול שיאצו מפנק בביתך במאה ש"ח בלבד!  
13/3/2004 21:06 מרינה של נועה    למכירה עגלה של דר ביב 3 גלגלים  
13/3/2004 21:06 קצת היפוכונדרית    אנחנו מחפשים דירת 3 חדרים בגבעתיים עם מישהו מכיר (ל"ת)  
13/3/2004 21:10 טלי    קלתית זה הבצק של הקיש, כך זה נקרא אצל רות סירקיס. (ל"ת)  
13/3/2004 21:26 מרית    מחפשת מטפלת למשרה חלקית בתל-אביב (ל"ת)  
13/3/2004 21:31 דניאלה    ****מנסה שוב: דרוש לול רשת להשכרה או השאלה לכמה ימים באפריל*****  
13/3/2004 21:32 אלה    מי יכולה לסייע אחרי לידה?  
13/3/2004 21:35 קצת היפו'    דניאלנ (ל"ת)  
13/3/2004 21:36 קצת היפו'    ניסיון שני: דניאלה, תנסי בשוק הפשפשים  
13/3/2004 21:38 גליה    לאלה- איפה היא גרה? (ל"ת)  
13/3/2004 21:39 מירית    רופאת נשים  
13/3/2004 21:39 טלי    בגבעתיים - ד"ר אריאלה ליאוני שדמי (ל"ת)  
13/3/2004 21:44 טלי    דניאלה תנסי בכמה פורומים של קונים מוכרים - לינקים מצורפים  
13/3/2004 21:52 דניאלה    טלי וקצת היפו, תודה! (ל"ת)  
13/3/2004 21:59 tashian    מחפשת תינוקיה בראשון - נעם בת 7 שבועות  
13/3/2004 22:30 מיקה    מחפשת רופא עור לילדים במכבי בת"א (ל"ת)  
13/3/2004 22:47 אלולה    חנות לבגדי נשים ותינוקות  
14/3/2004 02:34 נועה    אולי יש לכן עצה - מה עושים עם אורח לא-קרוא שהגיע ללילה ולא רוצה לעזוב? (ל"ת)  
14/3/2004 07:53 hilli    נועה - אולי לביים נסיעה (שלכם)?? (ל"ת)  
14/3/2004 08:18 מעיין של ליב    למי יש נסיון ביבוש חלב?  
14/3/2004 08:18 annat    נועה, תגידו שאמא שלך/אחיך/כל קרוב מאוד אחר  
14/3/2004 08:19 קצת היפו'    לנועה, אני בעד ישירות, פשוט תגידי, "היה נחמד" תודה, אנחנוצריכים את הפרטיות שלנו, אפשר לעזור לך למצוא מקום אחר?" זה לא קל  
14/3/2004 08:37 לירון    למעיין- 2 דיונים על יבוש חלב  
14/3/2004 08:38 שרון    מישהי מכירה/ שמעה על גן אגדה בנס ציונה (ל"ת)  
14/3/2004 08:38 דנה    פרופ' גונן, מי שפיר  
14/3/2004 08:49 HILLA    מעיין, עלי כרוב קרים עוזרים במצב של גודש.  
14/3/2004 09:06 אמאחת    פרסמתי קודם אך לא היתה תגובה, אז הנה עוד פעם בנוגע למעבר לפרדס חנה  
14/3/2004 09:15 המדווחת    כתבה בהארץ: ילדים שהוריהם משאירים אותם שנה נוספת בגן בגיל 6  
14/3/2004 09:43 יעלה ו.    מחפשת המלצות למשפחתון במבשרת  
14/3/2004 09:57 אמא של אורי    המלצה על גן מקסים  
14/3/2004 10:19 טלי    ייבוש טבעי הכי טוב באופן הדרגתי, כל פעם לדלג על הנקה ולהניק רק כשגדוש - ואז החלב נעלם מעצמו (ל"ת)  
14/3/2004 10:53 מנול    לדנה על פרופ' גונן  
14/3/2004 11:27 בניה    ללירון של הדר שקד ויערה  
14/3/2004 11:31 מאותגרת    מי יכולה להסביר לי איך מצרפים לינק?אבל הסבר ממש ברור כי אני והמחשב לא בדיוק מסתדרים.... (ל"ת)  
14/3/2004 11:33    מה אתן אומרות?  
14/3/2004 11:35 מורן    מבקשת המלצות על גני ילדים באיזור רוטשילד ת"א. לגיל שנה וחצי. תודה! (ל"ת)  
14/3/2004 11:54 מאי ר    התענינות לגבי מנגנת  
14/3/2004 11:58 לירון של שקד הדר ויערה    היי בניה  
14/3/2004 12:21 סאלוש    זהר - לגבי המתכונים  
14/3/2004 12:24 אלה    חברתי ההרה גרה בת"א-היא זקוקה לעזרה (בתשלום ) אחרי הלידה (ל"ת)  
14/3/2004 12:26 אורחת    אנגלית  
14/3/2004 12:27 זהר    לסאלוש - לא את הרגזת אלא האנונימית...  
14/3/2004 13:23 היילי    OT -*** מנול ***  
14/3/2004 14:03 טלי    תשובה בנושא אנגלית  
14/3/2004 14:17 אלה    יבוש חלב  
14/3/2004 14:44 מחפשת נואשת    דרושה מטפלת לאחה"צ בהרצליה + מנקה לפעם בשבועיים  
14/3/2004 15:02 מיכל שעיו    זהרקה-לא שמתי לב לעניין הקרדיטים-רק בעקבות סאלוש.  
14/3/2004 15:04 ס.    מחפשת המלצות על מעונות נעמ"ת במת"מ - חיפה (ל"ת)  
14/3/2004 16:35 נועה    תודה! לא ציפיתי שתשימו לב... אבל  
14/3/2004 18:17 דנה נ.    מישהי יודעת את הטלפון של החברה שמשכירה טנס ללידה? (ל"ת)  
14/3/2004 20:58 מכשיר אפינו מחוטא למכירה    מכשיר אפינו מחוטא למכירה.  
14/3/2004 21:17 קרן של בועז    לדנה יד שרה משכירים טנס הטלפון בספר ההריון ולידה (ל"ת)  
14/3/2004 21:40 טלי    לדניאלה, ראיתי בלוח של אתר "הלול" שמוכרים משהו כזה לינק מצורף  
14/3/2004 22:25 לירון של שקד הדר ויערה    לכולן, מה קורה עם התמונות של פורים????  
14/3/2004 22:53 נטלי    מחפשת לשאול מנשא גב לסוף שבוע הבא  
15/3/2004 10:58 בלו    לירון..כמה שרציתי להכניס תמונות של פורים..  
15/3/2004 11:24 אפרתי    לירון, אני הכנסתי לאלבום את ניצן הפיה. (ל"ת)  
15/3/2004 11:36 אפרתי    לירון, איזה נסיכות מדהימות  
15/3/2004 12:36 HILLA    לירון, מלכות אמיתיות הנסיכות שלך! וקוראת לעוד תמונות  
15/3/2004 13:27 סאלוש    זהר - מתכונים פשוטים זה אני!  
15/3/2004 13:28 סאלוש    נועה, אין לי עצות חמודה שלי...  
15/3/2004 14:31 לירון של שקד הדר ויערה    בנות חמודות תודה....  
22/3/2004 21:56 זיוית    מחפשים מטפלת?  
26/3/2004 17:37 שמוליק    למכירה מיטה  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש