פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1752   1751   1750   1749   1748   1747   1746   1745   1744   1743   1742   1741   1740   1739   1738   1737   1736   1735   1734   1733    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

25/11/2003 10:35 שרון כמה שאלות לפני הריון
25/11/2003 10:40 דולפינה    שרון. לגבי השאלה הראשונה  
25/11/2003 10:41 לוליק    בקשר לאדמת-  
25/11/2003 11:55 עוד מדווחת    והסכנה באדמת  
25/11/2003 09:16 לחוצה דחוף!!! אולי נכנסתי להריון
25/11/2003 09:21 מיכל של איל    ללחוצה...  
25/11/2003 09:23 מיכל של איל    סליחה תיקון "הימים הלא בטוחים הם מהיום ה 10 לתחילת המחזור" (ל"ת)  
25/11/2003 10:34 אמא11    ואילו הימים הבטוחים  
25/11/2003 12:05 לחוצה    תודה לך , מיכל  
25/11/2003 21:01 אשת מפתח    אין שום בעיה לקחת את כדורי היום שאחרי+הנקה (ל"ת)  
25/11/2003 22:04 עתליה    עד מתי אפשר לקחת את גלולת היום שאחרי? (ל"ת)  
26/11/2003 11:18 המנוע    גלולת היום שאחרי - פוסטינור  
25/11/2003 08:42 אני נדמה לי שאני מקום שני אצל הילדה שלי
25/11/2003 08:47 עדי    אל תשכחי שאת האמא וגם המחנכת והגיסה עושה איתה רק כיף.  
25/11/2003 08:50 אמא11    היה לי קטע כזה, וניתחתי אותו  
25/11/2003 09:28 המדווחת    גם אצלנו זה היה כך, עם המטפלת, באותו גיל  
25/11/2003 12:00 נדחפת    לאמא 11 אני קוראת קבועה שלך אני מתה לדעת אם יש לך 11 ילדים? (ל"ת)  
25/11/2003 12:25 לנדחפת    לא סתם קוראים לה אמא11 (ל"ת)  
25/11/2003 14:42 עוד נדחפת    ואני כבר מזמן מתה לדעת מה הגילאים שלהם ? (ל"ת)  
25/11/2003 15:07 לעוד נדחפת    הגילאים  
25/11/2003 15:27 סאלוש    משהו ברוח דבריה של אמא11  
25/11/2003 15:35 אמא11    סאלוש, אני באמת חושבת שטלויזיה במעגל סגור יכולה מאו ד להועיל לכולנו  
26/11/2003 15:07 סאלוש    אמא 11 - מדהים! שווה לנסות! (ל"ת)  
25/11/2003 08:29 ר.ת בעיה עם השיניים - בבקשה תענו לי
25/11/2003 08:45 עדי    נורמלי לחלוטין וגם אצלנו זה היה ככה  
25/11/2003 10:42 לוליק    זה נורמאלי- גם האחרות תבקענה... (ל"ת)  
25/11/2003 12:51 לירון    גם אצלנו זה היה ככה  
26/11/2003 07:21 תיתי    לא נשמע בעייתי. סבלנות. (ל"ת)  
25/11/2003 08:09 טלי שאלה דחופה לגבי תינוק יונק
25/11/2003 08:19 צורית    כן, אצל יונק זה תקין גם בתדירות נמוכה יותר, בהנחה שהתינוק לא נראה סובל מכאבי בטן (ל"ת)  
25/11/2003 09:25 עתליה    באדיבות המנוע ודר' לייבוביץ  
25/11/2003 10:35 דיאנה    זה לא תקין בגיל שבועיים!!  
25/11/2003 11:38 מירי2    אצלנו הוא עבר לקקי פעם ביומיים בגיל שבועיים. כשגדל התדירות עלתה. (ל"ת)  
25/11/2003 12:23 צורית    מצטערת, מיהרתי לענות ולא סייגתי  
25/11/2003 16:28 --    תודה (ל"ת)  
25/11/2003 07:44 אפרת עצירות קשה בתינוקת
25/11/2003 08:38 עתליה    אפרת, המנוע מ פ ו צ ץ במידע על עצירות  
25/11/2003 09:51 מאיה של איתי    הי אפרת  
25/11/2003 10:45 עתליה    כמה לינקים על קצה המזלג  
25/11/2003 13:55 אשת מפתח    מנסיון רב  
25/11/2003 17:10 אפרת    תודה!!!  
25/11/2003 17:49 annat    @@@@ סליחה אפרת, מקווה שנענית, OT דווקא בעניין שלשול@@@@@@  
25/11/2003 21:29 annat    העברתי את ה-Oא הזה קדימה, תחת הודעת השלשול של מאיה של אופק ומעוף (ל"ת)  
25/11/2003 07:37 זהר מזמינה את מי שרוצה למחשבה - מחפשת טקס חודשי אישי להתקדשות וטיהור
25/11/2003 07:43 SHIRIT    את נראית לי משועממת אין לך ילדים.????  
25/11/2003 07:52 זהר    כן שירית אני משועממת - ילד יונק פלוס משרה מלאה פלוס לימודים זה ממש לא מספיק. או שאני  
25/11/2003 07:53 מתקדשת לבד    פעם הקפדתי על טקס אישי כזה  
25/11/2003 08:09 annat    זהר, בהצלחה, לא ממני תצמח הישועה... אבל מעניין אותי למה שירית כל כך כועסת?  
25/11/2003 08:16 במבי    אולי רעיון  
25/11/2003 08:29 אסנת    אני חא יודעת איך מוסיפים לכאן קובץ  
25/11/2003 08:29 פנינית    אני לא מבינה איך עד הלידה קיימת יחסים בזמן מחזור??!!  
25/11/2003 08:41 אמא11    זהר מתוקית, שלחתי לך מייל  
25/11/2003 08:54 שבי    אויש, איזו פלצנות!!! (ל"ת)  
25/11/2003 09:06 אסנת ש.    זהרק'ה, מקווה שעובר לך ממול....  
25/11/2003 09:11 יעלי    זהרית יקרה  
25/11/2003 09:21 ורד של שחר    קודם כל מה זו צרות העין הזו פה על הבוקר???? מהר להשתחרר מזה....  
25/11/2003 09:39 שרה    אני ממליצה בחום על מיקווה.  
25/11/2003 09:44 מאיה של איתי    זהר'קה  
25/11/2003 09:46 שרון-ש    זהר,  
25/11/2003 10:41 אמא11    שרה, שמעתי שהמקוואות בארה"ב מתפקדים כמו ספא, וזה באמת כיף. גם בארץ יש כמה כאלה (ולזהר)  
25/11/2003 10:59 המנוע    מזמינה אותך לחפש Menstrual Celebration ב-google  
25/11/2003 11:06 גילי אבישי    שרון יקרה  
25/11/2003 11:07 מ.ש    מזמינה אותך למקווה!  
25/11/2003 11:20 מ.ש    ובנוגע ל...  
25/11/2003 11:22 מ.ש.    ובנוגע ל... (ההודעה לזהר)  
25/11/2003 11:47 מיכל של איל    כיוון שלא הייתי במקוה  
25/11/2003 12:08 גילי אבישי    מיכל  
25/11/2003 12:34 רונית    OT אחותי מתחתנת בשבוע הבא ואני מחפשת משהו מיוחד לכתוב לה. יש רעיונות ? תודה... (ל"ת)  
25/11/2003 12:38 עברתי לרגע    לשירית וזהר  
25/11/2003 12:39 לירון    זהרי  
25/11/2003 12:40 מ.ש    מיכל יקרה!  
25/11/2003 12:44 מ.ש    רונית!  
25/11/2003 13:15 רונית פ.    למ.ש  
25/11/2003 14:19 ורד    זהר  
25/11/2003 14:41 מ.ש    ברכת כלה: רונית פ'!  
25/11/2003 14:41 סאלוש    זהר מקסימה, רציתי רק להגיד סחתיין  
25/11/2003 14:48 תמי    וואו, הלבן והאמבטיה ממש עשו לי את זה.  
25/11/2003 14:55 שרי    זהר נשמה טהורה.. ותמילי..  
25/11/2003 15:06 זהר    וואו אילו תגובות נפלאות, תודה רבה  
25/11/2003 15:42 אמא11    זהר את פשוט מ-ד-ה-י-מ-ה  
25/11/2003 16:16 לירון    אמא 11- אני התרגשתי לראות איך את התרגשת....באמת.....:) (ל"ת)  
25/11/2003 16:24 זהר    אימוש על רקע ואנשים...  
25/11/2003 16:42 ללי    לירון, האם הלבן אצלך הוא אינטואיציה  
25/11/2003 17:01 מירב שרמן    הי זהרי יקרה ומדהימה,  
25/11/2003 17:26 זהר    וואי וואי וואי מירבי אהובתי איזו כפפה זרקת...  
25/11/2003 19:06 לירון    ללי- בכלל לא ידעתי שחלק מהטקס הוא לבישת לבן...:-) (ל"ת)  
25/11/2003 19:21 יעלה    זהר, אמן. (ל"ת)  
25/11/2003 20:01 ליאתיתי    זהרי  
25/11/2003 21:18 אמא11    זהההההההההההררררררר - המטרה היא שנתעלף??? כבר נפלנו מהכסא, רחמנות...  
25/11/2003 21:32 ללי    נדמה לי, אני כמעט בטוחה,  
25/11/2003 21:39 ללי    סליחה - זהר בלי ו' (ל"ת)  
25/11/2003 21:47 מעיין של ליב    זהר  
26/11/2003 03:06 אורנה*    זהר יקרה - וואווו-  
26/11/2003 06:53 טובלת לשעבר    לא מסכימה עם רובכן, ולא מצרות עין  
26/11/2003 07:42 שרה    המקוואות מאד נקיים. הם מחליפים את המים כל הזמן (ל"ת)  
26/11/2003 07:44 שרה    אופס קפץ לי  
26/11/2003 08:28 מיכל ד.מ    זהר, טובלת לשעבר - אשה הולכת אל המים  
26/11/2003 08:37 מעיין של ליב    למיכל ד.מ  
26/11/2003 08:46 אמא11    טובלת לשעבר - מאיפה הפרשנות הזאת?  
26/11/2003 08:58 טובלת לשעבר    לאמא 11, מתנצלת אם נשמעתי בוטה ובכל זאת-  
26/11/2003 09:37 מירב שרמן    מים מים מים - בים... הטריפ הכי גדול שלי...והכי- בחורף  
26/11/2003 09:50 זהר    טובלת לשעבר - צר לי שעברת כפיה  
26/11/2003 10:25 שרי    זהר גוף מחולל ונשמה טהורה..  
26/11/2003 14:50 איריס גוב    זהר'קה נשמתי,  
26/11/2003 16:40 מעיין של ליב    לזהר ולמירבי  
26/11/2003 21:31 מירב שרמן    מעייני יקרה...איזה הרט עוצמתי יש לך ! (ל"ת)  
27/11/2003 15:00 ללי    לזוהר-  
25/11/2003 07:08 יהודית שריג, פיזיו' אוסף ידיעות רפואיות מענינות - מהעתונות הבריטית...להנאתכן
25/11/2003 07:49 ענבל ג    מוסיפה שאלה ליהודית שריג - תרגילי בטן אחרי לידה  
25/11/2003 07:54 במבי    יהודית - יש לי המון האפצ'י, ואני מפחדת לעשות  
25/11/2003 07:55 במבי    וחוצמזה - תודה על ההפניות למאמרים (ל"ת)  
25/11/2003 08:10 annat    יהודית, תודה, וענבל, הנה לינק למשהו שיהודית כתבה פה לא מזמן  
25/11/2003 08:35 במבי    OT לרותי קרני הורוביץ  
26/11/2003 05:58 הודית שריג, פיזי'    תשובותי לענבל ובמבי  
26/11/2003 10:01 מיניקה בדימוס    שאלה נוספת ליהודית שריג: האם פילאטיס מזרון היא התעמלות המכבדת את הגוף?  
26/11/2003 14:35 במבי    יהודית תודה  
25/11/2003 01:44 דיאנה *** לוח ארועים *** (ל"ת)
25/11/2003 01:45 דיאנה    הרצאת הכנה להנקה מאת אסתר גרוניס בליס  
25/11/2003 01:47 מיכל כוכבי    מפגש ירושלמיות מתנהל בקביעות ומזמין חדשות לשורותיו  
25/11/2003 01:49 שרון ברקת    איתור משפחות שילדו עם אילנה שמש  
25/11/2003 01:50 אפרת    נשמע נחמד אבל  
25/11/2003 01:51 שרון ברקת    לאפרת - בעקבות הערתך  
25/11/2003 01:52 רות פדידה - מיילדת    קורס הכנה מזורז ואיכותי ע"י מיילדת  
25/11/2003 09:10 סדרנית אמנות הלידה    **** דיאנה מקווה שלא אכפת לך להפוך את לוח הארועים ללוחפורום (למרות שהקודם רק שלושה עמודים אחורה...), אם כבר אז כבר. בואי נאחד. אני אעביר מה שמתאים לכאן.****** (ל"ת)  
25/11/2003 09:12 סיגל    **** סיגל יקרה, העברתי את הודעתך ללוחפורום (לוח ארועים הפעם), אני מבינה שאת מכירה ויודעת למה...נא לא לשרשר כאן!****** (ל"ת)  
25/11/2003 09:13 הסדרנית    ההודעה למעלה היא שלי ולא של סיגל ואפשר למחוק אותה (ל"ת)  
25/11/2003 09:14 סיגל    לא מצאתי במנוע- לפני כמה חודשים היה כאן דיון על איך אמא יכולה להעסיק ילדים בני שנה עד שנתיים אחה"צ והיו שם כמה משקיעניות שפירטו מיליון פעילויות- לא גזרתי והדבקתי על המקרר וכעת אני מכה על חטא - אנא, מי שיכולה למצוא את זה, תבורך. תודה מראש - יכול להועיל לכולן. (ל"ת)  
25/11/2003 09:15 נטע    מחפשת אתר אינטרנט עם ציורים לילדים  
25/11/2003 09:26 המדווחת    הקשיבו, הקשיבו!!! התחילו למכור מנשאי בייבי-ביורן בארץ!!!!  
25/11/2003 09:31 דניאלה    סיגל  
25/11/2003 09:35 המדווחת    טעיתי בכתובת האתר: www.bravadodesigns.com טעות קטנה אך משמעותית... (ל"ת)  
25/11/2003 09:36 ורד של שחר    אשמח אם תפרטו מה כ"כ מיחד במינשא הזה ועד איזה גיל הוא? THANKS (ל"ת)  
25/11/2003 09:44 shira    מנשא מדהים, לרוץ לקנות  
25/11/2003 09:45 דולפינה    נטע.  
25/11/2003 09:45 נטע    אני לעומת זאת, ממש לא אוהבת את המנשא הזה. מההתחלה הוא לא התאים לליאור ולי. עד היום אנחנו נהנות מ"הורות טיבעית" ו"ינוקא"....אם יש אפשרות, כדאי לנסות לפני שרצים ומוציאים הרבה כסף.... (ל"ת)  
25/11/2003 09:46 יוספה    ציורי ילדים  
25/11/2003 09:46 דולפינה    נטע שוב...  
25/11/2003 09:47 שרה    אתרים עם ציורים לילדים  
25/11/2003 09:49 שלומית    איפה באמת אפשר לראות תמונה של הבייבי ביורן? - מישהי מכירה אתר? (ל"ת)  
25/11/2003 09:50 דולפינה    סיגל התבלבלתי. איפה שכתוב נטע זה אלייך. תפתחי (2 הודעות חוץ מזו) (ל"ת)  
25/11/2003 09:55 שירין    מהו בעצם ההבדל בין בייביביורן לבין מנשאים שנראים מאוד דומים (של אינפנטינו, למשל) שמוכרים בשילב? (ל"ת)  
25/11/2003 10:06 אוריתה    הנה לינק לאתר שלהם, יש שם תמונות  
25/11/2003 10:06 רותי ע    *** נפתחת סדנת עיסוי תינוקות ברחובות ***  
25/11/2003 10:32 חדהורית    נפתחת סדנת חדהוריות רווקות ברמת השרון בהנחיית דרורית אמיתי דרור.  
25/11/2003 10:47 דיאנה    לינק ישיר לתמונה גדולה של בייבי ביורן  
25/11/2003 11:51 פיצי    שלום נא עזרו לי מחפשת אתר עם תמונות של ירקות ופירות לפשוש .תודה (ל"ת)  
25/11/2003 12:01 יהודית שפמן    @@@נפתח קורס עיסויי תינוקות בירושלים@@@  
25/11/2003 13:12 לירון    קורס עיסוי תינוקות במודיעין, משהו לסיגל ולורד  
25/11/2003 14:32 ורד של שחר    לירוני...  
25/11/2003 14:33 רותי קרני הורוביץ    דירה בלונדון לכריסטמס, תמורת דירה בת"א  
25/11/2003 15:29 רותי קרני הורוביץ    תודה מקרב לב לסדרניתנו היקרה, תענוג לבוא הביתה  
25/11/2003 15:31 המנוע    רותי (ל"ת)  
25/11/2003 15:32 המנוע    רותי, אם את פה, מה קרה למנוע לאחרונה? ומה קרה לפונטים? (ל"ת)  
25/11/2003 19:23 נירה    המנוע- בקשר לפונטים,  
25/11/2003 19:51 annat    מישהי יודעת אם אפשר במייבש שמיכה עם מילוי סינתטי (שמיכת מעבר). לא כתוב עליה (ל"ת)  
25/11/2003 20:11 המנוע    נירה, חזרתי,  
25/11/2003 20:13 המנוע    annat, כן, אבל למה לך?  
25/11/2003 20:17 נירה    הי מנוע,  
25/11/2003 20:41 בייביסיטר    ירושלמיות, זקוקות לעזרה עם הקטנטנים?  
25/11/2003 20:59 המנוע    נירה, תודה  
25/11/2003 21:06 ליאתיתי    אצלי המנוע שובת כבר כמה ימים!  
25/11/2003 21:07 מתעניינת    מדווחת את יודעת מה מחיר החזייה והמנשא ?? תודה (ל"ת)  
25/11/2003 21:09 ליאתיתי    ולסדרנית  
25/11/2003 22:11 סדרנית אמנות הלידה    ליאתיתי, תודה! :) (ל"ת)  
25/11/2003 22:23 יעל שלו    עבר חודש ואני שמחה להזמין אתכן - אמהות, תינוקות ונשים בהריון לפגישת ללצ'ה  
25/11/2003 22:28 טליה    מחפשים חיתולים רב פעמיים  
25/11/2003 23:31 אפרת    לשרון ברקת  
25/11/2003 23:54 יעל זר    לאוריתה - שאלה  
26/11/2003 11:12 annat    מנוע - צודקת  
26/11/2003 13:04 המדווחת    החזיה עולה 159 ש"ח. המנשא - לא שאלתי. תבררי בדיאדה. (ל"ת)  
24/11/2003 22:39 קרן שאלה לטובה
24/11/2003 22:45 אלה    קרן יקרה, טובה עונה על שאלות שנמצאות בשרשור הנקרא"פינת אוכל"  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש