פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2012   2011   2010   2009   2008   2007   2006   2005   2004   2003   2002   2001   2000   1999   1998   1997   1996   1995   1994   1993    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

11/3/2004 06:42 שרון התיעצות דחופה לגבי גן
11/3/2004 07:03 ג    למה לא לשאול אותה מה היא מתכוונת לעשות בימים בהם כדאי להוציא קצת את הילדים לאיירור?  
11/3/2004 07:34 שרון    לא מוציאים אותם לאיורור ל"ת (ל"ת)  
11/3/2004 08:10 אלה    בעיני זה בעייתי שהילדים כל היום סגורים בבית  
11/3/2004 08:11 ריקי    אז מה יעשו עם הילדים בימים יפים? הם יהיו כל הזמן בגן? (ל"ת)  
11/3/2004 08:19 שרון    הגן מהמם מבפנים...  
11/3/2004 08:55 מיכל של איל    האם יש גינה באיזור? אם כן אולי הם יכולים ללכת לטייל לשם. (ל"ת)  
11/3/2004 09:01 מרינה של נועה    לא היתי רושמת לגן שאין בו חצר...  
11/3/2004 09:03 לירון של שקד הדר ויערה    וגם מאוד חשוב החול, אין חול, זה לא כ"כ טוב לדעתי... (ל"ת)  
11/3/2004 09:10 HILLA    לדעתי בעייתי מאד.  
11/3/2004 09:12 ריקי    הילה צודקת. (ל"ת)  
11/3/2004 09:59 המדווחת    מסכימה לגמרי עם הילה. אני הייתי פוסלת על הסף (ובאמת פסלתי גן ללא חצר בת"א, מבלי אפילו לראותו) (ל"ת)  
11/3/2004 10:56 תמי    גם אני הייתי פוסלת  
11/3/2004 15:28 טלי    בשום אופן לא  
12/3/2004 07:15 מירב28    קצת מזווית אחרת.....  
10/3/2004 22:45 לידה במאיר המלצה
11/3/2004 02:52 נועה    ** OT במבי את שם? מה שלומך? ** (ל"ת)  
11/3/2004 06:28 יסמין    כרמי  
11/3/2004 08:20 כרמי    הי יסמין  
11/3/2004 09:56 במבי    **נועה**  
11/3/2004 12:15 נועה    ** שוב לבמבי **  
11/3/2004 12:27 יסמין    כרמי  
11/3/2004 16:34 דולפינה    מה שמטריד אותי לגבי בה"ח מאיר זה מה קורה אם צריך התערבות רפואית  
10/3/2004 22:44 רויטל דחוף עזרה אני חודשיים וחצי אחרי לידה ואתמול קיבלתי את המחזור הראשון והדימום מאוד רציני (כל 20 דקות הפד מתמלא) לחכות עד הבוקר או ללכת למיון???
10/3/2004 22:49 היסטרית    אני הייתי נוסעת למיון עכשיו!! (ל"ת)  
10/3/2004 23:02 אמא11    כל 20 דקות???  
10/3/2004 23:17 נתי    מישהי פתחה כאן דיון לפני כמה ימים על מחזור ממש קשה אחרי לידה, אני אחפש את הלינק. בנתיים - גם לי זה נשמע מדאיג (ל"ת)  
10/3/2004 23:20 נתי    סליחה אבל אני לא מוצאת, רק ריפרפתי ואני לא זוכרת פרטים. מקווה שישתפר בקרוב (ל"ת)  
10/3/2004 23:29 אדמונית    נתי , לדיון הזה התכוונת ?  
11/3/2004 18:44 Ilana Shemesh, natural midwife    too heavy bleeding- go to hospital  
10/3/2004 22:16 זהר ספר מתכונים להריונית - מבקשת את עזרתכן, בשלניות נערצות !!! (סאלוש תיכנסי...)
10/3/2004 22:59 לירון    אז ככה-  
10/3/2004 23:00 ורד שלשחר    זהר  
10/3/2004 23:02 נועה    זהר, בהצלחה רבה!  
11/3/2004 07:01 זהר    טוב עברנו אתמול טראומה איומה עם חיסון, אבל אין לי זמן לפרט. לגבי כיוונים למתכונים...  
11/3/2004 07:55 מיכל של איל    חמותי נתנה לאיל, בטעות דיסה יותר מדי מרוכזת  
11/3/2004 08:12 מיכל של איל    זהר סליחה שהתעלקתי לך על הדיון, התכוונתי לפתוח הודעה נפרדת... (ל"ת)  
11/3/2004 09:22 HILLA    מיכל, לא מסוכן.  
11/3/2004 10:21 במבי    זהר, יש לנו כמה מאכלים עתירי בריאות וטעימים, רק ש...  
11/3/2004 11:47 מעיין של ליב    קוביות שוורמה הודו מזין טעים ועסיסי  
11/3/2004 12:28 סאלוש    זהר חמודה... איזה רעיון נפלא  
11/3/2004 13:11 טל מ    זהרקה, רעיון נפלא!!! מחכה לראות את העבודה הגמורה ובינתיים יש לי מרק עדשים מצויין  
11/3/2004 15:36 ורד    את מתכוונת חוץ מקיווי ולחם עינן לשליש הראשון?  
11/3/2004 15:48 אמא לשתיים    אחלה רעיון  
11/3/2004 16:27 טלי תקומי    זהר סאלוש אתן קוראות את מה שאני קוראת????  
11/3/2004 23:42 אורחת פורחת    אהמממ.... נשמע לי מוכר, מעניין מאיפה  
12/3/2004 00:03 סאלוש    זהר, הספר אמור להתפרסם? (ומתכונצ'יק לדג בתנור)  
12/3/2004 00:04 סאלוש    תוספת למתכון של הדג  
12/3/2004 14:26 אורחת פורחת    סאלוש, באמת יפה שאת נותנת קרדיט לכותב המתכון, אבל פה מדובר על קונספט  
12/3/2004 16:07 סאלוש    אורחת - מסיכמה איתך כללית, צריך לבדוק את הפרטים  
13/3/2004 08:59 ורד שלשחר    זהריקו...  
13/3/2004 21:45 זהר    כל הדואגות לקרדיטים יכולות להירגע...  
14/3/2004 00:03 ריש    מתכון מינימום מאמץ מקסימום ח.פולית  
14/3/2004 12:19 סאלוש    יופי זהר, מצוין. שכחת להגיד לי אילו מתכונים  
15/3/2004 15:06 סאלוש    מתכונים קלים ובריאים  
10/3/2004 22:07 מחפשת מחפשת משפחתון נחמד בגבעתיים. המלצות? (ל"ת)
10/3/2004 23:48 באותו עיניין    מחפשת משפחתון בגדרה -  
11/3/2004 01:36 דסי אשר    שמעת עלינו. תוכלי להתקשר טלפונית  
11/3/2004 10:04 נני    כמה עולה מטפלת לילד? כתבה ב-YNET . העתקתי לטובת חברותינו מעבר לים...  
11/3/2004 14:51 מטאטא לצורך הענין    מחפשות יקרות  
10/3/2004 22:00 תזונה מתלבטת את לתת צ'יריוס לתינוק בן 9 חודשים?
10/3/2004 22:12 זהר    צ'יריוס לא ממותק - מזון האלים...! לתת, בטח לתת... (ל"ת)  
10/3/2004 22:13 דניאלה    הי  
10/3/2004 22:25 לאה    למה אין את הצ'יריוס הנטול בסופרים? או שהוא פשוט נחבא מעיניי? (ל"ת)  
10/3/2004 22:42 דבי    אמנם הם לא מתוקים אך גם לא נטולי סוכר (ל"ת)  
10/3/2004 22:49 צורית    לאה, אין אותם בקו-אופ, יש בשופרסל ובמכולות מסוימות (ל"ת)  
10/3/2004 23:04 אני    מה עוד אפשר לתת כחטיף בגיל 7-8 ח' חוץ מצ'יריוס ? (ל"ת)  
10/3/2004 23:30 עוד מדווחת    יש ציריוס נטול דבש בחצי חינם (ל"ת)  
10/3/2004 23:56 עוד מדווחת    ולמה לתת משהו כחטיף בגיל 7-8 ח'?  
11/3/2004 08:31 דיקי    אני בעד פרות בגיל הזה (ל"ת)  
11/3/2004 08:31 דיקי    אני בעד פירות בגיל הזה (ל"ת)  
11/3/2004 08:53 אדמונית    תודה. (ל"ת)  
11/3/2004 09:08 לירון של שקד הדר ויערה    הוא אוכל כבר מוצקים ולא רק מרוסק?  
11/3/2004 18:55 עוד מדווחת    גם שלי אכלה כבר בגיל 10 ח' חתיכות קטנות  
10/3/2004 21:30 הכלה הזועמת משהו את טועה.ואני אסביר:
11/3/2004 06:24 s    מאוד מאוד מאוד מאוד מוכר  
11/3/2004 08:43 הכלה הזועמת    S את הכי קרובה לתאורה המדוייק. (ל"ת)  
11/3/2004 08:53 הכלה (הפחות זועמת)    אני חייבת לציין שלבת שלה היא  
11/3/2004 08:59 הכלה הזועמת    גם אמא שלי כועסת עליה  
11/3/2004 09:15 מעיין    לכלה הזועמת - הייתי שם - ופרשתי בשיא.  
11/3/2004 09:39 הכלה    מעיין יקרה  
11/3/2004 09:42 הכלה    כשנסעתי ביומולדת שלה לבית מלון  
11/3/2004 09:50 לכלה שלנו    סיפור - שאולי ישכנע אותך שהעולם מתחלק לאנשים טובים ורעים!  
11/3/2004 09:55 שוב לך הכלה    עוד משהו -  
11/3/2004 14:27 מעיין    לכלה - שאני מקווה כבר פחות זועמת...  
11/3/2004 19:24 ליאתיתי    בנות!!!  
12/3/2004 18:10 א    את יכולה לבקש ממנה עזרה כספית מדי פעם ואז לקחת בייבי סיטר.....  
10/3/2004 21:14 מאיה דחוף! בנוגע לבשר טחון קפוא (וסליחה על פתיחת הודעה)
10/3/2004 21:24 דבי    OT** בקשר לתמ"ל** ומאיה...  
10/3/2004 21:28 מעיין    מאיה - לפח!!! אמנם 15 ש"ח וערב ללא בולונז, אבל חליק...אנחנו במרץ 2004. (ל"ת)  
10/3/2004 21:42 מאיה    תודה!!! (ל"ת)  
10/3/2004 21:54 יונית    תמ"ל  
10/3/2004 22:03 דבי    תודה יונית! רק שעה?  
11/3/2004 09:17 HILLA    תכיני ליד המיטה את הבקבוק עם מים חמים (אולי בתוך הטרמוסים המיוחדים לבקבוקים), ואת האבקה ליד. תצטרכי רק להוסיף את האבקה ולא להתחיל לחמם. (ל"ת)  
11/3/2004 15:23 דבי    תודה הילה!  
10/3/2004 19:56 הכלה הזועמת חמותי כלבה (סליחה על הגסות)
10/3/2004 20:02 יונית    אין מה לעשות, ו"כול כלב ביזו יומו" (ל"ת)  
10/3/2004 20:15 זועמת גם על החמות    או שהן מתעלקות או שהם מתחמקות, מה יהיה איתן (ל"ת)  
10/3/2004 20:19 ורד שלשחר    תודי לאלוהים שיש לך את אמא שלך...  
10/3/2004 20:29 הכלה הזועמת    לא היחס אל הבן שלה הוא כמו ילד  
10/3/2004 20:49 תמי    סבתא  
10/3/2004 20:50 ככה זה בחיים    החמה שלך אולי כלבה אבל האמת היא שהיא לא חייבת לכם שום דבר. זה נפלא שהורים עוזרים לילדים המבוגרים שלהם אבל זה לא חובה. יש לך מזל נדיר שאמא שלך עוזרת כל כך הרבה. לגבי החמה האגואיסטית - תחיי עם זה. (ל"ת)  
10/3/2004 20:57 הכלה הזועמת    אמא שלי עברה המון קשיים בחיים  
10/3/2004 21:03 ככה זה בחיים    את יודעת, את נשמעת אגוצנטרית, ילדותית, ומפונקת. כשאני קוראת את ה"זה לא פייר" הזה שלך אני מדמיינת אותך רוקעת כמו ילדה בת ארבע. עצה אחת: תתבגרי! (ל"ת)  
10/3/2004 21:09 אחת שלא חושבת שכל העולם חייב לה משהו    אני נדהמת מגסות הרוח שלך!  
10/3/2004 21:13 מאיה של אופק ומעוף    ל"ככה זה בחיים"  
10/3/2004 21:41 אמא11    לכלה הזועמת, אם היא בת יחידה וזה האופי שלה, העסק אבוד לדעתי  
10/3/2004 21:50 הכלה הזועמת    גם אני בת יחידה אז אני יודעת (ל"ת)  
10/3/2004 22:02 אחת שלא חושבת...    אני עונה לך כאן - מניחה שפתחת הודעה חדשה בטעות  
10/3/2004 22:07 רוזי    ##OT למאיה של אופק ומעוף## קיבלת את המייל ששלחתי לך? (ל"ת)  
10/3/2004 22:22 תמי    קשה לנחש.  
10/3/2004 22:30 כלה זועמת    הכל טוב ויפה אבל כדי לנוח  
10/3/2004 22:33 יונית    כלה זועמת, את מצדיקה את שמך  
10/3/2004 22:39 אחת שלא חושבת...    טוב - לתשובותיך מהסוג של "זה מה שאנחנו אוהבים" ו"החברים שלנו נורא קולניים" ו"בבית זה לא בילוי" אין לי הרבה מה להגיד. והן גם לא בדיוק מעוררות אצלי הרבה אמפטיה...ובכל זאת - שיהיה לך בהצלחה! (ל"ת)  
10/3/2004 22:49 אחת שלא חושבת...    על תשובותיך, כמובן (ל"ת)  
10/3/2004 23:01 אמא11    "אחת שלא חושבת" - לגזור ולשמור את דברייך (הראשונים, עם רשימת הבילויים)  
10/3/2004 23:08 שיר-לי    תנו לה לפרוק את עצבייה גם בשביל זה אנחנו כאן לא?  
10/3/2004 23:19 לירון    חייבץ לציין  
11/3/2004 00:11 דנית    ואצלי היא דווקא עוזרת בדרך כלל כשמבקשים, אבל היא נהיתה מה זה נודניקית לאחרונה... (ל"ת)  
11/3/2004 02:40 נועה    ואצלנו זה בדיוק להפך - אז מה?  
11/3/2004 06:56 לך הכלה    מוכר.....................................  
11/3/2004 08:30 @    מוזר שאף אחת לא חשבה שאולי לחמות קשה להסתדר עם הנכד, אולי הוא בכיין, הרי הכלה אמרה שהוא מתעורר מכל פסיק, אז אולי חמותה מפחדת להשאר איתו לבד?, אולי במקום להציע שהיא תבוא אליכם לשמור עליו, אולי תביאו אותו אליה? אולי שיישאר לישון אצל סבתא? גם לנו אין עזרה בכלל, ואם מאוד בא לנו לצאת אז מזמינים בייביסיטר ומשתדלים לא להתעכב הרבה זמן, זה מה יש. (ל"ת)  
11/3/2004 08:51 זהר    הכלה המשחררת...  
11/3/2004 09:21 לירון של שקד הדר ויערה    אוי חביבתי....  
11/3/2004 09:38 מיכל של איל    את מאד כועסת ומאוכזבת. גם אני בעבר חשתי כך.  
11/3/2004 11:14 annat    אמא11, סליחה על הסטת הדיון: אין אנשים שיש להם 10 אחים ואחיות והם אגוצנטריים?  
11/3/2004 14:43 הכלה    את מדהימה אותי  
11/3/2004 14:44 תוהה כמה קוטרית בחורה צעירה יכולה להיות    אולי את במקרה "הכלה הזועמת" מהדיון בדף הקודם? אם כן, עשי לעצמך טובה וקחי את עצמך בידיים! את עוד צעירה, תפסיקי להאשים את כל העולם במסכנות שלך. ואם את לא היא, אופס.... סליחה. אבל די לקטר! (ל"ת)  
11/3/2004 14:45 אני מדהימה?    אולי תפרטי מי מדהימה?  
11/3/2004 16:42 חמות אחת    עם כלה גסת רוח כמוך  
11/3/2004 17:54 דיאנה    מסכימה עם ענת בשני הנושאים  
11/3/2004 19:33 עוד מדווחת    עוד לגבי בנים יחידים (לאמא 11 ולמגיבות) -  
12/3/2004 00:40 סאלוש    אני חושבת שמעל גיל שמונה עשרה, הילדים צריכים להתחיל להחזיר להורים  
12/3/2004 12:50 אמא של יובל    אני חושבת שפשוט תשכחי שהיא קיימת - ואל תצפי ממנה אם זה לא מאהבה עדיף שלא תתקרב לילדים שלך- תתעלמי מקיומה- ולכל אלו שתקפו אותך - זה בסדר לצפות לקצת עזרה מהמשפחה- גם בשביל זה יש משפחה!!!! - לי אין חמות יש לי אשת חמי - וזה הרבה יותר מבעס- אני לא סובלת אןתה (ל"ת)  
12/3/2004 13:47 סבתא    סלוש , מקסימה שכמותך, איזה כוון מחשבה יפה! (ל"ת)  
13/3/2004 00:05 סאלוש    סבתא, תודה :)  
13/3/2004 08:24 מרית    סאלוש - אני דווקא לא אהבתי את מה שכתבת  
15/3/2004 13:40 סאלוש    היי מרית, נראה לי שלא הבהרתי את עצמי  
10/3/2004 18:21 נתי אישה על סף התמוטטות עצבים.... שאלה בענייני שינה, הנקה, דייסה. הצילו!!!!
10/3/2004 18:40 נועה    נתי!!!  
10/3/2004 18:52 יונית    נתי יקרה  
10/3/2004 19:02 נתי    נועה ויונית, שאלות לשתיכן!  
10/3/2004 19:20 יונית    נתי  
10/3/2004 19:32 עירית    מנסיוננו  
10/3/2004 19:55 יונית    עוד משהו  
10/3/2004 20:41 זהר    נתי יקרה, היינו שם... קודם כל לגבי בכי למטרת פורקן  
10/3/2004 20:49 זהר    וסליחה - שכחתי את החלק של העידוד... :-)))  
10/3/2004 20:55 דבי    אוי נתי! אנחנו תמיד עם סיפורים דומים...!  
10/3/2004 21:03 שירוני    גמ"צ (גם אני צעקתי) שהוביל לגמ"ל  
10/3/2004 21:38 יונית    זהר, נעלבתי  
10/3/2004 21:40 מעיין    נתי - רק כדי לשלול רעב...  
10/3/2004 21:57 זהר    יונית, את צודקת - באמת נשמעתי שיפוטית. לא לכך התכוונתי.  
10/3/2004 22:22 יונית    יש אוירה של סולחה באויר  
10/3/2004 22:57 אפרת של אוריאל    נתי, נועה, גם אני לא ישנה...  
10/3/2004 23:15 נתי    אני נקרעת בין הגישות... לכולכן:  
10/3/2004 23:15 לירון    יונית  
10/3/2004 23:24 נתי    אוי אפרת ולירון  
10/3/2004 23:27 נתי    אפרת, לירון. עוד דבר או שניים (אני לא סותמת ת'פה היום)  
10/3/2004 23:37 לירון    נתי  
11/3/2004 00:24 נועה    נתי, אפרת אחיותיי  
11/3/2004 07:10 כ    נתי - פתרון קבלי - מי שלא רוצה לקרא בבקשה שיתעלם.  
11/3/2004 08:01 לירון    כ- למה לעצבן? מקסימום תקבלי  
11/3/2004 08:29 זהר    נתק'ה...  
11/3/2004 08:32 כ    המשך לכל האמהות שמעוניינות בפתרון קבלי  
11/3/2004 09:13 מירי2    עוד אחות לצרה מצטרפת (וסיפור עייפות משעשע)  
11/3/2004 09:22 כ    גם לי גם לי  
11/3/2004 09:56 שרון א.    ל- כ'  
11/3/2004 10:02 אפרת של אוריאל    נועה, גם אני כבר מתחננת בפניו שיעזוב את הציצי...  
11/3/2004 10:19 כ    הי שרון - שלחתי לך EMAIL (ל"ת)  
11/3/2004 10:20 Tamara    ועוד ל-כ.  
11/3/2004 10:26 כ    תמרה - שלחתי לך EMAIL (ל"ת)  
11/3/2004 10:31 נני    שרון א. מה שלומך? long time... (ל"ת)  
11/3/2004 18:08 דבי    ל כ-  
11/3/2004 19:27 נתי    נועה את באנגליה! כמה מפתיע! תודה לכולכן. על הלילה אחרון ולכ' אם את עוד עוברת כאן  
11/3/2004 22:18 כ    הכתובת של המרכז ללימודי קבלה  
11/3/2004 23:15 נועה    זהר, שימחת אותי מאד! וגם כמובן אפרת ונתי,  
13/3/2004 00:32 סאלוש    אין לי המון להוסיף, אבל בקשר לבכי  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש