פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  2012   2011   2010   2009   2008   2007   2006   2005   2004   2003   2002   2001   2000   1999   1998   1997   1996   1995   1994   1993    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

6/3/2004 22:14 אמא לצוציק קשיים בהירדמות בלילה
8/3/2004 13:55 @    חוסר בברזל בגיל הזה יכול להיות קריטי ולהשפיע על הגדילה של בנך, חשוב לעשות את הבדיקה, גם אני עשיתי את הבדיקה באיחור וגיליתי שלבני יש מחסור בברזל והתחלנו לתת לו טיפות של פריפל 3 , אל תזלזלי בזה. (ל"ת)  
6/3/2004 21:42 לימון סיפור הלידה שלי: איך נולדה איילת (עם הצוות המיילד מס' 1 בארץ: ד"ר קרלוס, אילנה שמש ובעלי המדהים!)
6/3/2004 21:55 דבי    המון המון מזל טוב! איזה סיפור יפה ומרגש! (ל"ת)  
6/3/2004 21:58 אחת    מזל טוב וכל הכבוד לך ולצוות לעניין! (ל"ת)  
6/3/2004 22:03 לירון של שקד הדר ויערה    איזה סיפור מרגש, אני ממש בוכה, בכלל אני גאה בכל אחת ואחת מכן שעושה את זה כך לבד בבית, אני יודעת שאני לא מסוגלת, המון מזל טוב. (ל"ת)  
6/3/2004 22:08 תמרה    לימון יקרה, מזל טוב ואשרייך על היותך מוקפת במעגל הנפלא של האנשים האלו סביבך. (ל"ת)  
6/3/2004 22:08 זהר    מזל טוב לימון מתוקה !!! אני מקווה שהמחיאות כפיים מגיעות עד אלייך... (ל"ת)  
6/3/2004 22:48 Tamara    לימון - המון מזל טוב ו...  
6/3/2004 22:55 לירון    מרגש...המון מזל טוב. (ל"ת)  
6/3/2004 23:10 שיר    לימוןףאני כותבת עם דמעות בעיניים, סיפור לידה מהמם.מזל טוב להולדת המשפחה.ים אושר. (ל"ת)  
7/3/2004 00:35 איבי    לימון, מקסימה  
7/3/2004 01:54 תמי אמא של ערבה ואלה    מזל טוב ללימון, ולקרלוס- כל הכבוד, אתה מלווה גם לידות?! יישר כוח ליולדת ולמיילדים... (ל"ת)  
7/3/2004 04:04 גולדי    כל הכבוד לך ! סיפור נפלא !  
7/3/2004 06:57 דניאלה    העלית דמעות בעיני! איזה סיפור מרגש!  
7/3/2004 07:23 רומי    מזל טוב לימון זאביק ואיילת, סיפור מקסים! (ל"ת)  
7/3/2004 07:27 איימי    מזל טוב! איזה יופי! תהנו מאיילת. (ל"ת)  
7/3/2004 07:42 annat    גם אני דומעת מהתרגשות - את גיבורה! והנה סיפור הלידה שלך (אני חושבת) מכיוון אחר  
7/3/2004 08:08 נני    לימון מדהימה,  
7/3/2004 09:18 שירין    מזל טוב ענקי! הרבה אושר ונחת מאיילת הקטנה  
7/3/2004 10:58 המדווחת    לימון - איזה יופי!!! ממש ממש מרגש לקרוא. הרבה הרבה מזל טובים!!! (ל"ת)  
7/3/2004 11:56 לורן    איזה יופי!!!! אני ממש בוכה!!! מאחלת לכם המון מזל טוב!!! הלוואי עליי לידה כזאת קלה וטבעית!!! (ל"ת)  
7/3/2004 12:04 יסמין    המון מזל טוב, לימון, זאביק ואיילת הטרייה  
7/3/2004 13:08 שרון-ש    כולי צמרמורות. מזל טוב!!! איזו לידה נפלאה. הרבה מזל טוב, בריאות ואושר! (ל"ת)  
7/3/2004 14:01 במבי    לימון - מזל טוב המון  
7/3/2004 14:20 חיה של שירי    איזה סיפור חזק... הרבה אושר ומזל טוב מכל הלב!!! (ל"ת)  
7/3/2004 14:31 קרן (אחרת)    מזל טוב לימון,  
7/3/2004 15:51 רחליקה    מזל טוב!!! אני ממש גאה בך, את נפלאה.. (ל"ת)  
7/3/2004 16:23 מירי2    מזל טוב! איזה סיפור מקסים! מאחלת פוסט קליל.... (ל"ת)  
7/3/2004 18:31 יונית    מזל טוב, הרבה אושר עם איילת וזאביק (ל"ת)  
7/3/2004 19:49 רינת של עידן    מדהים!!! משל טוב ואהבה לכולכם! (ל"ת)  
7/3/2004 19:59 אפרת מור מילמן    את גבורה, בלי להכיר אני מרגישה מיד שאני שמחה שאנו נשים חזקות. איילת - בורכת! (ל"ת)  
7/3/2004 20:14 ליאתיתי    מקסים!!! ואת מקסימה. מון מזל טוב לכולכם! (ל"ת)  
7/3/2004 20:34 לימון    תודה לכולן, ובמיוחד לאיבי  
7/3/2004 21:08 פז    לימון-ממש מרגש הסיפור שלך-עד דמעות. כל הכבוד והמון מזל טוב (ל"ת)  
8/3/2004 10:28 איבי    לימון - איזה כיף! כבר היה שווה. (ל"ת)  
8/3/2004 18:08 Ilana Shemesh, natural midwife    Your birth was as true and wonderful as your story.  
8/3/2004 21:24 אורנה *    איזה סיפור נפלא! מזל טוב! המשך מוצלח ואושר (ל"ת)  
6/3/2004 21:26 דבי הלילה הזה היה צריך להיות "הלילה של השינוי הגדול" אבל...
6/3/2004 21:59 אחת    בכל זאת לדעתי היה צריך להמשיך בצעדים קדימה לחדר שלה  
6/3/2004 22:09 לירון של שקד הדר ויערה    דבי חביבתי,  
6/3/2004 22:14 תמרה    דבי יקרה  
7/3/2004 07:46 annat    דבי יקירה, איזה מתוקים אתם, שניכם  
7/3/2004 08:13 דבי    יש עדכון...!!!  
7/3/2004 10:02 ישנים ביחד    מזוית קצת אחרת  
7/3/2004 14:37 קרן (אחרת)    באותי דילמה,  
7/3/2004 19:55 רינת של עידן    אתם יודעים הכי טוב מה נכון לכם  
8/3/2004 20:58 דניאלה    גם אני בעד הדרגתיות  
9/3/2004 18:31 דבי    תודה בנות על העצות ! (ל"ת)  
6/3/2004 20:06 רגעלפני אמרו לי על צמחים שעוזרים לתפרים
6/3/2004 20:49 המדווחת    תשובות מהספרים של אילנה שמש וטבעי ללדת  
6/3/2004 18:47 Tamara פרדה מתינוקת יונקת ללילה אחד
6/3/2004 20:22 המדווחת    סעי לשלום, המפתחות בפנים!  
6/3/2004 21:57 אני    גם אני עשיתי אותו דבר אחרי התיעצות עם דרורית אמיתי דרור שעודדה אותי והרגיעה והכל עבר בטוב (ל"ת)  
6/3/2004 23:39 אמא11    תכננתי לעשות זאת, וברגע האחרון ביטלתי (גם אצלי זה היה יומולדת 40!)  
6/3/2004 23:52 Tamara    לאמא 11 יקרה,  
7/3/2004 06:48 אמא11    עוד משהו שעשינו פעם כשרועי ינק (בן חצי שנה)  
7/3/2004 07:27 רומי    תמרה  
7/3/2004 07:31 תמרה    לזרום עם המציאות  
7/3/2004 14:11 פז    לתמרה-נסעתי עם תינוק שכבר לא יונק אבל היה נפלא וחשוב  
7/3/2004 14:21 Tamara    הפור נפל....  
7/3/2004 23:57 ד"ר ליבוביץ    הנה תשובה שניתה בפורום שלי לשאלה דומה  
7/3/2004 23:58 ד"ר ליבוביץ    סליחה - הנה הקישור: (ל"ת)  
7/3/2004 23:59 ד"ר ליבוביץ    טוב - מקווה שהפעם ילך:  
8/3/2004 09:07 Tamara    ד"ר ליבוביץ....  
8/3/2004 12:10 יעל זר    לא צריך להילחץ  
6/3/2004 17:12 carmita מחפשת מדריכות לעיסוי תינוקות ובייבי יוגה
7/3/2004 18:38 אביטל גלי    איזה יופי אני בעד ובכלל נשיקות (ל"ת)  
7/3/2004 18:39 אביטל גלי    איזה יופי אני בעד ובכלל נשיקות  
6/3/2004 17:04 אמא של אלמוג ניתוח פוליפים
6/3/2004 18:33 פרח    הבן שלי עבר אותו ניתוח  
7/3/2004 12:38 אסנת ש.    איפה בארץ? (ל"ת)  
6/3/2004 14:18 לורן חוות דעתכם על מזרון לתינוק של "פנג"?
6/3/2004 14:46 לירון    לורן יקרה- כבר שאלת את השאלה פעמיים וכבר ענו לך. הנה כאן לדוגמא  
6/3/2004 13:58 jerusalmuni קורס הכנה ללידה
6/3/2004 14:43 מטאטא    הועבר ללוח פורום. (ל"ת)  
6/3/2004 11:54 יפעת עצירות לבת שלושה שבועות
6/3/2004 12:08 אמא אחת    @@@@בקשה לעזרה - זקוקה להמלצה על אורטופד בחיפה - רצוי כזה שעובד גם עם ילדים. תודה וסליחה @@@@22 (ל"ת)  
6/3/2004 12:15 אימוש    OT ד"ר אנג'ל (ל"ת)  
6/3/2004 16:47 רומי    גם אני ממליצה עליו היינו בטיפול עם בני בן ה- 3 ועכשיו עם הקטן בן חמישה שבועות ,מומלץ (ל"ת)  
6/3/2004 18:02 אמא אחת    אימוש ורומי - אתן יודעות עם איזה קופה הוא עובד במקרה? (ל"ת)  
6/3/2004 18:08 א.    ד"ר דד אנג'ל עבד במרפאות חוץ בבני ציון ומקבל הפניות מכל הקופות (ל"ת)  
6/3/2004 19:37 קצת היפוכונדרית    OT, בנושא דומה, שאלה על האחיין שלי: בן שבועיים שקט מאוד, ישן כל הזמן, לא בוכה גם אם הוא רעב, נשמע לכן הגיוני?  
6/3/2004 19:50 קצת היפו'    וסליחה מפותחת ההודעה, אין לי מושג, אולי כדאי להתייעץ עם עוד רופא, אם תגידי מאיפה את יוכלו אולי להמליץ לך על אחד לדיעה נוספת... (ל"ת)  
6/3/2004 21:47 כרמית_מ    היפו - על התינוק הישנוני  
7/3/2004 07:33 רומי    ד"ר אנג'ל מקבל באופן פרטי באלישע ובאופן לא פרטי בבי"ח בני ציון במרפאות חוץ (ל"ת)  
7/3/2004 21:06 שושו    יפעת שלום  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש