פורומים השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
 <דפים הבאים  1352   1351   1350   1349   1348   1347   1346   1345   1344   1343   1342   1341   1340   1339   1338   1337   1336   1335   1334   1333    דפים קודמים >    סה"כ: 52715  הודעות

תקנון


המומלצים שלנו


לאינדקס לידה

10/6/2003 19:26 אירית שאלה
10/6/2003 20:42 פולינה    מי? מה? מו? בן/בת כמה התינוק/ת? מה הוא אוכל? ממתי זה ככה? (ל"ת)  
10/6/2003 23:46 מישל    אצלי הוא היה עושה כל האכלה בשבועות הראשונים, אח"כ כל 3-6 ימים.(אני הנקתי). (ל"ת)  
10/6/2003 15:23 ronitig שאלה לגבי יוגה לילדים
11/6/2003 13:20 סיון    הי ....  
10/6/2003 14:39 חדשה שלום האם מישהי יודעת מה קורא עם האפשרות למיילדת פרטית בתל השומר האם השירת עדיין קיים במתכונתו הישנה תודה (ל"ת)
10/6/2003 17:12 annat    לא, המתכונת השתנתה: את יכולה להזמין את השירות, תמורת 3900 ש"ח (פעם אחרונה בדקתי) ואז את נפגשת עם מיילדת, מכינה תכנית לידה, ואח"כ בהגיעך לחדר לידה מגיע ה מיילדת שהיא אמנם איתך באופן פרטי, אבל היא מתוך פול, את לא יודעת מי בדיוק זו תהיה (ל"ת)  
10/6/2003 17:37 מתביישת    אפשר התעלקות אופטופיק? מה לובשים במלון יוקרתי כשעולים מהבריכה במעלית?  
10/6/2003 17:41 רינת    ילדתי בתל השומר עם מילדת פרטית  
10/6/2003 17:42 ורדה    ואללה איזה שאלה מעניינת... נראה לי  
10/6/2003 17:51 ארזית    בתור אחת מהפרובינציה  
10/6/2003 19:12 angel    למתביישת - ורדה צודקת  
10/6/2003 21:09 איריס הדס    אם המלון ממש פנסי-שמנסי, מאד יכול להיות שבכלל יהיה שם חלוק רחצה לכל אורח - ואז בכלל נפתרות הדילמות. (ל"ת)  
10/6/2003 21:40 לירון    אני גם רוצה מלון פאנסי שמסי !!!! (בריכה....מעלית.....וכאלה) וארזית-  
10/6/2003 22:52 פושיקית    לא קיים במתכונת הישנה אבל שווה כל שקל  
11/6/2003 00:36 נירית שפירא    בדיוק בגלל מה שכתבה פושקית ממליצה שתבחרי מיילדת מופלאה מלניאדו. תמצאי בפורום עוד הרבה דיונים קודמים על כך  
11/6/2003 07:35 annat    זה מה שאני עושה  
11/6/2003 08:06 זהר    ענת את עושה מצויין !!! הייתי סופר סופר סופר מרוצה בלניאדו  
11/6/2003 10:46 גילי אבישי    יופי! אבל ביולי כבר מזמן מי ימצא את אביגייל וחברותיה המומלצות פנויות?!?! (ל"ת)  
11/6/2003 11:43 שומרת נפשה תרחק    כנס נשים בהריון ב"שיבא", שימו לב לתזמון  
11/6/2003 14:31 זהר    גילי יקירה, האם זה עבורך ? אם כן,  
10/6/2003 13:45 שני זקוקה להמלצות
10/6/2003 14:10 רונית פ.    מסעדה בא בחשבון ?  
10/6/2003 14:41 א    מקווה שזה בסדר אבל יש לי שאלה שקרובה נושא אני עורכת מסיבת יום הולדת לתינוק שלי זה יהיו הרבה מבוגרים ורציתי לשמוע הצעות למשחקי חברה אגב זה יתקיים במסעדה תודה (ל"ת)  
10/6/2003 15:14 תיתי    הייתי פעם במסיבה עם משחקי חברה למבוגרים  
10/6/2003 15:36 רותי    מקומות נחמדים לארוע קטן  
10/6/2003 16:06 angel    שני, לא בית קפה אבל מלא רעיונות מקוריים  
10/6/2003 18:17 חדשה    תיתי האם את זוכרת אלו משחקי חברה הוא עשה שם (ל"ת)  
10/6/2003 19:31 תיתי    משחק אחד שזכור לי  
10/6/2003 23:23 דניאלה    תהל  
11/6/2003 09:28 אמא של אדם    נדחפת עם שאלה שלי - צריכה המלצות למסיבת יום הולדת (שלי)  
11/6/2003 20:57 יהודית    יקב בראשון לציון אווכל שתיה הרבה כייף אחלה מקום ומז"ט (ל"ת)  
10/6/2003 12:16 יולנדה מים ופירות
10/6/2003 12:50 מרב ב    לא מגבילים במים ובטח שלא בימים חמים שכאלה (ובאף יום בעצם!)  
10/6/2003 12:51 שרונה    לא מומחית אבל..  
10/6/2003 13:09 Hilla    ותר לכולם לשתות מים מתי שרוצים גם לאחר פירות!!! (ל"ת)  
10/6/2003 13:37 תיתי    מי שמרשה לשתות מים אחרי פירות פוגע במורשת הפולנית בצורה שלא תסלח. (ל"ת)  
10/6/2003 13:39 מ    תיתי! ידעתי שלא תוכלי להתאפק! (ל"ת)  
10/6/2003 13:59 יגור    מים אחרי פירות וכמה מים צריל ביום  
10/6/2003 14:00 ד"ר ליבוביץ    תיתי - נפלא! וברצינות - הרי פירות זה בעיקר מים, אז למה אסור לשתות אחר כך מים?  
10/6/2003 14:17 תיתי    ד"ר ליבוביץ', אשה ממילא לא מבינה ברפואה ואני אנוח כבר בקבר. (ל"ת)  
10/6/2003 14:29 לירון    ומה עם מים בזמן שאוכלים מרק?  
10/6/2003 14:30 יגור    לתיתי- ורק שכיעלה מהחידר שינה שלי ריח רע תיזכרו בי אבל אז זה יהיה מאוחר מדי...השי (ל"ת)  
10/6/2003 14:37 תיתי    יגור, זה חדש! (ל"ת)  
10/6/2003 14:40 ד"ר ליבוביץ    אני יושבת מול המחשב וצוחקת. הבעל שלי חושב שירדתי מהפסים... (ל"ת)  
10/6/2003 14:50 מ    השמלה שלה מאוד יפה למי שאוהב את הצבע הזה (ל"ת)  
10/6/2003 15:07 מיכל פ    איזה דיון משעשע... והאם ידעתם  
10/6/2003 15:08 תיתי    כל אחד וטעמו עימו (רצוי לאמר בהבעת גועל) (ל"ת)  
10/6/2003 15:09 תיתי    מיכל פ. אם שכחת את מפתחות האוטו, זה סימן בדוק שלא יצאת ברגל ימין. (ל"ת)  
10/6/2003 15:09 מיכל פ    ותוספת למ' בעניני בגדים:  
10/6/2003 15:10 מיכל פ    תיתי, מה לעשות- כשאת צודקת, את צודקת. (ל"ת)  
10/6/2003 15:23 תיתי    תיכף יבוא שוטר ויאכל אותך...  
10/6/2003 15:31 פולינה    ואין מקום יותר מתאים מזה למה שקיבלתי הבוקר במייל:  
10/6/2003 15:33 יעל זר    מדברי הדודה (האמיתית) שלי: הפנים שלך נראות טוב, והגוף - לאט לאט (ל"ת)  
10/6/2003 15:34 מיכל פ    תיתי ופולינה- LOL! (ל"ת)  
10/6/2003 15:42 תיתי    זה עוד כלום  
10/6/2003 15:46 אסנת ש.    תיתי, מה יהיה?! כבר כואבת לי הבטן....LOL  
10/6/2003 17:10 ענבר    LOL! ואני זכיתי לשמוע: את כל-כך יפה היום, לא זיהיתי אותך! (ל"ת)  
10/6/2003 19:29 ליאתיתי    LOLLLLLLL!!! ובענייני שכיחת המפתחות  
10/6/2003 19:34 תיתי    ענבר, הרגת אותי (ל"ת)  
10/6/2003 20:13 זהר    ואם כבר מדברים על הלוויות...  
10/6/2003 20:22 תיתי    זהר, זה כמו הסיפור על טר"ש בטיטו  
10/6/2003 20:25 תיתי    ועוד עיצה על איך לבשר בשורות רעות  
10/6/2003 20:26 מיכל פ    עוד סיפור על חוסר טקט משווע -(ומשעשע) וגם לליאתיתי  
10/6/2003 20:28 תיתי    LOL!! (ל"ת)  
10/6/2003 20:51 אלה    ואני הייתי היום עם תינוק עירום בים. שם פגשנו בת 6 ששאלה אם זה בן או בת........ (ל"ת)  
10/6/2003 21:10 שרי    והדודה הפולניה שלי הייתה משננת לי באמת ובתמים " תמיד צריך תחתונים נקיים כי אף פעם אי אפשר לדעת אם לא תפלי ברחוף וייקח אותך אמבולנס.." (ל"ת)  
10/6/2003 21:11 שרי    וסליחה מיולנדה שהדיון שלה נהפך לקרקס - מקווה שהתשובות שקבלת מספקות אותך. (ל"ת)  
10/6/2003 21:28 לירון    שרי- את היית הראשונה בתור שחילקו את הנשמה הטובה? את כזאת מקסימה......!! (ל"ת)  
10/6/2003 21:51 דנה    ואחת אחרונה, או שלא, על משפט אמיתי , שהפך למטבע לשון, מפי דודתי הפולניה ז"K  
10/6/2003 22:00 לירון    טוב, אז אם כבר הלוויות דודות וכאלו-  
10/6/2003 22:10 תיתי    לירון, האבא היה יכול להתאמץ יותר  
10/6/2003 22:43 הניספח התרבותי של פולין    באמת דיון מצחיק מאד (ל"ת)  
10/6/2003 22:57 לירון    תיתי....אני חושבת שזה מה שזה היה....מזל שזה לא היה  
10/6/2003 23:05 סאלוש    יולנדה, אלף התנצלויות... אבל אני לא יכולה להתאפק:  
11/6/2003 00:29 ריש    ומה דעתכן על היציאה באינכניסה  
11/6/2003 09:02 Adi    יש לי יש לי יש לי. "אמא יש רק אחת" מערכון של חצי דקה  
11/6/2003 09:55 מ    בהמשך לדנה - אחת מפניני הלשון של אשתו של סבא שלי ...  
11/6/2003 10:15 טלי א.    עדי- פשוט גדול!!!!! לא הפסקתי לצחוק  
11/6/2003 10:40 זהר    מ - צחקתי מאד !!! אולי כי אני  
11/6/2003 13:04 מ    זהר יקירתי  
12/6/2003 01:20 שרי    איזה כיף של דיון....הכי אהבתי את אבא של לירון....וגם את המחמאות של הבת שלו..לירוני אני מסמיקה... (ל"ת)  
12/6/2003 09:16 לירון    שרי- כמו אבא שלי תמיד אומר  
12/6/2003 09:45 Adi    זהר  
12/6/2003 21:02 שרי    עדי יקירתי..וגם לירון  
12/6/2003 21:18 לירון    שרי- לא יעזור לאמא שלך כלום- לאבא שלי יש סולם!! (ל"ת)  
12/6/2003 22:07 איריס אשוח    ואם כבר בסבתות עסקינן  
10/6/2003 12:16 איילת רוצים מאוד לישון... אבל בלי להרדם קודם !!!!
10/6/2003 13:19 מרב ב    ניסיתם להרדים אותה במנשא כדוגמאת תינוכיס  
10/6/2003 14:05 tul    איילת  
10/6/2003 15:24 ורד    חותמת על דבריה של טול, ומוסיפה  
10/6/2003 16:53 מיכל של איל    אילת, אצלנו בול אותו הדבר  
10/6/2003 17:39 נועה99    מרחיבה את השאלה: האם כדאי לנסות להרדים בשעה קבועה, או רק עם סימני העייפות? מה דעתכן? (ל"ת)  
10/6/2003 19:23 ליאתיתי    איילת,  
10/6/2003 20:07 עדי אמא של יובל    איילת, אנחנו מצאנו את תרופת הפלא  
10/6/2003 22:42 ליאתיתי    וואו, עדי, איזה יופי לשמוע! שימשיך וישתבח. (: לילות מעולים. (ל"ת)  
10/6/2003 22:46 סאלוש    טוב, אם כבר הגענו לזה....  
10/6/2003 22:52 עדי אמא של יובל    ליאתיתינקה - תודה  
10/6/2003 23:00 רוניתה    ועוד דיווחים מזירת הקרבות  
10/6/2003 23:13 עדי אמא של יובל    רוניתה וכולן  
10/6/2003 23:22 נועה השניה    שונה אבל דומה - על היכולת להרדם לבד  
11/6/2003 00:53 ענת סימון    ממליצה על שעת עיסוי / התעמלות /ריקוד או כל פעילות גופנית שאתם נהנים ממנה.  
11/6/2003 08:26 זהר    עדי אני מאושרת בשבילכם שהערסל עשה שינוי מבורך, לדעתי  
11/6/2003 09:12 רוניתה    ון ראשון בזירה!!!  
11/6/2003 09:17 רוניתה    היה צריך להיות :"נצחון ראשון בזירה!" (ל"ת)  
11/6/2003 09:21 tul    אני רואה שבסך הכל דברים דומים טובים בשביל כל הילדים  
11/6/2003 10:19 איילת    תודה תודה תודה  
11/6/2003 10:48 איילת    אה... ולגבי טקס שינה..  
11/6/2003 11:15 עדי אמא של יובל    אנחנו משתמשים בערסל שלנו אבל יש ערסלים לתינוקות  
11/6/2003 11:55 ליאתיתי    עדי מקסימה  
12/6/2003 00:03 נועה    סאלוש, שמחה למצוא אותך כאן. נשיקות (ל"ת)  
10/6/2003 12:01 ויטה על איזו עגלה ממליצים כאן לתינוק
10/6/2003 12:16 זהר    ויטה יקרה. במנוע החיפוש שלנו יש יותר אינפו ממה שהמשטרה מרשה... וגם  
10/6/2003 12:59 טלטל    מסכימה עם זוהר+ מה היה אצלנו+ עוד בקשה להמלצה.  
10/6/2003 14:37 איילת    אני ממליצה על ונציה של פג  
10/6/2003 17:04 אורלי של ליאור    לטלטל  
10/6/2003 19:21 סייפן    אנחנו קנינו הכי זול  
10/6/2003 20:10 טלטל    תודה על ההמלצות!! (ל"ת)  
10/6/2003 10:00 פולינה אוי איך פספסנו - מזלטוב גדול באיחור קל לנומיק ולאמא עדה ליומולדת שנתיים!!!
10/6/2003 10:27 רוניתה    פולינה תודה על הקישור, עדה מזל טוב לנעמי  
10/6/2003 10:36 דובת גריזלי    באמת, איך פספסנו! זאת הקטנה גדולה תהיה! (ל"ת)  
10/6/2003 10:40 גילי אבישי    עדה!!~!! מזל טוב! תהיי בקשר ! גילי  
10/6/2003 10:47 זהר    מצטרפת לאיחולי מזל טוב, בריאות ואושר לנומיק ולאמא עדה !!! (ל"ת)  
10/6/2003 10:57 גילי אבישי    ot לזהר-ראי מה שכתבתי לך לגבי השקדיה,נראה לי חשוב שתדעי (ל"ת)  
10/6/2003 11:19 אסנת ש.    עדב יקרה המון מזל טוב ושיהיה בהצלחה בלידה (ל"ת)  
10/6/2003 11:27 ליאתיתי    עדה, נומיק, מזל טוב ענקי!!! אושר, והמון בריאות.  
10/6/2003 11:54 כרמית_מ    מזל טוב!  
10/6/2003 12:19 זהר    גילי תודה באמת לא ידעתי. אנחנו כבר גדולים ואוכלים טחינה... אבל טוב לדעת. (ל"ת)  
10/6/2003 15:11 מיכל פ    מצטרפת לאיחולי המזל טוב לעדה ולנומיק! (ל"ת)  
10/6/2003 20:54 עדה    תודה רבה לכולכן!  
10/6/2003 21:19 שרי    לעדה נומיק ולאבא..המון מזל טוב..  
10/6/2003 21:27 לירון    באיחור קליל- מזל טוב ושתהיו בריאות (ל"ת)  
11/6/2003 00:35 ריש    מצטרפת בדילאיי לא אפנתי,  
10/6/2003 09:48 המדווחת בייבי קלאסיק-ערוץ חדש לתינוקות!
10/6/2003 09:52 רוניתה    נו, אולי סופסופ נתחבר לכבלים או ללויין.. (ל"ת)  
10/6/2003 10:04 כרמית_מ    ממש "מוצר חשוב להתפתחות"... P-:  
10/6/2003 10:35 גליה    "מיועד לתינוקות שזה עתה נולדו ..." (ל"ת)  
10/6/2003 11:28 אמא'לה    חייבת לאמר משהו בנושא ההתנגדות לטלויזיה  
10/6/2003 11:31 מורגין    OT לאמא של אדם - תודה על ההמלצה על יוגה באשדוד - רק עכשיו ראיתי. (ל"ת)  
10/6/2003 11:34 פולינה    לאמ'לה וכולן - הנה כמה דיונים טובים על טלוויזיה  
10/6/2003 11:50 ענת סימון    איזה מזל שיש ערוץ טלויזיה שיפתח לנו את התינוקות .  
10/6/2003 11:52 כרמית_מ    לאמאל'ה  
10/6/2003 12:08 אמא'לה    את האמת????  
10/6/2003 12:29 אמא של אדם    OT למורגין - אם כבר ראית ואת עדיין מעוניינת  
10/6/2003 12:39 RON    ענת- מסכימה איתך לגבי ה- 24 שעות! (ל"ת)  
10/6/2003 12:57 מרב ב    ואני ממש לא נגד טלויזיה א-ב-ל  
10/6/2003 14:58 ריש    OT לכל המקורבות לנושא משפטים ועריכת דין  
10/6/2003 17:04 ענבר    אמא'לה, אם זה לא מדעי אז מה כן?  
10/6/2003 19:36 ליאתיתי    תגידו, אתן באמת מאמינות שמישהו חושב שזה חיוני להתפתחות?  
10/6/2003 22:28 עפרה    אילי לא רואה טלויזיה (בינתיים), כי לאבא שלה זה נורא חשוב  
10/6/2003 22:47 רוניתה    פניתי עכשיו ללינק של ענבר למאמר והגעתי למסקנה חד משמעית -  
10/6/2003 22:59 עפרה    לרוניתה - שני דברים  
10/6/2003 23:03 רוניתה    וואלה עופרה, זה בתכנון אבל עדיין לא נראה באופק.. אם כן אני אודיע לך ואשמח לקחת. אחננו בטח נרד לאקווה סאן שזה ליד ביר סוויר. אין בעיה. (ל"ת)  
10/6/2003 23:13 עפרה    אחלה אחלה אחלה. תעדכני אותי, ואני אראה אם זה עדיין רלוונטי. תודה (ל"ת)  
11/6/2003 00:33 ערגלית    לאמאלה-אין לך שום סיבה להתנצל  
11/6/2003 00:42 כרמית_מ    ליאתיתי - תתפלאי, כבר פגשתי שאלה כזאת באחד הפורומים ולרוניתה  
11/6/2003 09:47 זהר    רוניתה אולי תוכלי לפרט קצת על אקווה סאן ודומיו ?.  
11/6/2003 10:54 רוניתה    זהר, מעולם לא היית בסיני באוגוסט  
12/6/2003 07:58 אלה    לא כדאי לנסוע לסיני באוגוסט  
12/6/2003 08:54 זהר    נזכרתי שגם היינו בסיני באוגוסט והיה לפרקים גרוע מאד, וזה בלי תינוק. יש הצעות  
12/6/2003 21:13 פולינה    זהר  
10/6/2003 09:02 אפרת מ.מ מיואשת! האם יכול להיות מצב שבו עושים זירוז כי העובר לא יוצא על אמת, ולא בגלל מצוקה
10/6/2003 09:27 רותמית    לאפרת את טועה בחישוב..  
10/6/2003 09:28 רותמית    סליחה שלא שמתי לב שזו לידה שלישית, עדיין רוב מה שכתבתי רלוונטי.. (ל"ת)  
10/6/2003 09:56 כרמית_מ    יש הריונות שנמשכים יותר מ-42 שבועות, אם זאת השאלה.  
10/6/2003 09:57 אפרת מ.מ    מיד דציתי לקפוץ ולומר לך - הי לידה שלישית!!! אני לא נעלבת, תודה על התיקון בחישוב. (ל"ת)  
10/6/2003 10:08 כרמית_מ    טיפים ועצות להריון חודש עשירי  
10/6/2003 10:52 אפרת מ.מ    אני קצת מפגרת באינטרנ אני לא מצליחה להכנס לאף מאמר, הם מבקשים סיסמה או משהו. תודה על ההשקעה בי עד כה. (ל"ת)  
10/6/2003 12:28 כרמית_מ    טוב, אז בקיצור (זה דף ארוך מאד...)  
10/6/2003 15:13 אפרת מ.מ    בכל פעם נפעמת מחדש מאיכות בנות הפורום הזה. תודה לך מאד מאד ואני רצה להתחיל עם האורגזמות... (ל"ת)  
10/6/2003 23:13 יעלי ב.    דעה מעט שונה-מניסיון...  
11/6/2003 01:01 כרמית_מ    אין בעד מה (תודה על המחמאה) וליעלי -  
11/6/2003 03:13 שרה    תודה כרמית, עשית את העבודה בשבילי :-) (ל"ת)  
11/6/2003 09:10 קצת היפוכונדרית    סליחה על השאלה אבל  
11/6/2003 10:08 כרמית_מ    לקצת היפו  
11/6/2003 10:39 קצת היפוכונדרית    לכרמית, רק רציתי להגיד שנראה לי שאנחנו מסכימות, רק הניואנסים קצת שונים  



כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש