פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1692   1691   1690   1689   1688   1687   1686   1685   1684   1683   1682   1681   1680   1679   1678   1677   1676   1675   1674   1673    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

5/11/2003 08:22 הפעם בעילום שם לא סובלת את המטפלת!!! בבקשה עצות
5/11/2003 08:28 הפעם בעילום שם    טעות סופר בפיסקה שלפני האחרונה - אני *כן* משתפת אותה בקרדיט, אני כן משתפת!! (ל"ת)  
5/11/2003 08:38 אמא11    קשה  
5/11/2003 08:51 מירב שרמן    צר לי, אך על מי את עובדת??.  
5/11/2003 09:21 בעילום שם    מירב - בוודאות זה לא המצב  
5/11/2003 09:28 ג'וי    אני הייתי מחליפה  
5/11/2003 09:31 ורד    פרידה לשלום  
5/11/2003 09:47 תמרה    גם אני עם הנפרדות לשלום  
5/11/2003 10:22 מנול    דעתי  
5/11/2003 10:22 אמא11    האם קיימות מטפלות כל כך טובות?  
5/11/2003 10:24 מנול    סליחה, עם ילדך ולא אם. כמובן... (ל"ת)  
5/11/2003 10:48 שים    אני מסכימה לגמרי עם תמרה אחלה ניסוח!  
5/11/2003 10:55 המדווחת    במקומך, לא הייתי מהססת  
5/11/2003 10:58 אלה    מה דעת בעלך בנושא?  
5/11/2003 11:05 בעילום שם    צודקות.  
5/11/2003 11:07 אילנית ש.    כמעט תמיד הילדים מתים על המטפלת. זה לא הופך אותה למשהו מיוחד  
5/11/2003 11:49 annat    סוג של OT לורד  
5/11/2003 12:03 ורד    ענת, סוג של (שונאת את הביטוי הזה) תשובה  
5/11/2003 14:16 שים    הפעם בעילום שם  
5/11/2003 15:44 דניאלה    מצטרפצ לתדעת הרוב פה  
5/11/2003 19:01 בעילום שם    שים יקרה - תודה על הצעתך, אבל אני לא מחפשת כרגע וגם גרה במרכז. (ל"ת)  
6/11/2003 01:06 ענבר    סיפור שונה מאוד עם מסר דומה  
5/11/2003 07:57 מיכל ד. מ שאלה לד"ר ליבוביץ על תוספי מזון בהנקה
5/11/2003 08:54 דבי    גם אני צריכה עצה...  
5/11/2003 09:20 אורזית    לא מבינה הרבה בתזונה אבל  
5/11/2003 09:33 דבי    אורזית איזה כיף לפגוש אותך הבוקר! לאן נעלמת לנו? אני ...  
5/11/2003 10:11 אורזית    אני בטוחה שד"ר לייבוביץ' תיתן לך תשובה טובה (ל"ת)  
5/11/2003 13:05 ורד ל.    לדבי  
5/11/2003 16:38 דבי    ורד: תודה! אותו  
5/11/2003 17:56 ורד ל.    לדבי אכילת מוצקים (יצא קצת ארוך)  
5/11/2003 18:48 דבי    שוב תודה ענקית לורד! (ל"ת)  
6/11/2003 00:30 מיקה    גם אני מניקה וחושבת לקחת ויטמינים-אנא עצות!  
6/11/2003 10:57 אפרת של אוריאל    למיכל ולמיקה  
5/11/2003 07:32 אורית ל כאבי בטן בתחילת הריון
5/11/2003 07:33 אורית ל    אגב אני גם מניקה (אני לא יודעת אם זה קשור) (ל"ת)  
5/11/2003 07:56 ד"ר ליבוביץ    כן, מוכר. היה לי בכל ההריונות. (ל"ת)  
5/11/2003 09:14 אורזית    גם גיסתי ככה בדיוק. (ל"ת)  
5/11/2003 09:31 מירב    כן מאוד חכול להיות שכואב לך  
5/11/2003 09:52 אורית ל    תודה תודה לכולכן הרגעתן אותי מאוד. נבהלתי קצת כי בהריון הקודם לא היו לי כאבים. (ל"ת)  
5/11/2003 07:08 אמא11 משפחה מהסרטים (הקומיים) - ארוך אבל כל מילה אמת
5/11/2003 07:24 ורד של שחר    וואו אימוש איזה בוקר מתקצב....  
5/11/2003 07:32 יסמין    אימוש, בוקר טוב! נעים לדעת שהטירוף שורר לא רק במעוננו..  
5/11/2003 07:48 אמא11    התנומה בוא תבוא, אחרת כולם יסבלו (פולניה אמיתית, גם כשאני ישנה זה למען הכלל...) ועוד  
5/11/2003 07:55 טליה    לא הבנתי... הלבנדר הוא לשיעול או להרגעת האוירה הכללית?  
5/11/2003 08:23 מיכל קסטן    פשוט גדול !!!נקרעתי מצחוק... (ל"ת)  
5/11/2003 08:29 לירון    יש לכם גם כלבה?????  
5/11/2003 08:38 ורד    בריידי באנץ' בגרסה הברונטית (ועוד מצמד הורים אחד). בוקר טוב אמא 11 (ל"ת)  
5/11/2003 08:41 אמא11    עכשיו (8 וחצי) התחלתי לחייך סוף סוף  
5/11/2003 09:00 מירב שרמן    אימוש...תודה על ההצצה לעולמכם המסקרן  
5/11/2003 09:03 מירב שרמן    אהה....ופתרון טבעי מעולה לשיעול- תה מעלי גויאבה  
5/11/2003 09:34 לירון של שקד הדר ויערה    שאלה סקרנית  
5/11/2003 10:18 יעלה    יואו, אני ממש רואה את הקריקטורה  
5/11/2003 17:39 אמא11    לירון של שקד - פורד אסקורט 88 זה נחשב?  
5/11/2003 19:00 לירון של שקד הדר ויערה    בני כמה הילדים?  
5/11/2003 07:07 marcy g פיטוצין לזירוז לידה
5/11/2003 07:31 יסמין    לידה עם פיטוצין  
5/11/2003 07:44 marcy g    תודה יסמין. החזקת אותי...  
5/11/2003 09:05 הדס    ל- marcy - לידה טבעית עם פיטוצין  
5/11/2003 09:15 אורזית    למיטב ידיעתי  
5/11/2003 13:57 שירין    אני קיבלתי פיטוצין לזירוז הלידה וגם בלון  
5/11/2003 14:40 יסמין    מרסי - אודה לך מאד אם תשתפי אותנו אחרי הלידה, איך ומה היה. תודה (ל"ת)  
5/11/2003 04:13 רונוש מוטרדת ולא יכולה להרדם
5/11/2003 05:34 תמי אמא של אלה    גם אני לא מצליחה לישון, וכשישנה ז שינה טרופה ומוטרדת  
5/11/2003 00:29 חנצ' שאלה אולי קצת מצחיקה... אבל מאיזה גיל אפשר לתת במבה? (ל"ת)
5/11/2003 00:38 עוד מדווחת    לפי מנכ"ל אוסם ואמהות שמתעצלות לחתוך פירות כל פעם לילדים -  
5/11/2003 00:40 חנצ'    סליחה, ברח לי...  
5/11/2003 00:42 עוד מדווחת    אם תתני לה במבה  
5/11/2003 00:50 חנצ'    לעוד מדווחת...  
5/11/2003 01:32 דיאנה    בנוסף למה שכתבו על הבמבה  
5/11/2003 01:43 חנצ'    תודה רבה לכן... אז אולי יש לכן רעיונות איך לפתות את הנסיכה שלי? (ל"ת)  
5/11/2003 02:16 דיאנה    רעיונות לאוכל אצבעות שנתתי פעם מזמן  
5/11/2003 05:12 אמא של נועם    גם אני ממליצה להמתין, וממש כדאי לנסות Cheerios  
5/11/2003 06:19 דניאלה    חנצ'  
5/11/2003 07:02 גליה של אלה    אני לא יודעת לגבי הבמבה, אבל נראה לי שהיא עוד פיצית. וחוץ מזה, מה זו אבקת קלוריות? (ל"ת)  
5/11/2003 07:55 ד"ר ליבוביץ    במבה ואכילה  
5/11/2003 08:06 ורד של שחר    כתבה מרתקת למדי ד"ר לייבוביץ.  
5/11/2003 08:31 צורית    חנצ'- היא קטנה מדי  
5/11/2003 08:57 מעיין של ליב    אפשר לערבב את התמ"ל עם במב אחד.....סתאםםםםםםםםםםםםם .... :-) (ל"ת)  
5/11/2003 09:16 עוד מדווחת    בגלל שקראתי  
6/11/2003 00:13 חנצ'    לדניאלה  
6/11/2003 00:16 חנצ'    תודה לכולכן..... :-) (ל"ת)  
4/11/2003 23:40 בומר תרופות סבתא לעיניים
5/11/2003 00:27 נועה    בעקבות מצוקה דומה  
5/11/2003 07:35 יסמין    קומפרסים של קלנדולה  
5/11/2003 08:10 ורד של שחר    למה ל לגשת לרופא ?  
5/11/2003 08:10 ורדשלשחר    התכווונתי למה ל-א לגשת לרופא כמובן.... (ל"ת)  
5/11/2003 08:44 אמא11    התרופה האולטימטיבית - חלב אם, אם יש לך או לשכנה  
5/11/2003 09:50 בלו    מנסיוני חלב אם יעיל רק במקרים קלים יחסית.. כשאליענה סבלה מדלקת חריפה נראה היה לי שזה אפילו מחמיר.. (ל"ת)  
5/11/2003 10:56 annat    גם כן למקרים קלים: עזרו לנו טיפות אופטידול בייבי של הומגליל (ל"ת)  
5/11/2003 12:14 אמא11    אני חושבת שטיפלתי בחלב אם גם במקרים לא סימפטיים בכלל  
4/11/2003 23:23 הפעם בעילום שם תרופה טבעית נגד תולעים - בזמן הריון
5/11/2003 01:19 שרה    ציפורן טחון, גרעיני דלעת לא קלויים, ופלפל אדום חריף ושום  
20/2/2004 21:46 עדי    יופי!  
4/11/2003 22:43 קוראת בין השורות מאמר מאת: אילת שלו על גזים
5/11/2003 00:00 ת    ********OT לדיאנה****** שלחתי לך מייל ל Hotmail (ל"ת)  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש