פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1352   1351   1350   1349   1348   1347   1346   1345   1344   1343   1342   1341   1340   1339   1338   1337   1336   1335   1334   1333    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

16/6/2003 23:17 ונוס התהפוך אם עורה ולביאה רעמתה?
16/6/2003 23:28 פוצקית    תופסת טרמפ- חייבת לקצץ בהוצאות שלנו- אולי מסתובבים אצלכן חופשיים רעיונות חיסכון שאפשר לתפוס?  
16/6/2003 23:32 מדלן    ולי דווקא נדמה שהדיון שונוס פתחה הוא דווקא טעון מאין כמוהו- פוצקית, רעיון נחמד אבל קצת כבוד... (ל"ת)  
16/6/2003 23:36 שרי    ונוס יקרה (ומשהו גם לפוצקית..)  
16/6/2003 23:38 רונה    ונוס יקרה דווקא מזה אני כל כך חוששת..  
16/6/2003 23:52 רונה    שרי קניתי את הורות מודעת היום בבוקר וכבר אני לומדת...  
16/6/2003 23:54 שרי    שמחה לעזור במשהו.. (ל"ת)  
17/6/2003 00:15 ונוס    לטרמפיסטים השלום והברכה ועוד הגיגים  
17/6/2003 00:26 שרי    ונוס - מחשבה פרועה עלתה במוחי הקודח (והעייף - אחרי זה אני הולכת לישון -די!)  
17/6/2003 00:27 עוגיית מזל    לביאה כי שאגה, מי לא תירא  
17/6/2003 01:09 ריש    פוצקית,  
17/6/2003 07:16 יסמין    "מה שלמדתי מילדי" - הצעה קטנה  
17/6/2003 07:25 annat    אח, איזה כיף לי  
17/6/2003 07:56 תיתי    חסכון ומשהו לענת  
17/6/2003 07:58 דיאנה    אח ענת, נשמע ממש נפלא, כל הכבוד  
17/6/2003 08:34 ורד    אימהות דולפת  
17/6/2003 09:17 פולינה    בהמשך או שלא בהמשך לענת  
17/6/2003 09:38 ורד    פולינה, אם את כבר פה  
17/6/2003 09:57 תמר    גם אני חושבת על זה לפעמים  
17/6/2003 09:59 פולינה    ורד - שלחתי לך מייל (ל"ת)  
17/6/2003 10:02 פולינה    ואולי זה המקום להצעת עבודה  
17/6/2003 10:10 זהר    פולינה יקירתי, למה שלא תעדכני כבר את כולנו  
17/6/2003 10:13 רוניתה    וחשבתי שאפשר לקרוא לדיון הזה "התרפקות מול התמרפקות"  
17/6/2003 10:59 פולינה    או-קיי זהר'קה - מקבלת את המרפק החינני בצלעות... - מה באמת קורה עם בית חנה?  
17/6/2003 11:01 ורד    רוניתה  
17/6/2003 15:33 ונוס    אוהוהו כמה טעון אחיותי לביאותיי והצעה לפולינה  
17/6/2003 19:35 פולינה    ונוס יקרה  
18/6/2003 23:58 שרי    טוב נו גם לי יש כמה עצות חסכוניות...  
16/6/2003 22:53 עדי (אמא של טל) לד"ר ליבוביץ, חום גבוה, גרון אדום ופריחה על כל הגוף - מה זה יכול להיות?
16/6/2003 23:56 ד"ר ליבוביץ    עדי יקרה,  
16/6/2003 23:56 angel    סליחה שנדחפת - לד"ר ליבוביץ, על רופאה מתחזה ומשחה אנטיביוטית בהנקה  
17/6/2003 00:06 ד"ר ליבוביץ    משחה מצוינת  
17/6/2003 00:32 angel    המון תודה ד"ר ליבוביץ,  
16/6/2003 22:36 קרן לפרופ' דולברג - תחליף חלב לפג
17/6/2003 19:34 פרופ' דולברגת ניאונטולוג בכיר ומוהל    פורמולה לפגים  
17/6/2003 21:30 קרן    תחליף חלב  
18/6/2003 17:11 פרופ' דולברג, ניאונטולוג בכיר ומוהל    נפלא - בהצלחה (ל"ת)  
16/6/2003 22:36 איסי חיסונים-לעפרה ומתעניינות נוספות
16/6/2003 22:46 בלו    OT ללירון (סליחה איסי..)!!  
16/6/2003 23:17 ליאתיתי    איסי  
16/6/2003 23:17 איסי    דיאנה, תודה מאוחרת  
16/6/2003 23:18 רוניתה    @@@@@@@@OT בקשר לפתיחת הודעות  
16/6/2003 23:53 שרי    רוניתה-איזה בונבון...טפו טפו חמסה חמסה שומבצל.. (ל"ת)  
17/6/2003 00:01 דיאנה    אין בעד מה איסי, שמחה שעזרתי, ותודה על הפידבק  
17/6/2003 09:21 לירון    ##שאלה לתיתי##  
17/6/2003 09:39 עפרה    איסי, תודה מותק (ל"ת)  
17/6/2003 10:53 רוניתה    תודה שרי, אבל לא ענו לי על ההצעה ובנתיים נפתחןת כאן ים הודעות על נושאים שכבר נלעסו פה.. מה עושים? קברניטות הפורום אנא!!! (ל"ת)  
17/6/2003 11:10 פולינה - מתחזה לעוזרת קברניט    רוניתה  
17/6/2003 12:19 תיתי    לירון: לא חשוב הסדר ולא חשוב הזמן  
17/6/2003 13:15 רותמית    עוד לתיתי - מה לגבי הגודל?  
17/6/2003 13:33 תיתי    לא יכולה לדעת ככה. צריכה תמונה. (ל"ת)  
17/6/2003 13:54 לירון    תיתי- תודה! (ל"ת)  
17/6/2003 14:02 רותמית    תיתי - תודה בכל מקרה.. (ל"ת)  
16/6/2003 21:54 ריקי חום לילדון
16/6/2003 22:04 tul    אין לי נסיון, אבל אולי נרות? ומנסיוני עם חתוליי, אולי חצי אקמול מרוסק מוסווה באיזו גלידה? (ל"ת)  
16/6/2003 22:16 ריקי    נו, באמת?  
16/6/2003 22:40 tul    ריקי, לא להתעצבן, האמת שאפילו החתולים שלי עולים על זה אחרי הביס הראשון אז אם זה לא הולך שם, גמרנו. ונרות זה רק לתינוקות קטנים? לא ידעתי. מקווה שחכמות ממני יעוצו לך בקרוב! (ל"ת)  
16/6/2003 22:50 מיכל פ    באמת מה עושים?  
16/6/2003 22:50 צורית    אולי יעזור- ABC KID  
16/6/2003 22:56 tul    ריקי, אני מקווה שאני לא מציעה שוב משהו טפשי  
16/6/2003 23:01 דנה השניה    ריקי - כאמא לבת חמש וקצת  
16/6/2003 23:05 הדס    גם אצלנו האדויל יותר אהוב על הילדים ומשפיע ליותר זמן... (ל"ת)  
16/6/2003 23:20 ריקי    תודה אבל  
17/6/2003 07:58 תיתי    &&&&&משהו חשוב לטול&&&&&&&  
17/6/2003 13:08 tul    תיתי, תודה חמודה על הדאגה, האמת היא שמדובר באנטיביוטיקה שהיה צריך כמה פעמים במהלך השנים. שוב תודה, לא ידעתי על האקמול... (ל"ת)  
16/6/2003 21:53 דני טיפול תרופתי לתינוקות מפלוטו
16/6/2003 22:58 בלו    האם הרופא דיבר על ריפלוקס?  
16/6/2003 19:43 אפרת מ.מ לפרופסור דולברג ולכן
16/6/2003 19:59 לירון    הנה מספר לינקים בנושא  
16/6/2003 20:55 כרמית_מ    כן  
16/6/2003 21:17 tul    אפרת, את עוד כאן? ואיפה ההיפוכונדרית? (ל"ת)  
16/6/2003 21:27 האיש של אפרת מ.מ    כן ..... אנחנו עוד כאן, אפרת הלכה לסופר לקניות, והבטיחה להתקשר עם ירידת מים.. וולקם שבוע 43 ... (ל"ת)  
16/6/2003 21:31 tul    OT לדובת הגריזלי  
16/6/2003 14:14 אלה פעילות לשובב, גמילה מאמא, אלימות מילולית ושאר ירקות
16/6/2003 15:07 לירון    אלה-  
16/6/2003 15:17 ארזית    אלה - תשובותיי  
16/6/2003 16:27 אורלי של ליאור    לאלה  
16/6/2003 16:38 מאיה של איתי    אלה יקירה  
16/6/2003 18:19 דרורית אמיתי-דרור    שלום אלה. תשובה חלקית לשאלותיך בלינק הבא:  
16/6/2003 19:06 שירי    אבא זה לפעמים אמא - או להפך  
16/6/2003 22:50 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית    ילד אנרגטי ואמא עם שאלות רבות  
17/6/2003 01:13 ריש    גמילה מאמא.  
17/6/2003 11:11 ורד    ועוד הערה על "אבא"  
17/6/2003 21:38 אלה    טיפ מעולה, ותודות ותשובות  
17/6/2003 23:25 לאלה    אני חושבת ששיחה עם האב לא תעזור, כי אופי לא משנים, לכי תדעי אם הוא לא מכה אותן. לדעתי שיחה אפילו אנונימית למי שצריך - משטרה או יועצת סוציולוגית, באמת שאין לי מושג חובה. כי הילדה הזאת תגדל להיות כלום וכואב הלב.- לשיקולך. (ל"ת)  
16/6/2003 14:07 המדווחת אובדת עצות לטובה ולמנוסות במזונות - פעוטה סרבנית
16/6/2003 14:47 רונית פ.    קצת OT לגבי מוצקים ומטפלת  
16/6/2003 16:19 Hilla    ונית, קשה , קשה  
16/6/2003 22:20 מרב ב    לגבי הסרבנית בת 14 חודשים  
16/6/2003 23:05 רונית פ.    hila תודה  
16/6/2003 23:09 מיכל פ    לרונית פ,  
16/6/2003 23:12 ליאתיתי    רונית יקרה,  
17/6/2003 01:14 אפ    שלום בפעם הראשונה וקצת על מוצקים  
16/6/2003 13:21 גלית יגור, ד"ר ליבוביץ' ובנות - נקודות לבנות בולטות על הלשון, מה זה?!
16/6/2003 13:36 תיתי    האם התינוקת סובלת?  
16/6/2003 13:41 רונית פ.    אולי פטריה ? אני הייתי הולכת שרופא יציץ... לא יזיק (ל"ת)  
16/6/2003 23:57 שרי    ואם כבר כל הדוקטורים יגיעו לכאן - שאלה בענין בדיקת נוגדני אבעבועות..  
17/6/2003 00:02 ד"ר ליבוביץ    נקודות על השלשון ואבעבועות  
17/6/2003 00:11 שרי    דר ליבוביץ המון תודות..ואמא שלי טוענת שלא חליתי..  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש