פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2012   2011   2010   2009   2008   2007   2006   2005   2004   2003   2002   2001   2000   1999   1998   1997   1996   1995   1994   1993    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

11/3/2004 22:15 טלי מה לתת לבן 8 חודשים לכרסם
11/3/2004 22:42 נתי    אנחנו מצאנו בחנות טבע ביסקוויטים אורגניים לתינוקות, זה מציל לנו רגעים קשים והוא מאוד נהנה (ל"ת)  
12/3/2004 00:01 אמא של ליבי    אצלנו הולך חזק פריכונים דקים מאורז מלא-יש בכל סופר-זה נמס בפה מצויין (ל"ת)  
12/3/2004 09:29 טלי    נתי, איך נקראים הבסקויטים האלו והאם זה עוזר שלא יחנק איתם? (ל"ת)  
11/3/2004 21:52 שירה כתמים אדומים באזור הישבן, מה לעשות???
11/3/2004 22:56 רינת    משחת רסקיו רמדי  
12/3/2004 09:20 טליה    OTשני מקרי מוות בעריסה השבוע@@@@ מצ"ב כתבה.  
11/3/2004 21:34 למכירה אפי-נו משומש למכירה מכשיר אפי-נו מחוטא ומעוקר
11/3/2004 21:46 אביב    אייך עיקרת? (ל"ת)  
11/3/2004 22:17 למכירה טמפון מכובס ומגוהץ    איכס........... גם אנחנו במצב כלכלי לא מי יודע כמה, אבל ראבק יש גבול! (ל"ת)  
11/3/2004 22:29 אביב    עיקור בקרני גמא או ב ETO יכול לספק (לא מאחלת לך אבל זה גם מה שתקבלי אם תאלצי לעבור פרוצדורות כירורגיות שונות...). (ל"ת)  
14/3/2004 20:32 חן חן    לכל שליחי המשווקת...פחות 550 ש"ח לכיס שלך אבל יכולתן להיות יותר מוסריות  
15/3/2004 11:17 אביב    טעות יקירתי אני ד"ר לביוכימיה ועוסקת הרבה בעיקור - עיקור בקרני גמא מתבצע בנחל שורק, עיקור באתילן אוקסיד (ETOׂ בבתי החולים בארץ - לא מאמינה? תבדקי.  
15/3/2004 11:22 אביב    אגב - למה את פוחדת להחשף בכינוייך הקבוע בפורום? את יכולה לקלל גם איתו (ל"ת)  
15/3/2004 14:04 אסנת ש.    אביב, למה להתייחס? שיעבור לך ממול...  
18/8/2005 11:49 מיטל    עיקור בגמא  
11/3/2004 18:52 עצבנית בהריון מישהו יכול להסביר לי למה חופשת לידה בארץ היא רק 12 שבועות????
11/3/2004 18:57 עוד מדווחת    נכון, זה ממש לא פייר.  
11/3/2004 18:58 א.א.א.    אני אסביר לך .  
11/3/2004 19:28 אמא11    א.א.א. אני לא חושבת שזו הסיבה  
11/3/2004 19:40 א.א.א.    אמא 11 - את לא אובייקטיבית. (ל"ת)  
11/3/2004 19:43 עוד מדווחת    ומי מאיתנו אובייקטיבית? מי שיש לה ילד 1, 2 , 5???  
11/3/2004 20:38 למה?    למה המדינה חייבת לך חופשה בתשלום בכלל? את החלטת לעשות ילדים. הם האחריות שלך, לא? (ל"ת)  
11/3/2004 20:38 HILLA    גם ככה קשה לאמהות למצוא עבודה. אם החופשה תהיה ארוכה יותר, מעסיקים לא ירצו להעסיק נשים בגיל הפוריות. (ל"ת)  
11/3/2004 20:56 שרה    In america its worse. its only 6 weeks (ל"ת)  
11/3/2004 21:08 שירין    OT ל- HILLA תודה על התשובה לגבי היוגורט (כמה וכמה דפים אחורה)  
12/3/2004 09:07 קלי    אני מבינה שכולכן כאן מרוצות שיש לכן חופשה כל כך קצרה?  
12/3/2004 12:16 עוד מדווחת    כן, אנחנו ממש מרוצות.... ניסית פעם לארגן נשים לצאת להפגנה למען אינטרס משותף במדינה הזאת?  
12/3/2004 12:34 אביב    הילה זה לא כל כך חד משמעי. וממילא הרבה אמהות מפוטרות כשהן חוזרות למקום העבודה  
12/3/2004 14:04 המדווחת    כבר כתבתי כאן בעבר על כך שבנורבגיה חופשת הלידה היא שנה - ולמה זה רע  
12/3/2004 14:06 המדווחת    הנה, מצאתי את הדיון הקודם בעניין  
12/3/2004 14:30 קלי    למדווחת  
12/3/2004 14:39 אמה ל-3    אני ילדתי את הילד הראשון שלי ברוסיה ואני יכולה לספר ..  
12/3/2004 18:18 HILLA    שלא יובן לא נכון, אני חושבת שהיה טוב אם היתה אפשרות להארכה.  
11/3/2004 15:00 יעלה תינוקת סרבנית, הצילו!
11/3/2004 15:19 טלי    ניסית לערבב פורמולה עם החלב שלך?  
11/3/2004 15:24 ורד    אנחנו התגברנו על בעיה דומה  
11/3/2004 15:40 לירון    יעלה  
12/3/2004 08:03 שירלי    דייסה מכפית  
13/3/2004 16:06 טלי    תתחילי מוצקים  
11/3/2004 14:35 אביב בטיחות בלידת בית הרבה שאלות לאילנה שמש + יולדות ומילדות בית אחרות אשמח גם להתיחסות של ד"ר קרלוס ד"ר בר פרופ דולברג ד"ר ליבוביץ או כל רופא אחר בפורום המצוי בתחום. וכמובן של הדולות
11/3/2004 14:36 אביב    אה ושכחתי גם  
11/3/2004 14:40 אביב    ושאלה אחרונה (מבטיחה) למדריכות הכנה ללידה  
11/3/2004 14:46 לירון    אביב יקירתי  
11/3/2004 15:22 Ilana Shemesh, natural midwife    please read my book ללדת בבית  
11/3/2004 15:31 אביב    אילנה תודה, קניתי את הספר כניראה פיספסתי - אחפש שם. לירון תודה לך חמודה (ל"ת)  
11/3/2004 18:08 לירון    אילנה- חייבת לציין שהתאכזבתי מהודעתך  
11/3/2004 18:36 א    אילנה, איכזבת גם אותי. מה שחמדנות יכולה לעשות.... חבל. (ל"ת)  
11/3/2004 18:39 Ilana Shemesh    Sorry Liron  
11/3/2004 19:14 לירון    אילנה- כן ולא  
11/3/2004 19:15 אביב    טוב אני מודה שבתחילה קצת כעסתי על התשובה. אבל עכשיו אני קוראת בקשר לירידת מיים ומיים מקוניאלים  
11/3/2004 19:17 אביב    רק מילה ל-א  
11/3/2004 19:19 אביב    ועו מילה - בכל זאת אשמח להתיחסות גם עם לא לכל הנקודות מאנשי המיקצוע פה.  
11/3/2004 20:24 מאיה מ    לאביב - בעניין ההסתבכויות  
11/3/2004 20:28 תמי    אביב יקירה, כמה תשובות  
11/3/2004 20:55 א    בטח שלהתפרנס זה לא חמדנות אבל לשמור את הידע אצלך קרוב לחזה וגם לרצות לעשות פורום כזה? (ל"ת)  
11/3/2004 21:01 Ilana Shemesh, natural midwife    Not 33% complications  
11/3/2004 21:22 אביב    33 מיקרים (10 אחוז) וברור לי שבבית חולים המספר גבוה יותר  
11/3/2004 21:24 אביב    ותמילה תודה . אני ממש מחפשת את ההתיחסויות המפורטות האלו (ל"ת)  
11/3/2004 21:39 תמי    אביבוש, את מוזמנת להתקשר אליי בכל עת! (ל"ת)  
11/3/2004 22:18 נירית שפירא    אביב. כיתבי את המייל שלך או שליחי אלי ישירות מייל ואשלח לך לקט מאמרים על בטיחות לידות הבית ועוד.  
11/3/2004 22:28 אביב    שלחתי (ל"ת)  
11/3/2004 23:26 הגר    נירית את גם שולחת לחו"ל? (ל"ת)  
12/3/2004 00:51 סאלוש    חייבת להמליץ לכן על הספר של אילנה  
12/3/2004 09:16 גם אני קראתי את הספר    סאלוש הגזמת קצת עם הליקוקים לא?  
12/3/2004 09:58 אביב    כל התשובות נימצאות בעמודים 117 עד 140 אילנה יש לי עוד שאלה חשובה ואישית  
12/3/2004 10:31 Ilana Shemesh, natural midwife    VBAC and homebirth  
12/3/2004 12:32 אביב    אילנה תודה, שמות אני מכירה, הספר נימצא בחנויות? (ל"ת)  
12/3/2004 12:51 דר קרלוס רוזנברג    הגיגים על לידות ובכלל  
12/3/2004 13:04 נועה ברקת    קצת מידע ממה שאני זוכרת כרגע  
12/3/2004 15:03 אביב    נועה תודה רבה על ההשקעה. וגם לד"ר קרלוס  
12/3/2004 16:01 סאלוש    ל"גם קראתי" -  
12/3/2004 23:05 נועה ברקת    עוד לאביב וקטנה לסאלוש  
12/3/2004 23:48 סאלוש    נועה - בכיף :) ואביב,  
14/3/2004 08:50 אביב    נועה וסאלוש תודה לכן (ל"ת)  
14/3/2004 12:50 אסנת ש.    אביב יקרה  
14/3/2004 13:22 אביב    אוסילה הרי ברור שאת מאחלת רק טוב  
11/3/2004 12:34 פישפש בדיקות דם - אבחנה
11/3/2004 23:34 ליאת    לפושפוש, פיענוח  
13/3/2004 20:34 ד"ר עמוס בר    בדיקות  
11/3/2004 12:30 א האם יש אפשרות להתייעץ עם מרדים אני מתכוונת לרופא שנתן את האפידורל
11/3/2004 15:33 לירון    א' יקרה  
11/3/2004 22:05 לוליק    היי א'  
12/3/2004 01:00 אביבה גרבובסקי    א' יקרה  
11/3/2004 12:17 מיואשת מאז הלידה (8 חודשים) כולי חורבות. עור הפנחם. השיער. הגוף. שלא לדבר על החזה (אוי החזה).
11/3/2004 12:55 לילך ש    אל תתיאשי!  
11/3/2004 13:08 מיכל של איל    לאחר הלידה יש נפילת הורמונים  
11/3/2004 14:56 אמא צעירה    תזונה, שינה וספורט  
12/3/2004 00:03 רוזי    הרבה הרבה מים!! וגם כדאי להוסיף לפני הקרם לחות סרום. וכמובן מה שקודמותיי המליצו: שינה, תזונה וספורט. אה, וגם אהבה עושה נפלאות. שיקום מהיר (ל"ת)  
12/3/2004 08:21 המיואשת    לרוזי - מה זה לחות סרום? (ל"ת)  
12/3/2004 12:43 אמא של יובל    כולי הזדהות  
15/3/2004 14:44 שביט    לטפל לאט לאט ...  
11/3/2004 11:47 הפוחדת מישהי מבינה בחלומות?
11/3/2004 11:52 annat    לי פעם אמרו ששיניים מסמלות ילדים  
11/3/2004 12:11 אמא11    אני דווקא אהבתי את השיטה של "גשטאלט" לטפל בחלומות  
11/3/2004 12:14 הפוחדת    זהו שאין הרבה אלמנטים בחלום, אני אומרת שאני מרגישה שהשן נופלת לי ואז פתאום משום מקום מופיעה החברה ומחזיקה את השן שנפלה. איזה מונולג אני יכולה לכתוב? (ל"ת)  
11/3/2004 12:30 נתנת    יו, היו לי מליון חלומות על שיניים.  
11/3/2004 13:33 יוספה בעלת החלומות    אל פחד מתוך שנים של ניסיון...  
11/3/2004 13:50 הפוחדת    אין לי קשר איתה כבר יותר מ-6 שנים, לא רבנו, פשוט המרחק עשה את שלו וחיי היוםיום ושנים לא חשבתי עליה. כדאי להתקשר אליה? (ל"ת)  
11/3/2004 13:57 נתנת    כן, למה לא? אם בא לך? (ל"ת)  
11/3/2004 14:13 טובהלה    חלומות שוא ידברון  
11/3/2004 14:15 טובהלה    ואגב, בהתאם לדברי לעיל, אני סבורה שאין טעם לדוש במשמעויות המפחידות של החלוםולדעתי אל לך להתקשר לזאת שחלמת עליה. (ל"ת)  
11/3/2004 14:22 חלומית    וואוו טובה איזו גישה מקסימה לחלומות  
11/3/2004 14:53 קבלית    שיניים  
11/3/2004 14:53 לירון של שקד הדר ויערה    לנתנת ולכל השאר  
11/3/2004 14:57 אמא צעירה    שיניים מסמלות כסף  
11/3/2004 14:58 ללה    שניים= פחד= חוסר אונים (ל"ת)  
11/3/2004 18:44 ליאתיתי    פוחדת יקרה  
14/3/2004 08:37 הפוחדת    למי שעדיין חוזרת לכאן  
15/3/2004 06:41 כ    לפוחדת  
15/3/2004 14:28 הפוחדת    היי כ  
15/3/2004 14:39 עידית של שחר    ואוו הזכרתן לי את חלום נפילת השיניים שלי...  
15/3/2004 14:50 הפוחדת    תודה עידית, אני באמת מפחדת מחוסר שליטה (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש