פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1552   1551   1550   1549   1548   1547   1546   1545   1544   1543   1542   1541   1540   1539   1538   1537   1536   1535   1534   1533    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

7/9/2003 21:16 נעמה אני מנסה לברר איפה הכי כדאי לקנות אפי נו, האם מישהי יכולה לעזור? (ל"ת)
7/9/2003 21:21 ענתי    כנסי למדור הממומלצים שם יש את מספרי הטלפון של רותי ושל אילנה שמוכרות את המכשיר - בהצלחה. (ל"ת)  
7/9/2003 21:46 גולדי    טלפון של אילנה שמש  
7/9/2003 23:23 Ilana Shemesh, natural midwife    where to buy your epi-no  
8/9/2003 08:31 שחר ב    אפרופו אפי-נו: סקר קטן בעקבות התמרמרות קלה של בן זוגי היקר: האם רובכן הסתדרתן לבד, או שכמוני הייתן צריכות "שיחזיקו לכן את הנר" ? (אם אני מנסה לבד הבלון פשוט נשאב פנימה) (ל"ת)  
8/9/2003 09:12 עתליה    שחר  
8/9/2003 09:54 בלו    הי שחר -מה שלומך?  
8/9/2003 14:14 שחר ב    אכן יצא סקר די קטן.... ולבלו ועתליה  
8/9/2003 17:14 annat    לא הסתדרתי!!!  
8/9/2003 17:51 עפרה    גם אני בסקר  
8/9/2003 21:13 pregnant abroad    how about buying it in the US? (ל"ת)  
9/9/2003 01:05 נועה    אצלנו זה היה בגדר איום...  
9/9/2003 09:46 שחר ב    תודה בנות. נדמה לי שאני יכולה לשלוח לו את הלינק.... (ל"ת)  
7/9/2003 20:56 אבא כיצד לטפל בהקאה ?
7/9/2003 22:13 עפרה    אבא,  
7/9/2003 22:17 סיס    OT- בחילות בשליש השלישי  
7/9/2003 22:23 אבא    תודה !  
7/9/2003 23:18 לירון    אבא  
8/9/2003 06:00 רונן    אני לא מבינה למה אתם מונעים ממנה מוצץ???? אם החא יודעת לקחת אותו תנו לה!!!!!!!! (ל"ת)  
8/9/2003 06:41 לימון    לרונן - ככה מגיבים?  
8/9/2003 07:49 אמא לשלושה    נראה לי שזה תגובה מאוחרת לתאונה.  
8/9/2003 12:26 שירין    לסיס -  
7/9/2003 16:03 @ לוחפורום (ל"ת)
7/9/2003 16:03 ליאת    מזרוני ג'ימבורי  
7/9/2003 16:06 זהר    ליאת אנא קראי את התקנון של הפורום  
7/9/2003 16:06 לייה    מישהי יודעת איך לשים את התינוקי בתנוחת גב בתינוכיס??? תודה! (ל"ת)  
7/9/2003 16:10 יניב    כנס לסובלים מהמנגיומה כתמי יין פורט ומלפורמציות וסקולריות  
7/9/2003 16:11 חיה של שירי    ***OT לג'וי***  
7/9/2003 16:54 מורגין    מחפשת דיקור סיני לתיקונות באשדוד ו---שחית תינוקות\ילדים לילדה בת 4 שנים בנהריה. תודה. (ל"ת)  
7/9/2003 17:25 לירון    לייה בזמנו דיאנה שלחה לי  
7/9/2003 17:31 זולו    ל-לייה. תנוחת גב.  
7/9/2003 18:05 נועה    תשמעו קטע  
7/9/2003 18:44 מרינה של נועה    ב"עננים "אפשר ליקנות את הספר "תזונת תינוקות בעידן השפע" דר ניבה שפירה ב 89שח בימקום ....ומיבצע חודש שלישי חינם ממשיך!!!!!!!!!!!!!!  
7/9/2003 18:45 מרינה של נועה    הספר בימקום 118 ב 89 שח...פשוט ברח לי... (ל"ת)  
7/9/2003 18:50 ענבר    מישהי יודעת מה האי-מייל של איריס יוטבת? (ל"ת)  
7/9/2003 20:22 אביב    שחיית תינוקות בצפון הרחוק  
7/9/2003 20:24 אפרת של אוריאל    ממליצה על מטפלת מ-ד-ה-י-מ-ה במודיעין  
7/9/2003 21:07 Hilla    חיה, איבדתי את הטלפון...  
7/9/2003 21:13 נורית    קורס הכנה ללידה בעוד שבועיים בראשון  
7/9/2003 21:32 מיכל קסטן    מטפלת (אופר) עם לינה אבל חוקית בארץ ...  
7/9/2003 21:41 הללי    ****לגילי אבישי וכל הירושלמיות ובכלל****מחפשת המלצות לקורסי הכנה ללידה בירושליים. אשמח גם לטלפונים. תודה. (ל"ת)  
7/9/2003 21:43 מחפשת    מחפשת מטפלת ישראלית (לא לוקחת סיכון) שעברה מבחני מיון  
7/9/2003 21:44 הללי    ללייה-  
7/9/2003 22:31 שיר    מחפשת סדנא או ג'מבורי לתינוקת בת 7 חודשים באזור ר"ג (ל"ת)  
7/9/2003 22:33 לירון    ברמת גן יש את 'מקום לשבט' של זהר שלנו  
7/9/2003 23:25 ליאת    קיבלתי  
7/9/2003 23:31 אוריתה    צילומי הריון נפלאים. שון מרקוס 052-497899 בדובנוב, ת"א. ראיתי שיש ביקוש בזמן האחרון, אז היא נהדרת ומחיריה הגיוניים ביותר! (ל"ת)  
7/9/2003 23:41 רוניתה    נועה אכן קטעים! (ל"ת)  
7/9/2003 23:45 מעיין של ליב    בלו- תתקשרי אלי מחר ...נדבר טוף? (ל"ת)  
8/9/2003 00:01 תמר    מוהל- המלצה  
8/9/2003 03:14 לימון    לענבר - הטלפון של איריס יטבת  
8/9/2003 05:17 הילה    מחפשת גן טוב בחיפה. אשמח עם המלצותיכן. (ל"ת)  
8/9/2003 05:32 ענבר    לימון ופולינה - תודה (ל"ת)  
8/9/2003 05:58 רוניני    פנחסוב לתמר  
8/9/2003 07:34 אורנה    להלה - גנים בחיפה  
8/9/2003 07:37 אורנה    @@@מתפנה מטפלת מ-ע-ו-ל-ה בחיפה!!@@@  
8/9/2003 07:50 לייה    מחפשת מטפל/ת לגב כואב כבר תקופה....משהו טוב....@@@@@@  
8/9/2003 08:04 annat    לייה - היכן את בארץ? (ל"ת)  
8/9/2003 08:18 לייה    ענת -  
8/9/2003 08:28 עפרה    לייה - יש את מחשבת הגוף  
8/9/2003 08:28 אמא 11    לתמר, יכולה רק להמליץ בחום על המוהל שלנו  
8/9/2003 08:35 אוריתה    השכרת משאבות הנקה - מדיפל  
8/9/2003 09:06 איילת    איפה קונים בת"א מגן ראש שמקיף את כל מיטת התינוק? (ל"ת)  
8/9/2003 09:07 תמר    לאוריתה-זה לא כמו לקטינה!  
8/9/2003 09:16 עתליה    איילת  
8/9/2003 09:28 לירון    עתליה- יש דבר כזה, אבל אין לי מושג איפה קונים. אולי בכל חנות למוצרי תינוקות, אבל צריך הזמנה מיוחדת. (ל"ת)  
8/9/2003 09:35 תמר    מגן ראש שלם-ניתן להזמין ב cooly  
8/9/2003 09:41 לירון    מישהי יודעת תרופת סבתא לדלקת אוזניים (לגדולים..)? (ל"ת)  
8/9/2003 09:58 neta    לירון, על נרות הופי שמעת?  
8/9/2003 10:11 לירון    נטע- אני לא מאמינה שלא חשבתי על זה לפני זה.... אני אדבר עם מיכל שעיו. תודה!!!! (ל"ת)  
8/9/2003 10:12 חדשה פה    מחפשת משפחתון קטן (3-4 תינוקות) לתינוקי בן 3 חודשים בגדרה. (ל"ת)  
8/9/2003 10:17 רונה    מחפשת מנקה בתל אביב דחוף!!! אפילו לחד פעמי רק השבוע  
8/9/2003 10:19 תמר    מגן ראש שלם  
8/9/2003 10:20 תמר    רוניני- תודה, האם תוכלי להשיג לי טלפון שלו? (ל"ת)  
8/9/2003 10:34 דובת גריזלי    לאחרונה מצאתי בתא הדואר האלקטרוני מכתבים מועברים שמקורם מאנשי הפורום:  
8/9/2003 10:52 הללי    מאוד מאוד מחפשת מטפלת לילד (או אמא שנמצאת עם הילד בבית ורוצה) שתוכל לטפל גם בבת שלי- באזור ישובי גדרות-גדרה-יבנה. (ל"ת)  
8/9/2003 11:26 איילת    תמר- יכולה לפרט קצת יותר? איפה בדיזינגוף? באיזה חלק של שינקין? תודה! (ל"ת)  
8/9/2003 11:41 מזיעה    מי יודע/ת איפה אפשר להשיג דיאודורנט סטיק 5.5?  
8/9/2003 11:54 תמר    אם אני לא טועה cooly נמצאים בדיזינגוף פינת נורדאו  
8/9/2003 12:14 שפתונית    מבזק צרכנות קוסמטי, באדיבות דורית לנדס  
8/9/2003 12:43 רוניני    תמר  
8/9/2003 12:50 HILLA    הללי, אני מבינה שלא הולך עם המעון...ספרי מה קרה? ובכמה את מוכרת את השער? (ל"ת) (ל"ת)  
8/9/2003 14:03 אמא של מתן    לא הצלחתי למצוא מטפלת עם המלצות טובות באיזור מבשרת ציון, אם מישהי שמעה על מטפלת טובה לתינוק בגיל 4 חודשים , אשמח לקבל פרטים,עדיפות למטפלת המקבלת רק את מתןולא עוד תינוקות (ל"ת)  
8/9/2003 14:50 אלה    לאמא של מתן  
8/9/2003 17:44 עפרה    לירון - אוזניים.  
8/9/2003 17:55 annat    לייה,  
8/9/2003 20:28 תמר    לאיילת - הכתובת היא שינקין 46 - קרן סטודיו לעיצוב טל: 6202283 (ל"ת)  
8/9/2003 20:41 יעל זר    מחפשת אופר לטיפול בתאומים (רצוי זרה חוקית) - יש למישהי המלצות/טלפון של סוכנות? (ל"ת)  
8/9/2003 20:50 עפרה    ענת - את מתכוונת ל..  
8/9/2003 22:52 עפרה    לירון  
8/9/2003 23:30 עפרה    לארבב?  
9/9/2003 00:39 לירון    עפרה!!!! תודה!!!  
9/9/2003 02:13 הילה    לאורנה, תודה רבה על ההמלצות. (ל"ת)  
7/9/2003 15:41 גזוזית גליכול?!
7/9/2003 15:54 טלי ויש    OT לדרורית ואורית - זקוקה מאוד לעזרתכן - התמודדות עם ילדה בגיל ההתבגרות (בת כמעט שלוש...)  
7/9/2003 16:48 נעמה א.    גליכול - איזה נוסטלגיה, עברה כבר שנה.  
7/9/2003 17:03 מורגין    לנו זה עזר מאוד-מאוד מאוד! וגם לעוד מס' חברות שלי+הוראות שימוש:  
7/9/2003 17:22 היילי    ואם לא גליכול....  
7/9/2003 22:52 גילי אבישי    דווקא בלקנט-פורום יועצות הנקה ,ממליצים אם בכלל על הגרייפווטר (ל"ת)  
8/9/2003 10:01 זולו    קרה משהו רע לגליכל. הוא פשוט מסמם...  
8/9/2003 11:21 אלה    אשמח לקבל המלצה לגבי כאבי שיניים לפעוט  
7/9/2003 14:40 דנית הגיינה
7/9/2003 14:54 זהר    כלום. אבל אני מהז'אנר שמנגבת על המכנסיים או בפה שלי... אז לא יודעת אם זה מרגיע אותך. (ל"ת)  
7/9/2003 15:14 ורד    גם אני מסתפקת בניגוב סמלי  
7/9/2003 15:50 א    אני לא מנגבת - אני אני רוחצת. היית מכניסה משהו לפה אחרי שזה נפל על רצפה של רחוב או בית זר וניגבת אותו ??? (ל"ת)  
7/9/2003 16:10 דנית    שאלה ל- א.  
7/9/2003 16:15 לירון    מים מהברז זה מספיק בהחלט. ( אבל גם אני מהמנגבות בחולצה) (ל"ת)  
7/9/2003 16:17 לירון    והנה משהו שהילה כתבה בזמנו  
7/9/2003 16:28 הגיינית    סליחה, אבל מדובר על תינוקת בת חודש!!!  
7/9/2003 16:46 דנית    שאלה חשובה להגיינית  
7/9/2003 17:24 מירבת    זה נראה לי ממש לא נורא אם הם ייחשפו לכל אותם חיידקים שעולמנו מכיל, וגם בגיל זה. כמו חיסון, לא? (ל"ת)  
7/9/2003 18:00 דבי    דנית תרגעי! שטפת וזה בסדר... האם את מרתיחה כל צעצוע שנופל לך על הרצפה? (ל"ת)  
7/9/2003 18:57 רוניתה    לכל ההיגייניות - אני אפילו לא שוטפת..  
7/9/2003 20:21 נועה    ואנחנו עדין לא החלטנו אם עדיף לנגב בבגד או להכניס לפה (שלנו)  
7/9/2003 21:18 כלבובה    להכניס לפה שלנו זה ממש לא מחטא, זה הרבה יותר גרוע מלהכניס לפה של הכלבה למשל  
7/9/2003 22:44 צורית    הבעיה בלהכניס לפה שלנו היא  
8/9/2003 01:18 נועה    קצת בלבלתן אותי - אז לעבור לחטא את המוצץ בפה של הכלבה? כי היא תשמח  
8/9/2003 07:25 כלבובה    לנעה - לא לחטא בפה של הכלבה, אבל בטח שלא "לחטא" בפה שלנו. (ל"ת)  
8/9/2003 08:52 שרה    'לחטא' מוצץ בפה של הכלב? הצחקת אותי! (ל"ת)  
8/9/2003 11:29 איילת    הגיינית יקרה - אז איך נשקה אותם בתחליף בלי להרעיל אותם?  
8/9/2003 11:37 הגיינית    איילת, מה הבעיה? האבקה, הבקבוק והמים - סטריליים!  
8/9/2003 13:21 HILLA    מכיוון שמדובר על גיל חודש בו המערכת החיסונית כמעט שאינה עובדת עדיין  
8/9/2003 13:41 א    הי דנית, הגיינית נתנה כאן תשובה הכי חכמה לדעתי  
7/9/2003 13:50 אבא משאבת הנקה מיד שרה, קפיצת גדילה ותוסף להגברת ייצור חלב
7/9/2003 14:07 הנספח התרבותי של פולין    משאבה מיד שרה  
7/9/2003 18:48 אמא לשלושה    ועוד תשובות  
7/9/2003 20:58 מאיה של איתי    דבר נוסף בנוגע למשאבה של יד שרה  
8/9/2003 00:34 hey    יש לי משאבה ממש חדשה  
8/9/2003 08:42 אוריתה    אבא יקר, אנחנו שכרנו ממדיפל ב-4 ש"ח ליום לתקופה של 3 חודשים ומעלה + 50 ש"ח לערכה  
8/9/2003 11:02 טלי    תלוי לכמה זמן תזדקקו למשאבה  
7/9/2003 13:21 י.א. קצת מיואשת
7/9/2003 13:44 י.ב    מצטרפת ליאוש  
7/9/2003 13:53 בקי    מבינה אותך!  
7/9/2003 14:47 י.ל    עצה פרקטית  
8/9/2003 00:48 נעמה    לא להתפתות!  
7/9/2003 13:19 ערן איך הם מגדילים פער שינה בלילה?
7/9/2003 14:04 כרמית_מ    מתישהו בין גיל שבוע לשלוש (שנים)...  
7/9/2003 14:36 מיכל    כרמית - מעניין אותי מה שכתבת בנוגע למלטונין  
7/9/2003 16:32 דבי    בת חודש וחצי וכבר ישנה 6 שעות? תהיו גאים מהבת המדהימה שלכם ותהנו מהלילה! (ל"ת)  
7/9/2003 18:50 אמא לשלושה    יש לך בת שגדלה לפי הספר.  
8/9/2003 12:39 כרמית_מ    קצת על המלטונין, בתקווה שאני לא מגבבת שטויות  
7/9/2003 12:53 גולדי Walking Epidoral
7/9/2003 14:23 נתנת    נדמה לי שגם בהדסה עין כרם יש אפידורל הליכה (ל"ת)  
7/9/2003 14:24 נתנת    אה, וגם ברוטשילד בחיפה. אמרו לנו בסיור שאפשר לבקש. (ל"ת)  
7/9/2003 15:47 גרגי    צריך לעשות קצת סדר בנושא  
7/9/2003 21:41 גולדי    תודה על העדכון  
7/9/2003 12:42 ליאת אמא של אורן ואופיר חוויה מתקנת ומזל טוב לגילי אבישי
7/9/2003 12:48 גילי אבישי    ליאת!!!  
7/9/2003 13:50 זהר    מזל טוב גדול אושר שמחה ובריאות לכל המשפחה !!! (ל"ת)  
7/9/2003 15:17 מיכל קסטן    הי ליאת, מלאן מזל טובים..  
7/9/2003 17:55 איימי    ליאת, המון המון מזל טוב! איזו לידה נפלאה! שיהיה קל! (ל"ת)  
7/9/2003 22:01 שרה    מזל טוב והרבה חיבוקים, ואיחולים להורות כייפית (ל"ת)  
8/9/2003 09:23 שגית    איזה כיף!! רק אושר בריאות ונחת  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש